RTL7 zal zoals gewoonlijk weer alles uit gaan zenden. Veel plezier.quote:
Grand Slam of Darts
Saturday November 9
Afternoon Session (1pm-5pm)
Robert Thornton v Mark Walsh (F)
Andy Hamilton v Justin Pipe (F)
Scott Waites v Ted Hankey (H)
Dave Chisnall v Michael Smith (H)
Wes Newton v Mark Webster (G)
Simon Whitlock v Ross Smith (G)
Mervyn King v Tony O'Shea (E)
Raymond van Barneveld v Ricky Evans (E)
Evening Session (7pm-11pm)
Gary Anderson v Wesley Harms (B)
James Wade v Peter Wright (B)
Christian Kist v Ronny Huybrechts (C)
Adrian Lewis v Richie George (C)
Kevin Painter v Paul Nicholson (A)
Phil Taylor v Stuart Kellett (A)
Michael van Gerwen v Vincent van der Voort (D)
Kim Huybrechts v Dean Winstanley (D)
Sunday November 10
Afternoon Session (1.30pm-5.30pm)
Groups E-H Second Games
Saturday's winning players meet each other, and Saturday's losing players meet each other.
Evening Session (7pm-11pm)
Groups A-D Second Games
Saturday's winning players meet each other, and Saturday's losing players meet each other.
Monday November 11 (7pm-11pm)
Groups E-H Final Games
Tuesday November 12 (7pm-11pm)
Groups A-D Final Games
Wednesday November 13 (7pm-11pm)
4x Second Round Matches
Winner Group E v Runner-Up Group F
Winner Group F v Runner-Up Group E
Winner Group G v Runner-Up Group H
Winner Group H v Runner-Up Group G
Thursday November 14 (7pm-11pm)
4x Second Round Matches
Winner Group A v Runner-Up Group B
Winner Group B v Runner-Up Group A
Winner Group C v Runner-Up Group D
Winner Group D v Runner-Up Group C
Friday November 15 (7pm-11pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 16 (7pm-11pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 17
Afternoon Session (1pm-5pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm-9pm)
Final
Format
Group Matches - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Maar dat spel haalt die nooit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hij kan het Taylor heel lastig maken met dit spel.
Laten we hopen dat ie Taylor eruit knikkert, maar ik vrees van niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gary heeft weer zijn normale shirts aan en gaat als een tiet
Kijk nou eens in de OP.. best of 19.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef GwaiLow het volgende:
Alle tweede ronde wedstrijden zijn vanavond vanaf 20:00?
Best of hoeveel is het?
Die GwaiLow moet je voortaan negeren.,quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kijk nou eens in de OP.. best of 19.
Oh hahaha, vanwaar?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die GwaiLow moet je voortaan negeren.,
Jij bent te goed voor ze en een bedankje kan er nog niet af.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag - First to 10
Waites - Webster
O'Shea - Hamilton
Thornton - King
Whitlock - Hankey
Morgen - first to 10
Wade - Nicholson
Huybrechts - Huybrechts
Taylor - Anderson
Van Gerwen - Lewis
Nu niet meer piepen goffetomme.
Dat vind ik de saaiste pot. Waites-Webster is mooi en Withlock-Henkey is een top pot.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:47 schreef Iwanius het volgende:
Allereerst dank aan Ajc422 en Thorton-King lijkt mij wel wat.
Allemaal leuke wedstrijden vind ikquote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vind ik de saaiste pot. Waites-Webster is mooi en Withlock-Henkey is een top pot.
Mwah morgen is wel veel beter.Tijdens Thornton-King ga ik wel even COD spelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, de TV staat aan.
[..]
Allemaal leuke wedstrijden vind ik./
Ach, de andere topicstarters werken niets bij. Maar dat doe ik wel met alle plezier.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen nog niet op het darten
En nog bedankt
Hele kamer wit van blijdschap.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Stijn is blij nu hij gewaardeerd word.
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele kamer wit van blijdschap.
Hankey is sowieso de man van de beste 170 ooit natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Die 170 van Hankey was de geniaalste finish tot nu toe in dit toernooi.
Hamilton zou toch niet zo heel vreemd zijn?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef hafcfan het volgende:
Wtf O'shea, Thornton, King of Hamilton in de halve finale.
Hamilton staat niet sterk te gooien tot nu toe. Al moet Hamilton groeien in de wedstrijden.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamilton zou toch niet zo heel vreemd zijn?
Wel als je kijkt hoe die gooit en wie er dan niet in staan.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamilton zou toch niet zo heel vreemd zijn?
Ik Phil-Simonquote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk zelf dat het Taylor - Waites wordt in de finale.
Ik bedoel vooral dat dat geen rare naam zou zijn in de halve finale van een groot toernooi, het is wel gewoon in principe één van de wereldtoppersquote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hamilton staat niet sterk te gooien tot nu toe. Al moet Hamilton groeien in de wedstrijden.
Gaat dik zakken na dit WK.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat dat geen rare naam zou zijn in de halve finale van een groot toernooi, het is wel gewoon in principe één van de wereldtoppers
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis gaat 'm er aftikken morgen.
Helaas wel. De dubbels van Van Gerwen zijn om te huilen dit toernooi en Lewis is weer in zijn beste vorm ooit.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis gaat 'm er aftikken morgen.
Dat is overdreven.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas wel. De dubbels van Van Gerwen zijn om te huilen dit toernooi en Lewis is weer in zijn beste vorm ooit.
Ja, maar dit toernooi is het ook nog niet veel al is hij tegen MVG altijd goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
M.u.v de WGP haalt hij toch weer de finale elk tv-toernooi met als begin de WMP.
Valt me ook op... Dat was in het verleden minderquote:Op woensdag 13 november 2013 20:21 schreef Grifte het volgende:
Websters worp lijkt wel heel geforceerd met die arm zo.
Het blijft een mooi begrip, werkdarts.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Voorlopig hebben Co'tje en Roland wel gelijk, het is werkdartsavond. Maar dat kan ook heel mooi zijn.
Waites is wel weer lekker defensief aan het spelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het blijft een mooi begrip, werkdarts.
Elke wedstrijd tussen Lewis en MvG is genot. Jaar van de finales tussen Taylor & Lewis en de potten tussen Lewis - van Gerwen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar dit toernooi is het ook nog niet veel al is hij tegen MVG altijd goed.
Beetje opportunistischquote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef hafcfan het volgende:
Van Webster is ook niks meer over. Had 5-0 moeten staan.
*dramatischquote:Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij gooit werkelijk waar dramatische.
Inderdaad, met de punt naar voren.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanvallend darten dit van Waites. Gelijk met de eerste dart naar dubbel 19.
Dit is om 9 uur nog niet afgelopen.quote:
Joh. Duurt wel tot 12 uur voor alles gespeeld is.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is om 9 uur nog niet afgelopen.
Minstens, met dit tempo.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh. Duurt wel tot 12 uur voor alles gespeeld is.
Gisteren nog een hoop klagers dat ze zonder reclameblokken die wedstrijden in één keer uitspeelde, het is ook nooit goed.quote:
Sieg Heilquote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was niks, maar wat hij nu heeft lijkt er helemaal niet op.
En er dan zo lang op antwoordenquote:
Bij die ik eerst zag voor dit seizoen was de boel ook al aardig verkloot.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kanjershirts krijgt Heracles volgend jaar.![]()
Ja uiteindelijk valt het me nog mee.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij die ik eerst zag voor dit seizoen was de boel ook al aardig verkloot.
Dezequote:Op woensdag 13 november 2013 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk valt het me nog mee.
Dat afgezaagde hout aan de onderkant, doet mij altijd aan een paar ballen denken.quote:
Marcel Maijer dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was niks, maar wat hij nu heeft lijkt er helemaal niet op.
Als je dat bedenkt dan ben je echt niet goed bij je hoofd, eigenlijk vind ik het Shirt van Heracles een van de mooiste van de eredivisie.quote:
Ik vind onze shirts ook wel mooi ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dat bedenkt dan ben je echt niet goed bij je hoofd, eigenlijk vind ik het Shirt van Heracles een van de mooiste van de eredivisie.
Ik had van tevoren gedacht dat Webster zou gaan winnen.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had van tevoren gedacht dat Webster zou gaan winnen.
Zal het wel beter moeten, maar als Hamilton zijn normale niveau haalt wint die wel. Hoop het niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat Hamilton nipt gaat winnen met 10-8
Tis 0 tegen 0.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2013 01:03 schreef Nober het volgende:
Onderlinge resultaten.
O'Shea 0-0 Hamilton (7)
Wordt een leuk uurtje zwangerschapsgymnastiek.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
O'Shea heeft al eens gegooid tegen Hamilton hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis 0 tegen 0.
Het bord is rond
Als je geen dubbels gooit win je geen leg.
De kracht van het spel is het spel.
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop Tony natuurlijk, maar vrees het ergste.
Daarover klagen is in elk geval echt dikke bullshitquote:Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren nog een hoop klagers dat ze zonder reclameblokken die wedstrijden in één keer uitspeelde, het is ook nooit goed.
Na 10 legs een pauze zou nog wel kunnenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarover klagen is in elk geval echt dikke bullshit
Wat erg, een wedstrijdje die over een paar legs gaat in 1 keer kijken ipv storende onderbrekingen steeds
The horrorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarover klagen is in elk geval echt dikke bullshit
Wat erg, een wedstrijdje die over een paar legs gaat in 1 keer kijken ipv storende onderbrekingen steeds
In een wedstrijd als dit wel ja, zodat je maximaal 1 pauze hebt. Meer moet echt niet kunnen in zo'n korte wedstrijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na 10 legs een pauze zou nog wel kunnen
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een wedstrijd als dit wel ja, zodat je maximaal 1 pauze hebt. Meer moet echt niet kunnen in zo'n korte wedstrijd.
Dat weet jij dan weer, heb nog op die dartstats gekeken maar vond niks.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
O'Shea heeft al eens gegooid tegen Hamilton hoor.
Op de World Darts Trophy in 2007.
De zaal was ook half leeg.quote:
Moet je toch weer even terug naar 2010 ongeveer.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef hafcfan het volgende:
Lang geleden dat Hamilton zo uit vorm was.
Toen was het nog een beetje een no body en nu kent iedereen hem.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je toch weer even terug naar 2010 ongeveer.
Als je tijdens je WK debuut in 2005 de kwartfinale haalt dan kennen de meeste je wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen was het nog een beetje een no body en nu kent iedereen hem.
Andere tijden ik noem Kirk sheppard die de finale haaldequote:Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je tijdens je WK debuut in 2005 de kwartfinale haalt dan kennen de meeste je wel.
Kirk Shepherdquote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Andere tijden ik noem Kirk sheppard die de finale haalde
Mardle faalde echt hard, eindelijk werd Taylor verslagen voor de finale met Taylor die na de wedstrijd zei dat Mardle nu wel echt de finale moest halen en vervolgens verliest hij van Shepherd. Ik had graag Part-Mardle gezien maar ja...quote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Andere tijden ik noem Kirk sheppard die de finale haalde
Ja echt triest was dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Mardle faalde echt hard, eindelijk werd Taylor verslagen voor de finale met Taylor die na de wedstrijd zei dat Mardle nu wel echt de finale moest halen en vervolgens verliest hij van Shepherd. Ik had graag Part-Mardle gezien maar ja...
Denk dat je hem door de war haalt met Adams.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Tony O'Shea vorig jaar was gescheiden.
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat je hem door de war haalt met Adams.
Net Barneyquote:Op woensdag 13 november 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hamilton blijft steeds terugknokken.
Dit moet hij toch wel kunnen vasthouden.quote:
Komt, omdat de BDO maar 6 spelers levert en de PDC ook nog veel jonge spelers van buiten de top 32.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
80 - 69 in wedstrijden PDC - BDO ....
Had nooit verwacht dat het verschil zo klein was.
Maarja, de hokjes zijn bij de BDO ook kleiner, dus deze borden zijn makkelijker.
Valt ook allemaal wel mee blijkbaar maar een Tony Eccles, Matt Clark en Colin Monk waren niet zo'n succesvolle overstappers, Hankey eigenlijk ook nog niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
80 - 69 in wedstrijden PDC - BDO ....
Had nooit verwacht dat het verschil zo klein was.
Maarja, de hokjes zijn bij de BDO ook kleiner, dus deze borden zijn makkelijker.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Tony moet de halve finale nu kunnen halen
King in de finale, wat dacht je daarvan?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Tony moet de halve finale nu kunnen halen
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
King in de finale, wat dacht je daarvan?
quote:
Valt ook weer mee. Vind het wel een boeiend affiche.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef hafcfan het volgende:
King-Thornton is wel de minste partij van de laatste 16.
mr.bigstarquote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nog tennisles gehad van een van die Lidl-gasten uit de reclame
Taylor lijkt me op dit moment voor iedereen te sterk, maar hopelijk kan Anderson er in ieder geval een wedstrijd van maken. Hopen dat hij de 180's weer makkelijk gooit.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb zin in de wedstrijden van morgen. Ben bang dat Gary er kansloos afgaat tegen Taylor. Zou het overstappen naar zijn oude shirts weer het goede gevoel hebben gegeven?
Gister gezien? Echt een briljante wedstrijd, ook qua dubbels.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Gary Anderson is in vorm toch een van de beste darters.
Lijkt me ook een kwestie van tijd voor hij weer in de top 10 van de wereld staat na zijn mindere periode in die kutshirts.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef Smoofie het volgende:
Gary Anderson is in vorm toch een van de beste darters.
Heb genoten, die 144 finish op het eindquote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gister gezien? Echt een briljante wedstrijd, ook qua dubbels.
Amy MacDonaldquote:
Daarom is het wel de minste al is het niveau wel beter dan verwacht. Vooral Thornton is goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt ook weer mee. Vind het wel een boeiend affiche.
Alsof het aan die shirts lag, volgens mij deed die WK finale gewoon veel pijn en hij heeft een broer/vader/oom weet niet meer precies verloren.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een kwestie van tijd voor hij weer in de top 10 van de wereld staat na zijn mindere periode in die kutshirts.
Precies en nog een blessure en gewoon zo wisselvallig als de pest.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Nober het volgende:
England, England, England!!!
[..]
Alsof het aan die shirts lag, volgens mij deed die WK finale gewoon veel pijn en hij heeft een broer/vader/oom weet niet meer precies verloren.
WK-finale 2011? Valt ook weer mee. In die maanden daarna won hij ook gewoon de PL.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof het aan die shirts lag, volgens mij deed die WK finale gewoon veel pijn en hij heeft een broer/vader/oom weet niet meer precies verloren.
Iets met een traanbuisquote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies en nog een blessure en gewoon zo wisselvallig als de pest.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Nober het volgende:
England, England, England!!!
[..]
quote:Gary's brother Stewart died from a heart attack in September 2011, at the age of 35. Shortly after his brother's death, Anderson defeated Mark Dudbridge 6-0 in a PDC Pro Tour event in Derby, averaging 123.5 - the highest three-dart average in PDC history.[44] Anderson's father died in March 2012.
Jammer dat we zulke potten bijna niet meer zien. O'shea die nooit overstapt. Henkey ook zo'n baas die zich nooit plaats voor toernooien. Waites zal ook wel nooit overstappen echt jammer.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Thornton ook wel eens de QF halen zo.
O'Shea - Thornton van Embassy 2008
Als je bijvoorbeeld Adams - O'Shea bij de PDC hadquote:Op woensdag 13 november 2013 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat we zulke potten bijna niet meer zien. O'shea die nooit overstapt. Henkey ook zo'n baas die zich nooit plaats voor toernooien. Waites zal ook wel nooit overstappen echt jammer.Thornton gaat wel hard intussen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Stephen Bunting v Jim Woodmeyer of Garry Thompson Jim Williams v Jeroen Geerdink of David Prins Remco van Eijden v Rick Hofstra Jeffrey de Graaf v Martin Atkins Darryl Fitton v Tony Eccles Wesley Harms v Paul Jennings Robbie Green v Richie George Gary Robson v Ron Meulenkamp James Wilson v Shamitsu Hiriaki of Christian Kist Scott Mitchel v Karel Sedlacek or Paul Hogan Scott Waites v Alan Norris Glen Durrant v New Zealand Qualifier of Winmau Master of Sam Head Geert de Vos v Madars Razma of John Michael Jan Dekker v Benito van der Pas Ross Montgomery v Harly Kemp of Michael Meaney Tony O’Shea v David Cameron of Martin Adams |
Ja, wat is ook alweer de reden dat Adams zo'n hekel aan de PDC heeft?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld Adams - O'Shea bij de PDC had![]()
Hij heeft mot met Barry Hearn.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, wat is ook alweer de reden dat Adams zo'n hekel aan de PDC heeft?
Ondanks dat Adams een mongool is is het toch jammer dat die zo slecht is geworden. Vriendje van barney dan weet je het wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld Adams - O'Shea bij de PDC had![]()
Rick Hofstra... was vroeger een aardig talentjequote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Lakeside nu
[ code verwijderd ]
![]()
.
Als Bunting nu niet meer de halve finale haalt daar word ik echt gek.
Maar 5 of 6 goeie spelers. Rest is ook meteen niveau van 80 gemiddeld.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Lakeside nu
[ code verwijderd ]
![]()
.
Als Bunting nu niet meer de halve finale haalt daar word ik echt gek.
Hij was wel kwaad op Barney toen ie overstapte. Is dat nog goed gemaakt of wat?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ondanks dat Adams een mongool is is het toch jammer dat die zo slecht is geworden. Vriendje van barney dan weet je het wel.
Geen idee, maar dan houd Adams op O'shea na geen vrienden meer over. Iedereen is weg.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij was wel kwaad op Barney toen ie overstapte. Is dat nog goed gemaakt of wat?
Normaal gesproken halen Bunting, Harms, Waites & O'Shea de halve finales en hopelijk pakken ze dan alle 4 die pro-tourcard en gaat de BDO failliet.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar 5 of 6 goeie spelers. Rest is ook meteen niveau van 80 gemiddeld.
Harms en Bunting komen wel al moeten ze niet het WK winnen, want dan gaan ze hem nog verdedigen ookquote:Op woensdag 13 november 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken halen Bunting, Harms, Waites & O'Shea de halve finales en hopelijk pakken ze dan alle 4 die pro-tourcard en gaat de BDO failliet.
Echt treurig dat de BDO zo doet want de PDC haalt bij elke speler het beste naar boven. Zelfs de Snitchstick heeft twee keer geschitterd op het WK.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harms en Bunting komen wel al moeten ze niet het WK winnen, want dan gaan ze hem nog verdedigen ookof de BDO chanteert ze weer. Baas Henkey pikte dat toen niet.
Wie??quote:Op woensdag 13 november 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt treurig dat de BDO zo doet want de PDC haalt bij elke speler het beste naar boven. Zelfs de Snitchstick heeft twee keer geschitterd op het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |