SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou, dat gaat 'm niet worden dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik eens in haar fobo heb gepost, maar geen antwoord heb gehad.
Nee is goedquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua smaak is er niemand die ik zoveel vertrouw als WT.
Al weer een jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dat gaat 'm niet worden dus.
Ik kon niks verzinnen qua TT.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:04 schreef Watertornado het volgende:
Wat liet je het weer lang duren, vlerk!
Sorry.quote:
Maak dan niet de laatste post "vol".quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al weer een jaar geleden.
[..]
Ik kon niks verzinnen qua TT.
[..]
Sorry.
Omdat iedereen zeurde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:05 schreef Watertornado het volgende:
Sinds wanneer zijn we opgehouden met het posten van een leuk dametje in de OP?
Ik heb nooit de LaPoquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak dan niet de laatste post "vol".
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al weer een jaar geleden.
[..]
Ik kon niks verzinnen qua TT.
[..]
Sorry.
Jemig, zo zuur als een mat.quote:
Aggossie.quote:[..]
Ik heb nooit de LaPo
Arme jongen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jemig, zo zuur als een mat.
[..]
Aggossie.
Was niet mijn keuze geweest, maar ziet er leuk uit (en fleurt de OP zo op!) dus ja!quote:
Past ook bij de TT enzulks.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze geweest, maar ziet er leuk uit (en fleurt de OP zo op!) dus ja!
Weet verder niet wie Loki is, maar ik houd wel van sharktailjurkjes.quote:
nonnetjequote:
Dat spreekt toch voor zich, Joof?quote:
Ja!quote:
Geeft niet, WT. Kleef aan mij en leer deze wondere wereld kennen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet verder niet wie Loki is, maar ik houd wel van sharktailjurkjes.
Volgens mij komt daar binnen nu en anderhalve week verandering inquote:
sletquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar binnen nu en anderhalve week verandering in![]()
Misschien
Goed, zeer productieve dag gehadquote:
Van sharktailjurkjes? Volgens mij heeft Beyoncé er ook nog eens in gelopen!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich, Joof?
[..]
Ja!
[..]
Geeft niet, WT. Kleef aan mij en leer deze wondere wereld kennen.
Ik heb al maanden niet meer gesletquote:
Had dan voor Fandral gekozen man.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich, Joof?
[..]
Ja!
[..]
Geeft niet, WT. Kleef aan mij en leer deze wondere wereld kennen.
Mooiquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed, zeer productieve dag gehad
zeker nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al maanden niet meer geslet![]()
Geloof je me?![]()
Oh GOD!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeker niet
Stropdasje was al een slettenactie, en dat met kleren aan!!
Nooit!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi
Inmiddels al voor Rotterdam?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh GOD!!
Ik ga meteen appen of ie in pak langs wil komen, of op zijn minst met strop om
Beyoncé? He bah.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van sharktailjurkjes? Volgens mij heeft Beyoncé er ook nog eens in gelopen!
Ah, toch niet zo voor de hand liggend als ik dacht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had dan voor Fandral gekozen man.
Niet goed?quote:
ik heb liever handen..quote:
Ik ook maar een man in pak is toch ook wel woest aantrekkelijk hoor!!quote:
Is goed Joof.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik versta dat hele gedicht niet, Kaneel.. Ik ben te naar de klote denk ik, was een heerlijke klotenacht
Bed maar eens opzoeken
een uitzondering waarbij ik niet gelijk "balletje" denk bedoel je?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook maar een man in pak is toch ook wel woest aantrekkelijk hoor!!
Althans, hier en daar een uitzondering natuurlijk!
trusten smurfquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik versta dat hele gedicht niet, Kaneel.. Ik ben te naar de klote denk ik, was een heerlijke klotenacht
Bed maar eens opzoeken
In welke taal is dat? Ik gok op iets scandinavischquote:
Je snapt mequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een uitzondering waarbij ik niet gelijk "balletje" denk bedoel je?
(Oud) Noors.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In welke taal is dat? Ik gok op iets scandinavisch
en een die zichzelf niet onterecht woest aantrekkelijk voelt omdat ie (of zijn ouders) geld heeft?quote:
Oh maar ik zou ook echt geen vent willen die dagelijks in pak loopt hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en een die zichzelf niet onterecht woest aantrekkelijk voelt omdat ie (of zijn ouders) geld heeft?
Zeldzaam. Doe mij maar een mooie echte man in vadsige kleding omdat ie keihard gewerkt heeft.. Zal ik hem en die kleren wel even wassen
Ik nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:35 schreef remlof het volgende:
Wie komen er allemaal naar de poolmeet op zaterdag 23 movember in Arnhem?
Zal de TS wel zijn hequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Wie heeft dat lelijke mokkel in de OP gezet.
Dat was nou toch wel een keertje klaar
Vind je het niet eens jammer mij niet te zien?quote:
Ik heb jou een paar maand geleden nog bijna naakt gezienquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind je het niet eens jammer mij niet te zien?
Nou nou nou, dat viel ook wel mee hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb jou een paar maand geleden nog bijna naakt gezien
Mag ik meequote:
Dan moet je d'r voerenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb last van een aanhankelijk poesje
Ze heeft net vlees gehadquote:
mooi tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb last van een aanhankelijk poesje
Laten we het hopenquote:
Ik vind het vooral eng!!quote:
Wie heb jij allemaal in je douche staan?quote:
Alleen J.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het vooral eng!!
[..]
Wie heb jij allemaal in je douche staan?
Lekker geslapen wijffie?quote:
Kort en heel apart gedroomdquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben
Welterusten verder
Do tell!!quote:Op woensdag 13 november 2013 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderlogicain de vroege ochtend.
Almostquote:Op woensdag 13 november 2013 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell!!
Lijkt het hierop?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het duurde echt eventjes voor ik het begreep
Want we hadden het namelijk eerst over legertanks en legerauto's e.d.
Die krijg je toch wel vaker zou je zeggenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:16 schreef PeuRac het volgende:
Bijna afgesloten van mn e-mailbleek dat de mail waarvan ik dacht dat het een phishing mail was, toch de echte factuur te zijn
![]()
Ze hadden vorige week gebeld maar toen kon ik niet opnemen en nu belden ze weer.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Die krijg je toch wel vaker zou je zeggen
Moguhquote:
Maak je zaken dan eens in ordequote:Op woensdag 13 november 2013 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hadden vorige week gebeld maar toen kon ik niet opnemen en nu belden ze weer.
Ze hadden een papieren herinnering gestuurd, maar die was naar een adres gegaan waar ik al 3 jaar niet meer woon
Ja joh, ik mag er toch vanuit gaan dat een hosting fatsoenlijke mailtjes stuurt en herinneringen iig OOK per mail doet.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Maak je zaken dan eens in orde
Ach ik haal ook nog post op bij mijn ouders
Neequote:Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh, ik mag er toch vanuit gaan dat een hosting fatsoenlijke mailtjes stuurt
How come?quote:
7 voor veiligheidskundequote:
Dat is zeker lekkerquote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
7 voor veiligheidskunde![]()
![]()
![]()
En hopelijk vandaag ook het cijfer terug van het tentamen waar ik een megagoed gevoel over had. Moet wel vandaag, want morgen is inzage. Dus ik ben mijn tentamenweek goed doorgekomen
Jaquote:
Zon? wat is dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En de zon scheen toen ik wakker werd
Zo'n gele bol die warmte en licht afgeeft. Die hangt ergens in die blauwe hemelquote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zon? wat is dat?
Ik vertrek en kom terug in het donker
Mijn bureau thuis staat op zolder, zonder een raamquote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zon? wat is dat?
Ik vertrek en kom terug in het donker
Is er geen torrent van?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn pa wilde graag de liedjes van de Nostalgia Top 1000 op cd.
Alsof ik die 1000 oude nummers kan vinden en downloaden.
Ik ben niet zo thuis in torrents. Kan het voorlopig nog niet vinden, nee.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is er geen torrent van?
Mijn pa had laatst ook zo'n verzoekje, de hele discografie van een of andere klassieke muziek zanger, op 1 cd na wel alles kunnen vinden.
Heb ff gekeken bij mijn bronnen, maar daar is het ook niet te vinden.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in torrents. Kan het voorlopig nog niet vinden, nee.
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ff gekeken bij mijn bronnen, maar daar is het ook niet te vinden.
Heb je wel de lijst van nummers/artiesten?
Dan weet je wat je moet doenquote:
Het zijn allemaal van die obscure kutnummers waar ik al blij ben als ik iets kan vinden, denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doenVeel succes met 1000 liedjes op volgorde zetten
LOL, hoe fucking oud is jouw pa?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die obscure kutnummers waar ik al blij ben als ik iets kan vinden, denk ik.
978 Matilda Hary Belafonte 1957
Wut?
1 jr ouder dan die van mij dus en dacht dat hij al een bijzondere muzieksmaak hadquote:
Ach, hij houdt gewoon van oude muziek.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 jr ouder dan die van mij dus en dacht dat hij al een bijzondere muzieksmaak had
Zo handig altijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Muziek zoeken voor mijn moeder is pas lastig. Die weet vaak precies welk nummer ze wil, maar niet van welke artiest en hoe het nummer eigenlijk heet.
Helaas, mijn pa is vrij digibeet.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Mijn vader is 63 en die doet dat soort dingen allemaal zelf.
Video(bewerken) is zijn nieuwe hobby.
Ineens allemaal oude filmpjes digitaal.. Kreeg ik laatst een usb waar ik met mijn toetoet rond scheurde
Je kan teksten in Google gooien, meestal komt het nummer er dan wel uit rollen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Muziek zoeken voor mijn moeder is pas lastig. Die weet vaak precies welk nummer ze wil, maar niet van welke artiest en hoe het nummer eigenlijk heet.
Die van mij ook hoor, maar als het lastig te vinden is, dan vraagt hij mij om te helpen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Ineens allemaal oude filmpjes digitaal.. Kreeg ik laatst een usb waar ik met mijn toetoet rond scheurde
S&G heb ik een aantal LP's vanquote:Op woensdag 13 november 2013 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, hij houdt gewoon van oude muziek.
Enige wat ik wel kan waarderen in zijn collectie is Simon & Garfunkle en de Dire Straits.
Hoi LoLaquote:
Hoi Peuquote:
Dank je wel. Ik ben maar gewoon artiest voor artiest aan het zoeken.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Peu
@kaneel, heb ook nog voor je gekeken maar kan ook niks vinden voor je ... succes met zoeken
Kan je niet gewoon radio 5 mailen? misschien willen ze je een podcast sturen oid zodat je het op cd kan zettenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik ben maar gewoon artiest voor artiest aan het zoeken.
Het is Radio 5, ja. Misschien wel een goed idee.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon radio 5 mailen? misschien willen ze je een podcast sturen oid zodat je het op cd kan zetten
Het is toch van radio5?
Dat kan niet zomaar, daar moeten royalties voor betaald worden. Maar misschien heeft hij geluk.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon radio 5 mailen? misschien willen ze je een podcast sturen oid zodat je het op cd kan zetten
Het is toch van radio5?
Gokje waard dacht ik zoquote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is Radio 5, ja. Misschien wel een goed idee.
Nee joh, ik maakte een grapje zo straksquote:Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik ben maar gewoon artiest voor artiest aan het zoeken.
Snap ik maar je kan het allicht proberen toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar, daar moeten royalties voor betaald worden. Maar misschien heeft hij geluk.
verzamelt ie ook postzegels?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Nee, wel schedels van brutale vlegelsquote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verzameld ie ook postzegels?
de jouwe staat ook al op de lijst dus?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, wel schedels van brutale vlegels
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan teksten in Google gooien, meestal komt het nummer er dan wel uit rollen.
Dan is het toch niet lastig een nummer te vinden?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel als je moeder geen teksten weet te onthouden. Of slechts 2 woorden.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het toch niet lastig een nummer te vinden?![]()
Probeer maar eens een specifieke uitgave te vinden van een artiest die niemand kent en maar op 1 cd staat
Dat herken ik wel ja, maar dat probleem heb ik op mn vader afgeschoven nu ik hem heb geleerd hoe het moetquote:Op woensdag 13 november 2013 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel als je moeder geen teksten weet te onthouden. Of slechts 2 woorden.
Mijn moeder neuriet het altijd, en meestal kan ik het na even puzzelen wel onderscheiden. Maar ik ken niet alles wat mijn moeder kent. Of wilt.
Ik kan het mijn moeder blijven lerenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja, maar dat probleem heb ik op mn vader afgeschoven nu ik hem heb geleerd hoe het moet
Stap - voor - stap handleiding incl screenshots, kost redelijk wat werk, maar scheelt het 10x voor moeten doenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het mijn moeder blijven leren
Johquote:Op woensdag 13 november 2013 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stap - voor - stap handleiding incl screenshots, kost redelijk wat werk, maar scheelt het 10x voor moeten doen
Ja, dat heb ik ook, daarom ben ik het zo gaan doenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh![]()
Veel plezier met mijn moeder leren. Na 3 jaar om de paar maanden, ben ik er wel klaar mee
Ik ben alles behalve brutaalquote:Op woensdag 13 november 2013 11:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de jouwe staat ook al op de lijst dus?
Maar je kreeg zelf nog een verzoekjequote:Op woensdag 13 november 2013 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, daarom ben ik het zo gaan doen
Gelukkig woon ik er ook niet meer en is nu mn broertje de pineut. Maar ik durf te wedden dat als ik daar straks ben, ik toch weer een (aantal) nummer(s) op moet zoeken..quote:Op woensdag 13 november 2013 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, daarom ben ik het zo gaan doen
Dat is als mn vader het echt zelf niet kan vinden. Al verdenk ik hem er soms er van gewoon lui te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je kreeg zelf nog een verzoekje
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:51 schreef rival het volgende:
Ze denken dat het in december elke dag gaat sneeuwen
Kom maar op
Ja want ze voorspellen het maar dat kan je natuurlijk helemaal nog niet wetenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven
Would be awesome..
Laat maar komenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja want ze voorspellen het maar dat kan je natuurlijk helemaal nog niet weten
Would zeker be awesome
Iemand nog een RWD auto over?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:51 schreef rival het volgende:
Ze denken dat het in december elke dag gaat sneeuwen
Kom maar op
altijd wel iets te koop. E36 cabrio 320i, E36 compact 325i en een E30 318is op het momentquote:
Hier ookquote:Op woensdag 13 november 2013 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat maar komen
Sneeuw haalt het kind in Lola naar boven
Is het gek als ik de 318IS het meest aantrekkelijke vind van de set?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
altijd wel iets te koop. E36 cabrio 320i, E36 compact 325i en een E30 318is op het moment
[..]
Hier ook
Nee is zeker niet gek, is ook de enige die ik ervan zou willenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het gek als ik de 318IS het meest aantrekkelijke vind van de set?Hoewel ik nog nooit in een 325i compact heb gereden.
Zullen we over mooie vrouwen praten?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Autopraat, ik ben dr weg van
Dat is een goede optiequote:Op woensdag 13 november 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we over mooie vrouwen praten?
sukkelquote:Op woensdag 13 november 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gooide mijn thee over mijn heen
omdat het kan
auw
Hehe, gelukkig dat het niet aan mij ligtquote:Op woensdag 13 november 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee is zeker niet gek, is ook de enige die ik ervan zou willen
Een 325i compact bestaat officieel ook niet.
Is wel erg fijn rijden moet ik toegeven.
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gooide mijn thee over mijn heen
omdat het kan
auw
Het is allemaal 1 pot nat hequote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, geen podcast beschikbaar door auteursrecht. Ach, kreeg in ieder geval snel een mail terug.
Eerst een standaard mail, daarna een echte.
Gek genoeg was deze ondertekend met "Radio 2".
Zit echt zoveel verschil in.. denk vanaf 1000 tot zo'n 3000.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:09 schreef PeuRac het volgende:
Wat doet zoiets nog tegenwoordig? (de E30).
1200? Nu weet ik dat een E36 320 niet veel oplevert maar dat klinkt wel erg weinig, wat is er mis mee?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Zit echt zoveel verschil in.. denk vanaf 1000 tot zo'n 3000.
Maar dan heb je een echte IS.
Beter neem je dan een E30 waar ze een is motor in hebben gezet. Die zijn vast goedkoper.
Ik weet alleen dat je die cabrio voor 1200 mag meenemen. (dat was mijn leenauto toen probeerde maatje me die te verkopen)
Jeetje. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jeetje. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen![]()
Idd, lekker bij de tv doen of zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar geduldig zijn en af en toe wat vinden.
Ik zit nog te wachten op mijn laatste 2 cijfers. Die ene van het tentamen waar ik zo'n goed gevoel over had, en eentje van de taaltoetsquote:Op woensdag 13 november 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te wachten op je laatste cijfer?
Ga je het nog vieren dit weekend?
Het dak moet je eerst een stukje met de hand open maken voordat de motor het overneemt. Dus ik denk dat die "dakmotor" vervangen moet worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1200? Nu weet ik dat een E36 320 niet veel oplevert maar dat klinkt wel erg weinig, wat is er mis mee?
Ik heb er al 20.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, lekker bij de tv doen of zo.
Neh, ff geen geld/ruimte voor, anders zou ik eerder voor een MX-5 dan een 320 cabrio gaanquote:Op woensdag 13 november 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Het dak moet je eerst een stukje met de hand open maken voordat de motor het overneemt. Dus ik denk dat die "dakmotor" vervangen moet worden.
Denk ik hoor.. als je echt interesse hebt wil ik best ff voor je whappen.
Nog "maar" 980 te gaanquote:
Ow jij hebt ook een pa die met dat soort verzoekjes komt?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn pa wilde graag de liedjes van de Nostalgia Top 1000 op cd.
Alsof ik die 1000 oude nummers kan vinden en downloaden.
Nog eventjes in spanning dusquote:Op woensdag 13 november 2013 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op mijn laatste 2 cijfers. Die ene van het tentamen waar ik zo'n goed gevoel over had, en eentje van de taaltoets![]()
Ik ga dit weekend waarschijnlijk naar die spelletjesmeet, maar dat is nog maar afwachten, aangezien ik morgen mn verstandskiezen er weer uit ga laten trekken
Sowieso is het rijden in een coupe prettigerquote:Op woensdag 13 november 2013 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neh, ff geen geld/ruimte voor, anders zou ik eerder voor een MX-5 dan een 320 cabrio gaanen als winter hooner in de sneeuw is een coupe/sedan prettiger dan een cabrio lijkt me
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog eventjes in spanning dus
Oh gatver. Had je veel napijn van de vorige keer eigenlijk?
Ik krijg de rillingen al als ik er aan denk
Nog maar 977 nu.quote:
Jepquote:Op woensdag 13 november 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow jij hebt ook een pa die met dat soort verzoekjes komt?
Dat is wel cool jaquote:Op woensdag 13 november 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso is het rijden in een coupe prettiger
Als de zon schijnt ga ik wel ff los met het dak open in de sneeuw, zal leuke plaatjes opleveren
Op dit tempo ben je morgen wel klaar.quote:
Natuurlijk heb ik een origineel windschermquote:Op woensdag 13 november 2013 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel cool jaals de verwarming goed werkt, hoeft dat ook niet heel koud te zijn. Heb je wel een windscherm?
Dikke ellende zegquote:Op woensdag 13 november 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ja, best wel. Ruim 2 weken lang ook. Nog steeds af en toe pijn, dus even vragen morgen of dat normaal is. Kreeg die pijn er ook niet onder
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een origineel windscherm
Ik voelde er ook vrijwel niets van, maar was wel 2 a 3 dagen aan het bloeden. dat was minder...quote:Op woensdag 13 november 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke ellende zeg
Ik heb enkel nare ervaringen terwijl mijn vriend na een paar dagen niks meer voelde of last had
Ja, je hoort echt verschrikkelijk veel verschillende verhalen eroverquote:Op woensdag 13 november 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke ellende zeg
Ik heb enkel nare ervaringen terwijl mijn vriend na een paar dagen niks meer voelde of last had
Ach, het heeft geen haast.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op dit tempo ben je morgen wel klaar.
Ja zat erbijquote:
Je wordt zo misselijk van bloedquote:Op woensdag 13 november 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik voelde er ook vrijwel niets van, maar was wel 2 a 3 dagen aan het bloeden. dat was minder...
Jaquote:Op woensdag 13 november 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, je hoort echt verschrikkelijk veel verschillende verhalen erover
Het smaakt vies. Maar verder doet het mij niets gelukkig.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wordt zo misselijk van bloed
[..]
Jaik ben ruim anderhalve maand onder de pannen geweest.. met 1 kies
En toen moest die andere dus nog ....
Oke, dus heel gek is het niet dat ik nu nog af en toe last heb van die andere?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaik ben ruim anderhalve maand onder de pannen geweest.. met 1 kies
En toen moest die andere dus nog ....
Mannen stellen zich alleen aan als ze een griepje onder den leden hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Het smaakt vies. Maar verder doet het mij niets gelukkig.
Aha.. dus de mannen voelen er vrijwel niets van. En de vrouwen hebben weken last.
En mannen stellen zich aan he
Heel gek? Nee volgens mij vrij normaalquote:Op woensdag 13 november 2013 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus heel gek is het niet dat ik nu nog af en toe last heb van die andere?![]()
Dat was ook maar één kies.
Morgen gaan aan de andere kant allebei de kiezen eruit
Oke, gelukkig. Wat dat betreft danquote:Op woensdag 13 november 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel gek? Nee volgens mij vrij normaal
Oefhopelijk valt het deze keer wel mee...
Ik klaag nooit over ziek zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen stellen zich alleen aan als ze een griepje onder den leden hebben
Alsof ik me aanstelIk vraag er ook echt om anderhalve maand last te hebben
Hoelaat moet je ?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, gelukkig. Wat dat betreft dan![]()
Ik hoop het. Ik heb er zoo geen zin inAfgelopen week nog wel even goed genoten van het nog goed kunnen eten. Ik ga zo ook naar mn ouders, want mama is jarig vandaag. Ik ga vandaag ook nog flink eten. Vanaf morgen is het in ieder geval weer 2 weken yoghurt en soep
Ja dus ik heb 2 bevallingen gedaan .. beat thatquote:Op woensdag 13 november 2013 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik klaag nooit over ziek zijn![]()
Heb zelfs de mexicaanse griep zelf uitgezeten(nou ja, onder strak toezicht van een huisgenoot welke arts is).
Mexicaanse griep was dodelijkquote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus ik heb 2 bevallingen gedaan .. beat that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat hoop ik, maar ik hou rekening met het ergste, kan het alleen nog maar meevallen straksquote:Op woensdag 13 november 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelaat moet je ?
Gefeliciteerd met je mama, kan je iig nog genieten van het lekkere eten. En wie weet valt het juist wel mee dit keer
Het is dat wij dat niet kunnen, anders zou ik laten zien dat wij dat met een glimlach doenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus ik heb 2 bevallingen gedaan .. beat that
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mexicaanse griep was dodelijk
ik had ook complicatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel lekker op tijd. Gaat er iemand mee?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar ik hou rekening met het ergste, kan het alleen nog maar meevallen straks![]()
Moet om 9 uur.
Ik ben in ieder geval morgen en vrijdag de hele dag op de bank te vinden. Ook veel hier denk ik, maar ik heb wat series klaarstaan om mee te beginnen
Kijk voorzorgsmaatregelen.^O^
Dit houdt je ook wel even bezig: http://9gag.com/gag/aD0dZKGquote:Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoop ik, maar ik hou rekening met het ergste, kan het alleen nog maar meevallen straks![]()
Moet om 9 uur.
Ik ben in ieder geval morgen en vrijdag de hele dag op de bank te vinden. Ook veel hier denk ik, maar ik heb wat series klaarstaan om mee te beginnen
Dat dachten Dennis en Valerio ookquote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Het is dat wij dat niet kunnen, anders zou ik laten zien dat wij dat met een glimlach doen
Als het goed is gaat mama meequote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel lekker op tijd. Gaat er iemand mee?
Kijk voorzorgsmaatregelen.^O^
Nah. Ik hou niet zo van films.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit houdt je ook wel even bezig: http://9gag.com/gag/aD0dZKG
LOLquote:Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
3CD van Elvis Presley, zijn 100 grootste hits.
Bevat niet: Are you lonesome tonight.wel fuck.
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had ook complicaties![]()
Gelukkig wel ja, was wel een paar kaar bijna gestiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moesten ze me met zo'n pomp ding beademen en medicijnen geven zodat de zwelling minder werd.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Porno kijken en soppen, orgasmes verdoezelen de pijnquote:Op woensdag 13 november 2013 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het goed is gaat mama mee
[..]
Nah. Ik hou niet zo van films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, een aantal van die lijst heb ik gezien en zijn echt geweldig.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het goed is gaat mama mee
[..]
Nah. Ik hou niet zo van films.
Valerio is het grootste watje dat er is natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dachten Dennis en Valerio ook
http://proefkonijnen.bnn.nl/vragen/ZlsPXpR2ORU
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Porno kijken en soppen, orgasmes verdoezelen de pijnDe vorige keer was ik alles behalve geil. Dus ik ben bang dat dat nu ook niet gaat werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige die ik heb gezien van die lijst is Seven Psychopaths, welke dan wel weer ontzettend mega fucking gaaf wasquote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, een aantal van die lijst heb ik gezien en zijn echt geweldig.
Vooral Shame en 50/50
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jij hebt wel wat van hem weg....quote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Valerio is het grootste watje dat er is natuurlijk
Ik hap hier niet eens opquote:Op woensdag 13 november 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat van hem weg....
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat van hem weg....
Dit vind ik redelijk overdreven, vond hem wel goed in ieder gevalquote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Enige die ik heb gezien van die lijst is Seven Psychopaths, welke dan wel weer ontzettend mega fucking gaaf was
Smaken verschillen. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dit vind ik redelijk overdreven, vond hem wel goed in ieder geval
Ik hoop dat je de file-list heb nagekeken voordat je em downloaddequote:Op woensdag 13 november 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook geen Love me Tender op die cd. Tering, wie heeft dat samengesteld
Nah word er een beetje moe van dat mannen met een grote bek wel even roepen dat ze het wel even zouden fixenquote:
Ik zag allemaal bekende nummers staan, maar ik heb niet alles nagelopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de file-list heb nagekeken voordat je em downloadde
Dat serieus nemenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah word er een beetje moe van dat mannen met een grote bek wel even roepen dat ze het wel even zouden fixen
Nou. na 28 uur pijnlijke weeen vraag ik me af of dat echt nog wel zo is hoor
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja je bent nooit serieus natuurlijk
even vergeten
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik blijf em leuk vinden![]()
en vooral mezelf
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik blijf em leuk vinden![]()
en vooral mezelf
[ afbeelding ]
quote:
Pentatonix heeft een remix gedaan van daft punk nrsquote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
NSFW: Japanners en Oculus Rift, je kon er op wachten
Voor de fokkers is er ook eindelijk wat hoor![]()
[..]
[ afbeelding ]
Oh en
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pentatonix heeft een remix gedaan van daft punk nrs
Echt awesome want acapella
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, bij mama op de verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kutzwembad met cafetaria.
Ik ruik frikadel speciaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Gefeliciteerd met je mamsquote:Op woensdag 13 november 2013 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, bij mama op de verjaardag
hmmmquote:Op woensdag 13 november 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
Spruitjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog wat voor het avond eten verzinnen
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor zaterdag?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb frambozen balsamico muffins in de oven staan. Ben benieuwd.
Lijkt me best lastig als je ook nog eens met 3 mannen rekening moet houdenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
En lastige eters ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig als je ook nog eens met 3 mannen rekening moet houden
Ik pak altijd maar wat
Eten wat de pot schaft tochquote:Op woensdag 13 november 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En lastige eters ja.
Maar soms weet ik het ook ff niet meer
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het wel lekker word, bedoel, balsamico azijn is best een aparte smaak.
Dan kies je voor jezelf. Als ze zeuren mogen ze het morgen lekker zelf doenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En lastige eters ja.
Maar soms weet ik het ook ff niet meer
Dit. Lastige eters is een probleem voor lastige eters, niet voor mij.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kies je voor jezelf. Als ze zeuren mogen ze het morgen lekker zelf doen
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'I eated it'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hahahahaquote:Op woensdag 13 november 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kies je voor jezelf. Als ze zeuren mogen ze het morgen lekker zelf doen
wat egoistisch.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Lastige eters is een probleem voor lastige eters, niet voor mij.
Aanpassen aan de massa bedoel jequote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leren ze misschien hun smaakpalet nog eens wat te ontwikkelen.
Meer smaken lusten heeft niets met "aanpassen aan de massa" te maken. Je bent niet uniek of origineel als je alleen patat eet.quote:
Wist niet dat we het over mensen hadden die alleen patat eten, dan ben ik het met je eensquote:Op woensdag 13 november 2013 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer smaken lusten heeft niets met "aanpassen aan de massa" te maken. Je bent niet uniek of origineel als je alleen patat eet.
Nouja, met lastige eters denk ik in ieder geval aan mensen die een behoorlijke lijst hebben van dingen die ze denken niet te lusten. Je kunt altijd dingen hebben die je niet lekker vind. Ik lust geen andijviestampot.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Wist niet dat we het over mensen hadden die alleen patat eten, dan ben ik het met je eens
wat onhollandsquote:Op woensdag 13 november 2013 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, met lastige eters denk ik in ieder geval aan mensen die een behoorlijke lijst hebben van dingen die ze denken niet te lusten. Je kunt altijd dingen hebben die je niet lekker vind. Ik lust geen andijviestampot.
Hoe ga je ze klaarmaken dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Myraela het volgende:
Vanavond maak ik overigens spruitjes, twi lust eigenlijk geen spruitjes. Ik ga ze proberen anders klaar te maken zodat die ze misschien wel lust. Anders eet die maar wat meer van de rest.
Bakken met bacon, pijnboompitten en een klein beetje Parmezaanse kaas eroverheen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe ga je ze klaarmaken dan?
Dat klinkt best lekker.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bakken met bacon, pijnboompitten en een klein beetje Parmezaanse kaas eroverheen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bakken met bacon, pijnboompitten en een klein beetje Parmezaanse kaas eroverheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |