Ah, had me nog niet verdiept in de nieuwe JB. Waarom dan de melding dat 7.0.4 JB veilig is? Is dat als je hem update dat je jailbreak nog werkt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Veel geluk daarmee gewenst, er is geen jailbreak voor iOS 7.
Vaag verhaal hoor...quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:42 schreef Poeke het volgende:
Loop ook nog tegen probleempje op: ik kan geen reservekopie maken van iPhone 5s omdat de reservekopie van mijn 4 2,9 gig aan foto en filmbestanden bevat. Hierdoor is mijn cloud te vol.
Het zijn foto's die van mijn 3G naar mijn 4 zijn overgezet en natuurlijk de foto's die ik met de 4 heb gemaakt. Helaas staan deze niet in de cloud, dus als ik de reservekopie verwijder ben ik deze kwijt.
Is het gewoon een kwestie van mijn 4 backuppen op computer en dan de reservekopie verwijderen? Ik heb al geprobeerd ze in de cloud te zetten, maar helaas is hier geen optie voor.
Ik weet het niet precies. Heeft te maken met exploits die wel of niet of niet gefixt zijn. Voor geen enkele versie van iOS is een jailbreak beschikbaar. Ik zou er maar niet op rekenen dat die op korte termijn komt, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ah, had me nog niet verdiept in de nieuwe JB. Waarom dan de melding dat 7.0.4 JB veilig is? Is dat als je hem update dat je jailbreak nog werkt?
Sorry, de laatste keer dat ik jailbreak heb gedaan is 1,5 terug, ben er beetje uit.
Oke anders uitgelegd. Op mijn 3GS stonden fotobestanden die automatische zijn overgezet naar de 4 via iTunes. 1,5 jaar geleden kwam de mogelijkheid tot iCloud. Aangemaakt en vanaf dat moment werden alle foto's die ik maakte beschikbaar online (bijv op ipad of pc)quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vaag verhaal hoor...
Ik neem aan dat je van je iPhone 4 een backup hebt gemaakt met iCloud en deze hebt terug gezet op je iPhone 5s. Dan heb je *alles* wat op je iPhone 4 staat weer terug, inclusief je camera roll (je foto's dus), die staan namelijk ook in de backup. Dan kan je toch gewoon je 3GS en 4 backup verwijderen? Waar heb je die nog voor nodig?
Oké. Even voor de duidelijkheid, je camera roll wordt WEL gebackupt in de reservekopie, maar dan max de laatste 1000 foto's. Jij hebt dus veel meer foto's er op staan en die worden niet gebackupt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:57 schreef Poeke het volgende:
[..]
Oke anders uitgelegd. Op mijn 3GS stonden fotobestanden die automatische zijn overgezet naar de 4 via iTunes. 1,5 jaar geleden kwam de mogelijkheid tot iCloud. Aangemaakt en vanaf dat moment werden alle foto's die ik maakte beschikbaar online (bijv op ipad of pc)
De oudere foto's werden niet gedeeld. Ik heb geprobeerd dit via de 4 in te stellen maar die oude fotoalbums kun je niet delen.
Inmiddels de 5s en netjes bij instellen de reservekopie van mijn 4 overgezet, dit ging naadloos. Maar de fotobestanden die voor aanmelding voor iCloud op de 4 staan, worden niet gedeeld. Dus ik kan deze op mijn ipad en 5s niet zien. Alleen ze staan wel op de iCloud als reservekopie...
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant mis(te) ik toch een aantal functies die eigenlijk standaard op de iPhone zouden moeten zitten zoals bijvoorbeeld de agenda in het startscherm. Ik wil graag mijn agenda kunnen bekijken aangezien ik veel opvolgende afspraken heb. Ook miste ik de functie om programma's echt af te sluiten. De oudere besturingssystemen hadden wel die functie met dubbeldruk homebutton, daarna apps sluiten via verbodsbordje rechtsboven maar ze bleven dan toch actief. Onhandig als je bijvoorbeeld TomTom hebt draaien. (Batterij snel leeg, toch nog ineens in je zak horen dat je beter linksaf moetquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Heeft te maken met exploits die wel of niet of niet gefixt zijn. Voor geen enkele versie van iOS is een jailbreak beschikbaar. Ik zou er maar niet op rekenen dat die op korte termijn komt, eerlijk gezegd.
Beter leer je gewoon je iPhone waarderen zonder jailbreak, want je kan er toch niet op vertrouwen dat je die langdurig aan kan houden. Wat nou als je iPhone kapot gaat en je krijgt een nieuwe terug met nieuwe iOS? Dat soort dingen.
Agenda: gewoon notificatiecentrum naar beneden trekken, dan zie je in 1x al je afspraken. Apps afsluiten is bij iOS onnodig maar als je het echt wil kan het gewoon.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:08 schreef Poeke het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant mis(te) ik toch een aantal functies die eigenlijk standaard op de iPhone zouden moeten zitten zoals bijvoorbeeld de agenda in het startscherm. Ik wil graag mijn agenda kunnen bekijken aangezien ik veel opvolgende afspraken heb. Ook miste ik de functie om programma's echt af te sluiten. De oudere besturingssystemen hadden wel die functie met dubbeldruk homebutton, daarna apps sluiten via verbodsbordje rechtsboven maar ze bleven dan toch actief. Onhandig als je bijvoorbeeld TomTom hebt draaien. (Batterij snel leeg, toch nog ineens in je zak horen dat je beter linksaf moet) dit is gelukkig later opgelost. Maar hervoor heb ik destijds mijn iPhone gejailbreakt.
Desalniettemin waardeer ik mijn iPhone zoals hij nu is. Heerlijk snel, vingerafdrukfunctionaliteit etc...
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echter, Apple denkt doorgaans heel goed na over de functionaliteiten dus de kans dat het niet bevalt is klein.
Bedankt voor je mening, ik heb de mijne. Deze verschillen blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Agenda: gewoon notificatiecentrum naar beneden trekken, dan zie je in 1x al je afspraken. Apps afsluiten is bij iOS onnodig maar als je het echt wil kan het gewoon.
Ik adviseer je om gewoon je iPhone te gebruiken zoals Apple het bedoeld heeft. Bevalt het niet je niet? Dan neem je een andere telefoon.Echter, Apple denkt doorgaans heel goed na over de functionaliteiten dus de kans dat het niet bevalt is klein.
Bedankt voor de info. Ga ik proberenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké. Even voor de duidelijkheid, je camera roll wordt WEL gebackupt in de reservekopie, maar dan max de laatste 1000 foto's. Jij hebt dus veel meer foto's er op staan en die worden niet gebackupt.
De oplossing is simpel: maak een reservekopie van je iPhone 4 in iTunes (via de kabel). Dan wordt namelijk *alles* gebackupt. Zet deze backup terug op je iPhone 5S. Dan heb je alles, ook de oude foto's. Daarna verwijder je alle backups van iCloud en klaar is Poeke.
Nee, hij staat heel vaak weer uit als je de camera app start. Lijkt wel een soort van willekeur in te zitten.quote:Op maandag 18 november 2013 23:10 schreef very het volgende:
[..]
lol
Ik weet alleen dat wanneer ik kies voor HDR dat die de keer daarop alsnog gewoon op HDR staat.
Update gerust. Jailbreak gaat pas gereleased worden bij 7.1quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:34 schreef Poeke het volgende:
Ik wi graag mijn spiksplinter nieuwe iPhone 5s jailbreaken (4 dagen oud, met mijn 3GS en 4 ook gedaan) Wel of niet updaten vooraf? Ik draai nu 7.0.2.
Ik wil graag mijn agendafunctie terug in het startscherm waar ik voor betaald heb.
en dan nog lelijker zijn dan elke iphone ooitquote:Op woensdag 20 november 2013 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Blackberry probeert het nog een keer met hun Porsche Design P9982 Premium Phone
[ afbeelding ]
Voor een schappelijk prijsje: $2.250,-
Stap over naar Android, niemand houdt je tegen.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:33 schreef OverRated het volgende:
Met elke release van iOS is er minder reden om te jailbreaken ja.
Maar wat ik bijvoorbeeld echt mis nu ik geen jailbreak meer heb, is Fakeclockup. Een tweak die de animaties in iOS versnelt. Heerlijk is dat.
En adblocker. En swipeselection. Dat is zo verschrikkelijk handig. En F.lux om 's nachts je scherm 'warmer' te maken. Met al dat wit in iOS 7 zou dat ook wel fijn zijn. Open Notifier mis ik ook nog. Icoontjes voor Whatsapp en zo in de statusbar als er nieuwe berichten zijn.
Je kunt animaties in iOS ook uitzetten, waardoor je toestel veel sneller lijkt.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:33 schreef OverRated het volgende:
Met elke release van iOS is er minder reden om te jailbreaken ja.
Maar wat ik bijvoorbeeld echt mis nu ik geen jailbreak meer heb, is Fakeclockup. Een tweak die de animaties in iOS versnelt. Heerlijk is dat.
Omdat je, als je 700 euro aan een smartphone uitgeeft, geen 89 cent meer hebt om apps te kopen en alles dus maar gratis moet regelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:07 schreef remlof het volgende:
Waarom in godsnaam iOS jailbreaken? Het werkt perfect as it is, dat is juist de charme.
Als je alles wil kunnen veranderen neem dan zo'n plastic android ding.
Gratis apps jonguhquote:Op woensdag 20 november 2013 01:07 schreef remlof het volgende:
Waarom in godsnaam iOS jailbreaken? Het werkt perfect as it is, dat is juist de charme.
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Stap over naar Android, niemand houdt je tegen.
Of een aluminium Android dingquote:Op woensdag 20 november 2013 01:07 schreef remlof het volgende:
De enige Androidtoestel die echt mooi is en goed aanvoelt imo.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Of een aluminium Android ding
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Het enige Androidtoestel die echt mooi is en goed aanvoelt imo.
Nog steeds oerlelijk en geeky i.p.v. gewoon stijlvol. Waarom lelijk en geeky? Simpel: zichtbaar veel randjes, speakergrills en afbakening van het scherm t.o.v. de behuizing.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De enige Androidtoestel die echt mooi is en goed aanvoelt imo.
Dat is dan ook de One Mini, de goedkope variant. Niet de One.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog steeds oerlelijk en geeky i.p.v. gewoon stijlvol. Waarom lelijk en geeky? Simpel: zichtbaar veel randjes, speakergrills en afbakening van het scherm t.o.v. de behuizing.
Beide lelijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Dat is dan ook de One Mini, de goedkope variant. Niet de One.
Snap ik. Enkel een iPhone is mooi, alle andere telefoons zijn per definitie lelijk want geen Apple. Ben het met je eens.quote:
Nee hoor, Samsung Galaxy S4 is best aardig en Nexus 5 ook. Maar er is niks mooiers dan de iPhone nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:38 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Snap ik. Enkel een iPhone is mooi, alle andere telefoons zijn per definitie lelijk want geen Apple. Ben het met je eens.
Dan heb jij nogal een objectieve kijk op de zaak. Ik totaal niet, ik wil niet eens kijken naar andere telefoons dan een iPhone. Ik kan op dat gebied ook totaal niet meer objectief zijn. Als iets geen Apple is, vind ik het per definitie kutquote:Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee hoor, Samsung Galaxy S4 is best aardig en Nexus 5 ook. Maar er is niks mooiers dan de iPhone nee.
Dat vind ik overigens niet omdat ik een iPhone heb, ik heb een iPhone omdat ik dat vind.
Subtiel maar belangrijk verschil.
Oké dat kan ook.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Dan heb jij nogal een objectieve kijk op de zaak. Ik totaal niet, ik wil niet eens kijken naar andere telefoons dan een iPhone. Ik kan op dat gebied ook totaal niet meer objectief zijn. Als iets geen Apple is, vind ik het per definitie kut
Daarnaast is Android uiteraard ook voor paupers. Apple is echt voor de elite. Ik zou echt nooit met Android en de gebruikers geassocieerd willen worden..quote:
Ben je het niet met me eens dan? Alleen Applegebruikers zouden stemrecht mogen hebben imho..quote:
Welk punt probeer je nou te bewijzen? Iedereen weet wel dat je een Android-fanboy bent hoor, dus je posts vallen een beetje dood.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:48 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Daarnaast is Android uiteraard ook voor paupers. Apple is echt voor de elite. Ik zou echt nooit met Android en de gebruikers geassocieerd willen worden..
Hè shit.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welk punt probeer je nou te bewijzen? Iedereen weet wel dat je een Android-fanboy bent hoor, dus je posts vallen een beetje dood.
Ga gewoon fulltime multitasken zonder framedrops. Dat is enkel voorbehouden aan 5S-eigenaren.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
Vanochtend is mijn nieuwe 5s binnen gekomen, leuk ding joh. Echt zo veel sneller dan mijn 4. Weten jullie nog een app die de nieuwe spierkracht van de 5s mooi tentoon kan stellen?
Asphalt 8, Dead Trigger e.d. zijn mooi. Al zal het niet veel verschillen met de 5 op dit moment.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
Vanochtend is mijn nieuwe 5s binnen gekomen, leuk ding joh. Echt zo veel sneller dan mijn 4. Weten jullie nog een app die de nieuwe spierkracht van de 5s mooi tentoon kan stellen?
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap de logica hierachter niet. Anyone?
Ik vind het wel wat hebben. Alleen jammer dat het een Androidtoestel is. Zou het sowieso nooit ruilen voor mijn 5S.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog steeds oerlelijk en geeky i.p.v. gewoon stijlvol. Waarom lelijk en geeky? Simpel: zichtbaar veel randjes, speakergrills en afbakening van het scherm t.o.v. de behuizing.
Dat is om of je accu op te laden of dan kunnen Android/WP-gebruikers ook meegenieten van je extra accuquote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap de logica hierachter niet. Anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |