SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vraag, is 5 gig genoeg voor ios 7.2?quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Wisten jullie dat als je Gmail via IMAP toevoegt, je je notities ook automatisch kan laten syncen met Gmail?
Stap 1: voeg Gmail toe (Instellingen -> E-mail, contacten en agenda's -> Nieuwe account). Zorg dat notities syncen aan staat terwijl je dit doet (wordt als het goed is om gevraagd).
Stap 2: ga naar instellingen -> notities en stel daar Gmail in als standaardaccount voor notities.
Als je nu naar Gmail staat, zullen al je notities onder het label 'notes' zichtbaar zijn. Om het helemaal af te maken geef je het label een kleur die gelijk is aan de kleur geel van de Notities-app. Superhandig imo.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb prive een 4s en die doet het eigenlijk nog steeds goed op 1 puntje na. En dat is battery life. Sinds ios7 lijkt het nog erger geweest en dat is gelijk mijn twijfel maar daar over later meer.
Eigenlijk wil ik nu mijn abo niet verlengen vanwege een x aantal praktische zaken. Het is handiger om die nog even aan te houden. De 4S doet alles nog wat ik wil dus de 5S is niet echt nodig. Dat zou voor de leuk zijn. Als laatste ben ik het een beetje zat om in de S reeksen te zitten. Het heft voor en nadelen maar ik ben het zat.
Dat laatste is het minst belangrijk maar de druppel.
Nu wil ik een nieuwe batterij er in laten zetten en hoop ik dat dat flink gaat helpen in mijn huidge ergernissen.
Momenteel gaat die verre van een dag mee en zo een zware gebruiker ben ik niet. Hij gaat ook raar doen met 8% naar leeg in 1 seconde.
Als ik een nieuwe batt er in laat zetten denken jullie dat die het dan weer leuk een jaartje doet alsof die nieuw is?![]()
Dan zou hij het weer goed moeten doen ja. Heb je hem vaak aan de lader liggen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wat is vaak? Ik zeg nee want alleen avond maar dat red hij vaak niet eens meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:19 schreef Catch22- het volgende:
Dan zou hij het weer goed moeten doen ja. Heb je hem vaak aan de lader liggen?
En automatisch geladen in de Car Dock. Dus eigenlijk 3 keer en nog niet tot einde van de dag.![]()
heb je de huidige al gekalibreerd?quote:Op woensdag 13 november 2013 07:54 schreef Godtje het volgende:
Ik heb prive een 4s en die doet het eigenlijk nog steeds goed op 1 puntje na. En dat is battery life. Sinds ios7 lijkt het nog erger geweest en dat is gelijk mijn twijfel maar daar over later meer.
Eigenlijk wil ik nu mijn abo niet verlengen vanwege een x aantal praktische zaken. Het is handiger om die nog even aan te houden. De 4S doet alles nog wat ik wil dus de 5S is niet echt nodig. Dat zou voor de leuk zijn. Als laatste ben ik het een beetje zat om in de S reeksen te zitten. Het heft voor en nadelen maar ik ben het zat.
Dat laatste is het minst belangrijk maar de druppel.
Nu wil ik een nieuwe batterij er in laten zetten en hoop ik dat dat flink gaat helpen in mijn huidge ergernissen.
Momenteel gaat die verre van een dag mee en zo een zware gebruiker ben ik niet. Hij gaat ook raar doen met 8% naar leeg in 1 seconde.
Als ik een nieuwe batt er in laat zetten denken jullie dat die het dan weer leuk een jaartje doet alsof die nieuw is?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Waarom moet ik mijn Kompas kalibreren als mijn batterij slecht is?quote:Op woensdag 13 november 2013 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de huidige al gekalibreerd?![]()
kompas?ik zou eerst je batterij eens kalibreren, daarna je telefoon hertstellen en nagaan of dat verbetering biedt en daarna pas over op een batterijvervangingquote:Op woensdag 13 november 2013 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn Kompas kalibreren als mijn batterij slecht is?Today is life -
Dale Carnegie![]()
http://www.appletips.nl/d(...)betere-batterijduur/quote:Op woensdag 13 november 2013 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn Kompas kalibreren als mijn batterij slecht is?I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Dat doe je al door hem helemaal leeg te laten lopen en dat gebeurd me bijna elke dag.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
kompas?ik zou eerst je batterij eens kalibreren, daarna je telefoon hertstellen en nagaan of dat verbetering biedt en daarna pas over op een batterijvervanging![]()
Nope, t beste is om hem na de eerste keer leeg te laten lopen 12 uur leeg te laten liggen en daarna weer op te laden en dan weer leeg te laten.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe je al door hem helemaal leeg te laten lopen en dat gebeurd me bijna elke dag.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik zou het gewoon proberen. Een nieuwe batterij zet je er voor een tientje in, dus om de kosten hoef je het niet te laten.![]()
Via de Turk en dan ben je je garantie kwijt.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zou het gewoon proberen. Een nieuwe batterij zet je er voor een tientje in, dus om de kosten hoef je het niet te laten.
Service geleverd door Apple kost 75,00 ¤. Als voor deze service verzending noodzakelijk is, wordt ¤ 12,10 aan verzendkosten in rekening gebracht. Alle prijzen zijn in euro en inclusief btw.
http://support.apple.com/(...)=BATTERY_REPLACEMENTToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ben een beetje door de functies van mijn nieuwe 5S aan het lopen en heb drie vragen waar ik zo snel niet uit kom:
1) Als ik een foto maak met de knop langer ingehouden, dan krijg ik meerdere foto's achter elkaar, de burst modus. In mijn fotostream zie ik vervolgens 1 foto staan met linksboven een balonnetje met bijvoorbeeld Burst (10 foto's). Nou dacht ik daar op te klikken om ze alle 10 te bekijken, maar dat lukt niet. Hoe zoek ik dan de beste uit en hoe gooi ik de afbeeldingen die ik niet wil weg?
2) Als ik film met de slomo functie dan heb ik naderhand bovenin 1 range waarin ik slomo kan kijken. Kun je daar een 2e range aan toevoegen, dus binnen een filmpje slomo --> normaal --> slomo?
3) Mijn foto's worden automatisch naar dropbox gesaved. Mijn iPad met dezelfde userID doet dit ook. Nu zou ik graag zien dat foto's in verschillende mappen opgeslagen worden, is dat in te stellen?![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:52 schreef Coelho het volgende:
3) Mijn foto's worden automatisch naar dropbox gesaved. Mijn iPad met dezelfde userID doet dit ook. Nu zou ik graag zien dat foto's in verschillende mappen opgeslagen worden, is dat in te stellen?
Maar waarom zou je dat willen? Foto's sorteer je hoogstens op plaats, locatie of persoon, toch niet op de gebruikte camera?
Ik dacht dat dit voor een li-ion batterij helemaal niet zo'n slim idee was, ivm capaciteit verlies.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nope, t beste is om hem na de eerste keer leeg te laten lopen 12 uur leeg te laten liggen en daarna weer op te laden en dan weer leeg te laten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Is 't ook niet. Echt leeg laten lopen, tot hij uitgaat en dan volladen is prima zat. De software regelt eea wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit voor een li-ion batterij helemaal niet zo'n slim idee was, ivm capaciteit verlies.
als hij bij 8% uitvalt is je batterij gewoon gaar.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Wie heeft hier allemaal KPN? Is het verschil met T-Mobile echt zo groot als dat sommige stemmen mij vertellen?
Dilemma:
T-Mobile: 5000 MB @ 50Mb/s + onbeperkt bellen = 40 eu p/m
KPN: 2000 MB @ 50Mb/s + onbeperkt bellen = 50 eu p/m
Dus je betaald 10 euro per maand meer voor 3000 MB minder, maar wel beter bereik.
Lastig lastig lastig
En wat ook kut is, is dat een lagere bundel ook betekent lagere snelheid
People assume too much.![]()
Garantie is al weg en het gaat in elk geval niet via Apple gebeurenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Via de Turk en dan ben je je garantie kwijt.
Service geleverd door Apple kost 75,00 ¤. Als voor deze service verzending noodzakelijk is, wordt ¤ 12,10 aan verzendkosten in rekening gebracht. Alle prijzen zijn in euro en inclusief btw.
http://support.apple.com/(...)=BATTERY_REPLACEMENT![]()
Ik zou dat willen omdat ik met mijn iPad ook wel eens vertrouwelijke documenten fotografeer voor mijn werk. Die heb ik vervolgens liever niet in de photostream op mijn iPhone en liever niet tussen de vakantiekiekjes die ik met mijn iPhone heb gemaakt in Dropbox.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.
Maar waarom zou je dat willen? Foto's sorteer je hoogstens op plaats, locatie of persoon, toch niet op de gebruikte camera?![]()
Waarom geen Vodafone? Die zijn qua onbeperkt bellen abo's veel goedkoper.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef very het volgende:
Wie heeft hier allemaal KPN? Is het verschil met T-Mobile echt zo groot als dat sommige stemmen mij vertellen?
Dilemma:
T-Mobile: 5000 MB @ 50Mb/s + onbeperkt bellen = 40 eu p/m
KPN: 2000 MB @ 50Mb/s + onbeperkt bellen = 50 eu p/m
Dus je betaald 10 euro per maand meer voor 3000 MB minder, maar wel beter bereik.
Lastig lastig lastig
En wat ook kut is, is dat een lagere bundel ook betekent lagere snelheid
https://www.vodafone.nl/s(...)nly-abonnement.shtml
¤39 per maand voor 4 GB met onbeperkt bellen, is beter dan zowel KPN (meer data en goedkoper) als T-Mobile (iets minder data maar beter bereik).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dat soort dingen fotografeer ik meestal rechtstreeks vanuit de Evernote app. Die komen nooit in m'n photostream te staan, laat staan in dropbox.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zou dat willen omdat ik met mijn iPad ook wel eens vertrouwelijke documenten fotografeer voor mijn werk. Die heb ik vervolgens liever niet in de photostream op mijn iPhone en liever niet tussen de vakantiekiekjes die ik met mijn iPhone heb gemaakt in Dropbox.![]()
Ik hoor mensen in mijn nabije omgeving die nooit meer vodafone willen, en ik hoor dat het bereik soms ook tegenvaltquote:Op woensdag 13 november 2013 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom geen Vodafone? Die zijn qua onbeperkt bellen abo's veel goedkoper.
https://www.vodafone.nl/s(...)nly-abonnement.shtml
¤39 per maand voor 4 GB met onbeperkt bellen, is beter dan zowel KPN (meer data en goedkoper) als T-Mobile (iets minder data maar beter bereik).
Weten doe ik het niet
Daarbij boeit het 10tje me niet, maar wel het feit dat KPN maximaal "maar" 2GB data heeft. Met 4G snelheden weet ik niet of dat genoeg is. Ik denk dat ik veel vaker data zal verbruiken als het gewoon snel gaatPeople assume too much.![]()
Dan zou ik een andere oplossing bedenken, als het echt zo vertrouwelijk is denk ik dat jouw werkgever het überhaupt niet fijn vindt dat je dit naar een privé cloud uploadt. Of het nou een aparte map is of niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zou dat willen omdat ik met mijn iPad ook wel eens vertrouwelijke documenten fotografeer voor mijn werk. Die heb ik vervolgens liever niet in de photostream op mijn iPhone en liever niet tussen de vakantiekiekjes die ik met mijn iPhone heb gemaakt in Dropbox.
Vodafone is gewoon beter dan T-Mobile, helemaal met 4G.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:03 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoor mensen in mijn nabije omgeving die nooit meer vodafone willen, en ik hoor dat het bereik soms ook tegenvalt
Weten doe ik het niet
T-Mobile heeft namelijk enkel 1800 MHz. Vodafone heeft ook 800 MHz. 800 MHz wordt nu gebruikt voor GSM, maar op termijn wordt alles wat nu GSM is ook 4G., dat is dus eigenlijk gewoon 100% dekking in heel NL. Bij T-Mobile is dat technisch onmogelijk en zal het bereik altijd dead spots blijven houden, net zoals nu ook het geval is met 3G bij alle providers. Echter, het zal nog wel even duren voordat alle 800 MHz-masten omgebouwd zijn naar GSM bij Vodafone, KPN doet dit (vooralsnog) veel sneller.
Als je echt absoluut het beste bereik wil met 4G (en ook 3G), dan moet je voor KPN gaan. Echter, als je het te duur vindt zou je ook kunnen kijken naar Hi. Weliswaar geen onbeperkt bellen, maar wel veel data. Vodafone is een goede tweede, gevolgd door T-Mobile.
Mocht je een iPhone 5 hebben dan is T-Mobile trouwens de beste keuze, aangezien zij alles met 1800 MHz doen en dit de enige frequentie is de iPhone 5 ondersteunt, Vodafone en KPN zullen 1800 MHz echter afwisselen met 800 MHz waardoor je op 1800 MHz minder bereik hebt bij Vodafone en KPN dan bij T-Mobile. Maar dat geldt dus echt alleen voor de 5, niet voor de 5S of 5C.Ten percent faster with a sturdier frame
Forum Opties Forumhop: Hop naar: