Ohquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is je eigen bijdrage.
het stuk wat nooit vergoed zal worden
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Schat, het is de bedoeling dat je het niet snapt.
Dat is het hele punt van al die verzekeringsdingen, zodra iemand het snapt, echt snapt, veranderen ze de hele boel weer.
Nee. ER is ook aanvullendquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ER is alleen van de basisverzekering![]()
Ik ga eens naar bed
Fysio ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit jaar werd bijv, de pil wel vergoed bij sommige aanvullende verzekeringen, maar dan ging het alsnog eerst van je ER af
Ik heb destijds gemaild, gebeld en een pdf toegestuurd gekregen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:49 schreef tombolafan het volgende:
ik ga te bed maar wilde nog ff zwaaien
Greys, ik dacht dat t zo was dat er max 40 jaar tussen de oudste ouder en t kind mocht zitten? Dus dat je dan wel een kindje van 1 of ouder zou kunnen adopteren?
jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
En Eigen Bijdrage is voor iedereen hetzelfde, bij alles, ongeacht verzekering?
Of verschilt dat ook nog?
Eigen Risico, Eigen Bijdrage...
[..]
Ja
is niet waarquote:
alleen als chronischquote:
Eigen Risico geld niet voor je aanvullende verzekering, dat geld alleen voor de zaken uit je basisverzekering.quote:
Ooh ja wacht, daar kwamen de mijne vandaan! Chronische indicatie!quote:
Dus in deze geschetste situatie betaal je alsnog gewoon E10,- voor die antibiotica.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
je hebt je eigen risico bv 350 euro
ga je naar t ziekenhuis gaat dat van die 350 euro af
ga je naar de huisarts gaat er niets van af
ga je naar de apotheek voor bijvoorbeeld antibiotica, die kost ik zeg wat 10 euro. daar krijg je 8 euro van vergoed (heb je nog eigen risico open staan betaal je dat bedrag af aan t eigen risico) en 2 euro is je eigen bijdrage
Dat klopt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus in deze geschetste situatie betaal je alsnog gewoon E10,- voor die antibiotica.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Eigen Risico geld niet voor je aanvullende verzekering, dat geld alleen voor de zaken uit je basisverzekering.
dat is hoe wij het aan onze klanten mochten uitleggen bij VGZ
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit jaar werd bijv, de pil wel vergoed bij sommige aanvullende verzekeringen, maar dan ging het alsnog eerst van je ER af
Dat klopt niet, je betaald nooit en te nimmer eigen risico over je aanvullende vergoedingenquote:
"Over zorgverzekeringen gesproken..."quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een dikke pijnlijke plek op mijn reet
Ik wilde heel hard roepen dat je ongelijk had, want een kennis van me moest het toch ech betalen.... Maar die is 20quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat klopt niet, je betaald nooit en te nimmer eigen risico over je aanvullende vergoedingen
wel een eigen bijdrage. maar daar zit een enorm verschil in
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
"Over zorgverzekeringen gesproken..."![]()
![]()
Maar het komt er beide op neer dat je zelf betaald.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat klopt niet, je betaald nooit en te nimmer eigen risico over je aanvullende vergoedingen
wel een eigen bijdrage. maar daar zit een enorm verschil in
klopt, pas als je je eigen risico voor dingen in de basis verzekering betaald hebtquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het komt er beide op neer dat je zelf betaald.
Ik durf het bijjjjjjjjjjjjna niet te vragen, maar wat schuurt er dan tegen wat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]het is echt een schuurplek
string aan is een hel
Maar dat vind ik nu juist zo fout.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, pas als je je eigen risico voor dingen in de basis verzekering betaald hebt
ga je t voordeel krijgen van verzekerd zijn in de basis verzekering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |