Sowieso dat die van 18 beter is want ouder dus beterquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ze zijn 16 en 18 als ik wou golddiggen zou ik wel iemand van 30 gaan daten ofzo
Nou ik vind het maar raar staanquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon omdat... dat... kan je weet... toch
wat denk jij wel niet van mijquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo dom ben jij niet, jij zoekt een sugar daddy van ongeveer jou leeftijd. Die kan je makkelijk om je vinger wikkelen. Of hij jou om zijn vinger![]()
age is just a numberquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sowieso dat die van 18 beter is want ouder dus beter
Oi... Dat voelde zo hard als een trap in m'n ballen dat zelfs mijn onderbuik nu nog pijn doet.quote:
kut voor je manquote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi... Dat voelde zo hard als een trap in m'n ballen dat zelfs mijn onderbuik nu nog pijn doet.
daar koop ik niks vanquote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Misschien is ie wel rijk aan ervaring of wiet, weet jij niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Channie83 het volgende:
waarom ik dat doe?? ik denk daar niet over na...met puntjes......typen.........
Krul moet iemand hebben die een walk-in closet voor haar koopt en daarna de kast vult met kleding en schoenenquote:
dank je! ja lekker groen.....vitamientjesquote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je hebt talent zo te zien, en ook nog eens lekker groen.
FOK!logo om het af te maken
Rook ze [ afbeelding ]
oh god go onquote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krul moet iemand hebben die een walk-in closet voor haar koopt en daarna de kast vult met kleding en schoenen
Ik vind je verder wel tof hoor maar al die puntjes steedsquote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef Channie83 het volgende:
[..]
dank je! ja lekker groen.....vitamientjes
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat denk jij wel niet van mij
[..]
age is just a number
Je beantwoord mijn vraagquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Channie83 het volgende:
waarom ik dat doe?? ik denk daar niet over na...met puntjes......typen.........
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Channie83 je typt als een huisvrouw op het viva forum
Ditquote:Op woensdag 13 november 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je verder wel tof hoor maar al die puntjes steeds
haters kunnen verlatenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:16 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Je beantwoord mijn vraag
Je bent een gold digger ondanks jouw harde ontkenning
krullebol kiertquote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Channie83 je typt als een huisvrouw op het viva forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |