quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sardu op 12-11-2013 23:16:50 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Dat ga ik binnenkort ook zeker veranderenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen wel behoorlijk kut qua salaris als je dan de loonheffingskorting bij een van de 2 niet laat gelden, dan voel je je behoorlijk nutteloos voor dat pietluttige salarisje dan. Zeer demotiverend
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil een Miley gif met wrecking ball maar al die gifjes zijn te groot voor mypictr.
Zou je willen helpen maar ben al blij dat ik mijn eigen pic kan uploaden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil een Miley gif met wrecking ball maar al die gifjes zijn te groot voor mypictr.
Ja first world problems.quote:
First world problemsquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou je willen helpen maar ben al blij dat ik mijn eigen pic kan uploaden.
minus.comquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef Flippiee het volgende:
Geef ik niet want Mileyquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
vas weet zo'n site waarmee je gifjes kan bewerken enz
Dat bewerken naar 60x60 is mij al gelukt maar nu is het te groot voor fokquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
vas weet zo'n site waarmee je gifjes kan bewerken enz
Gave sitequote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
je bent gewoon een mietje fl ik kan het ook
mb sturgglesquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bewerken naar 60x60 is mij al gelukt maar nu is het te groot voor fok
[..]
Gave sitemaar kan nog niet vinden hoe ik het bestand qua bytes kleiner maak of bites whatevur
Ik kan toch nee zeggen tegen iedereen, je kent me toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nu moet je wel. Hoe kun je nou nee zeggen tegen flips
Niet tegen mij swsquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan toch nee zeggen tegen iedereen, je kent me toch?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan toch nee zeggen tegen iedereen, je kent me toch?
minus.com ondersteunt tot 10mb geloof ik, dus dan hoef je het niet kleiner te makenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bewerken naar 60x60 is mij al gelukt maar nu is het te groot voor fok
[..]
Gave sitemaar kan nog niet vinden hoe ik het bestand qua bytes kleiner maak of bites whatevur
Niet voor die site maar voor FOK!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
minus.com ondersteunt tot 10mb geloof ik, dus dan hoef je het niet kleiner te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |