Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik stond gisteren nog in het winkeltje bij de Fata Morgana. Het was echt een slechte foto.
Ik zal nog eens kijken of het me lukt om er een foto van te maken
Staat er ookquote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef freshy98 het volgende:
En het was niet eens een kind, maar een volwassen vrouw van mid dertig ongeveer.
Ah, right. Las door de postzegelverzamelaarfetistjist dat het om een kind ging.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Excuses aan frissigheid voor mijn ongelukkige woordkeuze.
Het zij u vergeven mijn zoon.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Excuses aan frissigheid voor mijn ongelukkige woordkeuze.
quote:Lasergamen ben ik ook bij..SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - LasergamenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
Dan niet. Competitie en deathmatch jeweetzquote:Op zondag 22 december 2013 09:41 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Vergevingsgezind... ;-) Ben benieuwd of je dat na het lasegamen ook nog bent..
Wel tof dat je meegaat
[ Bericht 9% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 22-12-2013 11:11:22 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Dat staat er toch gewoon?quote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef cluelezz het volgende:
wat houdt die fimmeet van stephen king in?![]()
![]()
Bij sylvesterrr SK-films kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 15:43 schreef cluelezz het volgende:
wat houdt die fimmeet van stephen king in?
Al zijn de plekken inmiddels wel bezet..."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zou er animo zijn trouwens voor een cabaret-meet? En nee, niet dat we zelf op gaan treden
Bij iemand thuis verschillende voorstellingen van cabaretiers kijken?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dat eerst kan ook wel leuk zijnquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
Zou er animo zijn trouwens voor een cabaret-meet? En nee, niet dat we zelf op gaan treden
Bij iemand thuis verschillende voorstellingen van cabaretiers kijken?of een verschrikking.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Natuurlijk. Zolang Guido Weijers gemeden wordt...quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
Bij iemand thuis verschillende voorstellingen van cabaretiers kijken?
Maar waarom worden er niet meer meets gepland? Je weet pas kort voor de meet daadwerkelijk begint of mensen echt komen. Het maakt voor de meeste dingen niet eens zoveel uit hoeveel mensen komen. Ik wacht nog op de aangekondigde wokmeet, pokermeet, poolmeet, ...*O*![]()
Met of zonder melee attacks?quote:Op zondag 22 december 2013 10:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan niet. Competitie en deathmatch jeweetz
Wel tof dat je meegaat"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
JA!quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Klopt, het lijkt of iedereen het vergeten isquote:Op maandag 23 december 2013 18:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zolang Guido Weijers gemeden wordt...
Maar waarom worden er niet meer meets gepland? Je weet pas kort voor de meet daadwerkelijk begint of mensen echt komen. Het maakt voor de meeste dingen niet eens zoveel uit hoeveel mensen komen. Ik wacht nog op de aangekondigde wokmeet, pokermeet, poolmeet, ...*O*
Guido Weijers ben ik inmiddels ook vanaf gestapt. Ik heb hier thuis Theo Maassen (alle dvd's), Bert Visscher (op 1 na alle), Hans Teeuwen (2) en Najib Amhali (alle dvd's). Keuze genoegMooi! Alleen kan het niet bij mij want ik denk niet dat mijn ouders het zullen waarderen als een stel losgeslagen Fok!kers langskomtquote:Instagib.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Als je ouders op vakantie zijn of een weekendje wegquote:Op maandag 23 december 2013 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt of iedereen het vergeten is
Guido Weijers ben ik inmiddels ook vanaf gestapt. Ik heb hier thuis Theo Maassen (alle dvd's), Bert Visscher (op 1 na alle), Hans Teeuwen (2) en Najib Amhali (alle dvd's). Keuze genoeg
[..]
Mooi! Alleen kan het niet bij mij want ik denk niet dat mijn ouders het zullen waarderen als een stel losgeslagen Fok!kers langskomt![]()
Ik heb geen probleem dat er mensen bij mij langskomen maar ik heb helaas weinig ruimte. 6 is toch echt wel de max.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zolang Bert Visscher wordt vermeden. Werkelijk waar een trauma aanquote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Gewoon de hele avond Herman Finkers en alles komt goed.quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Zolang Bert Visscher wordt vermeden. Werkelijk waar een trauma aan
A mind with a heart of it's own![]()
Ernst van der Pasch - Scherp Blijven.
En wat drMarten zegt. Met Finkers vermaak je je een hele avond! Twentse versie van eentje kijken om t wat moeilijker te maken enzo![]()
![]()
Morgen maar weer eens traditioneel Kroamschudd'n in Mariaparochie kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 19:26 schreef Cue_ het volgende:
Ernst van der Pasch - Scherp Blijven.
En wat drMarten zegt. Met Finkers vermaak je je een hele avond! Twentse versie van eentje kijken om t wat moeilijker te maken enzo
A mind with a heart of it's own![]()
Herman Finkers heb ik ook 1. Kalm aan en rap een beetje. Heerlijke show
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |