abonnement Unibet Coolblue
pi_134255361
Tot straks allemaal!
quote:
:P :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134255413
Hoe herken je een FOK!er? Of althans degene die vandaag meegaan. :P
pi_134255513
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 10:26 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hoe herken je een FOK!er? Of althans degene die vandaag meegaan. :P
• Schichtige blik
• Buideltas
• Bergschoenen

Elke keer weer
pi_134255648
Ik zie helemaal niemand. Ik stond net met mensen van een ander forum te praten
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:00:33 #205
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_134255812
Inmiddels wel :D
You can only have the sunshine after the rain..
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:02:25 #206
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134255845
Veel plezier in de Efteling *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:43:52 #207
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134256409
Veel plezier, tis dat mn broertje 26 wordt anders was ik mee gegaan!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:51:34 #208
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134256545
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:43 schreef Toekito het volgende:
Veel plezier, tis dat mn broertje 26 wordt anders was ik mee gegaan!
Als ie 27 was geworden ging je wel mee?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:58:26 #209
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134256650
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Als ie 27 was geworden ging je wel mee?
:+ bijdehandje ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:34:22 #210
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_134258223
Ik heb de Winterefteling toch maar laten varen vanwege een te drukke agenda gisteren en morgen. Heb toch minstens een dag per week nodig om ff bij te komen :{

Volgend jaar weer een kans :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:17:33 #211
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_134271045
Geen druppel regen gehad en wel veel zon ;) Het was een gezellige en leuke dag! En heerlijk gegeten bij de Griek net. Verslag volgt. Dank allen!
You can only have the sunshine after the rain..
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:24:12 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134271336
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
Geen druppel regen gehad en wel veel zon ;) Het was een gezellige en leuke dag! En heerlijk gegeten bij de Griek net. Verslag volgt. Dank allen!
Klinkt goed!
pi_134273936
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
Geen druppel regen gehad en wel veel zon ;) Het was een gezellige en leuke dag! En heerlijk gegeten bij de Griek net. Verslag volgt. Dank allen!
Ook veilig thuis inmiddels, ben doodmoe maar was erg gezellig! Ik begin morgen aan het verslag in ieder geval :)

Bedankt allen voor de gezellige dag!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134282757
Kwam om half twaalf aan in Enschede.
Was en erg gezellige, en erg lange dag :)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zondag 15 december 2013 @ 12:27:28 #215
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_134285135
Efteling meet verwijderd en mezelf bij lasergamen toegevoegd :)

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - Lasergamen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
You can only have the sunshine after the rain..
pi_134285240
Ik heb snuggertje even op misschien gezet wegens de verkeerde quote (wat niet erg is ;) ).

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - Lasergamen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134288980
Verslag van de meet in De Efteling.
Datum: 14 december 2013.
Plaats: Als je dat niet kan uitvogelen open je er maar een topic over.

Ah, de Efteling. De Wereld vol Wonderen. De plek waar menig hart van zowel kinderen als volwassenen sneller van gaat kloppen. En natuurlijk een uitstekende plek voor een meet.

Aangekomen bij de entree begon voor mij het (lange) wachten. Het werd steeds drukker en ik vermoedde dat het lastig zou worden om mensen snel te zien. Gelukkig viel dat mee (mede door de wonderen der techniek) want Pinkdwarf kwam al snel in beeld. En niet veel later kwamen ook Weirdlywired en pilsje-pintje aangelopen. -Splash- liet ook niet lang op zich wachten en toen was het nog even geduld hebben voor freshy98 ons zou vergezellen. Iedereen had zijn of haar kaartje bij zich en toen we compleet waren kon de meet beginnen!

Als eerste stond Villa Volta op het plan. Goed, niet helemaal waar. Droomvlucht was de eerste keuze maar toen we via de Efteling App zagen dat per minuut daar de wachttijd met 10 minuten toenam kozen we voor het vervloekte huis. Na het Luisteren naar het spannende verhaal namen we plaats in de banken. Toch knap dat je met vier man in zo'n bank kan passen. Het had geen gevolgen voor de rit zelf en we genoten zienderogen (en niemand zat te gillen als een speenvarken).

We togen uit Villa Volta en -Splash- vond al meteen dat hij teveel gedronken had. Volgens hem draaide het hele huis. Er werd unaniem besloten Droomvlucht later te doen (de rij was inmiddels nog langer) en togen richting de Vogel Rok. Onderweg werd er 'vriendschappelijk' gebokst tussen bepaalde meeters. Misschien maar goed ook dat we geen beveiliging hebben gezien.

De rij bij de Vogel Rok viel reuze mee. Sterker nog, we konden zo in de trein stappen zowat. Deze rit zorgde ook al meteen voor de 'hilarische' actiefoto's van ons allen. Waar Pinkdwarf de meest gekke bekken trok werd ik er door van -Splash- van beschuldigd niet eens te lachen. Pertinent onwaar natuurlijk, want van binnen was ik net een kind van 8 dat een nieuwe fiets had gekregen.

Uiteraard werden we bij buitenkomst verblijd en gelokt door het alom bekende deuntje van Carnaval Festival, en de roep was dan ook niet te weerstaan. We sloten aan in de rij en voor we het wisten zaten we allemaal in een gondel. -Splash- vond het niet kunnen dat fresh98 en ik niet op het motorblok gingen zitten, maar ik heb mijn ledematen liever heel. Onderweg viel de rit nog een paar keer stil en bij het verlaten van de attractie had men wederom commentaar op mijn ogenschijnlijke zielloze blik op de foto. Op dit punt ben ik het maar gaan negeren. Sheesh.

Na de rit in het donker op de rug van een grote vogel en een bezoek aan het festival vonden we het een goed plan om richting Ruigrijk te gaan om Joris en de Draak te doen (en een nutteloze discussie te gaan houden over patat en friet). Echter was de wachttijd daar inmiddels 70 minuten en wilde de groep liever in de Python. Ik heb deze overgeslagen waarop ik meteen als pakezel werd aangesteld om bij de uitgang met de tassen te gaan wachten. In de eerste instantie merkte ik niet in welke trein iedereen zat. Totdat ik een hoop gegil hoorde wat het geluid van de trein leek te overstemmen. En ja hoor: niet veel later kwamen zij hieruit gelopen waarop Pinkdwarf trots verkondigde de hele rit gegild te hebben. De rest van de groep knikte instemmend.

De rij bij Joris en de Draak was nog verder toegenomen, en we begonnen trek te krijgen in iets lekkers. Gelukkig was er een Unox-kraampje in de buurt waar we ons te goed konden doen aan een broodje worst. Al was het meer omdat we ook een mooie muts kregen, al ging dat voor sommigen dubbelop.

We wisten nog niet echt waar we naar toe gingen, dus besloten we onder de Vliegende Hollander door te lopen (die wegens de winter en onderhoud gesloten was) richting Anderrijk. Weirdlywired wist nog een leuke anekdote te vertellen over het nat spetteren van haar neefjes die onder de Hollander stonden voor een foto. Altijd leuk om je familie eens goed te pakken.

Aangekomen op Anderrijk besloten we het Spookslot in te gaan. Tot mijn verbazing werkte alle schrikeffecten nog best goed en kon Pinkdwarf haar gegil niet altijd even in bedwang houden, al had dit misschien meer met -Splash- te maken. Weirdlywired liet ook steeds meer haar dark side zien, en iedereen heeft wel een tik of schop van d'r gehad. Goed, sommige deden het er ook om. *fluit*

De show van het Spookslot was wat anders dan ik me kon herinneren, maar er hing een groot rotsblok voor mijn beeld waardoor ik niet alles zag. Het was wel hilarisch om nog steeds dezelfde fouten te zien die er al een jaar of 15 inzitten. Toch blijft het een leuke attractie.

De show was voorbij en we togen richting Pandadroom. De rij was kort en al snel kregen we de brillen uitgereikt die we op moesten zetten voor een optimale belevenis. Voor mijzelf en Weirdlywired was het al hilarisch om te zien hoe je er met twee brillen tegelijk toch nog goed uit kan zien. -Splash- al in voor een show want hij had nog nooit Pandadroom mogen meemaken. Naar mijn weten is hij nog steeds onder de indruk.

We namen een korte snack (oftewel, ik en freshy98 wilden wat eten en dat deden we ook), en we besloten naar de Fata Morgana te gaan. Een heerlijke korte rij en binnen 5 minuten zaten we in een boot. Dat wil zeggen: 6 Fok!kers en een mevrouw die niet wist waar ze aan begonnen was. Ook hier werd weer een foto gemaakt die ik niet zag aankomen. Het was ook weer zo voorbij en voor we het wisten stonden we in het winkeltje en weer buiten.

Bij koud winterweer hoort natuurlijk warme choco. Al was het voor de meeste meer te doen om de mok die ze erbij kregen. Ikzelf nam een stroopwafel (die niet gloeiend heet was zoals het meisje achter de toonbank beweerde, of ze bedoelde zichzelf) die erg lekker smaakte. We namen plaats op een bankje terwijl freshy98 een bakje friet ging halen wat de eerdere discussie weer eens goed op gang bracht. Pinkdwarf was zo gecharmeerd van haar mok dat ze hem in haar muts had gewikkeld en weggestopt had.

We kregen na het eten te horen dat fresh98 zich de Bob niet meer zo goed kon herinneren, dus de keuze voor de volgende attractie was dan ook snel gemaakt. Het viel wel op dat voor sommigen de rij slaapverwekkend was getuige het gegaap, maar je mocht er niets van zeggen anders kreeg je een tik van de betreffende persoon. Ik geloof zelfs dat pilsje-pintje ook nog het een en ander heeft mogen ontvangen.

We stapten in en hadden een bobslee voor onszelf. Zelf zat ik achterin om een oogje in het zeil te houden. Deze keer lagen er geen petten in de baan die je makkelijk kon pakken. Overigens ben ik wel voor om extra voeringen aan de zijkant in die krengen te installeren. De blauwe plekken zitten er nog steeds.

Nu we freshy98 zijn geheugen hadden opgefrist (letterlijk eigenlijk ook) vonden we het tijd om de Droomvlucht te doen, ongeacht hoe lang de rij ook mocht zijn. En die bleek vrij lang te zijn ook. Weirdlywired begon zich steeds meer te ergeren aan een gezin dat voor ons stond, en ik kon het er enkel mee eens zijn. Kinderen opvoeden 101 was wel nodig geweest.

Gelukkig konden we snel instappen en genieten van de attractie. Er was veel veranderd en het zag er allemaal een stuk kleurrijker uit. Het blijft een mooie ervaring, al hadden ze dat fotomoment er mooi uit mogen laten wat mij betreft. Zo'n beetje elke attractie heeft nu een actiefoto ergens lijkt het. Zonde, want als je het niet weet sta je er altijd idioot op.

Het was inmiddels donker geworden en we wilden nog naar Joris en de Draak. De trein kwam net op het station binnen en iedereen begon ineens te rennen. Op zich wel sneu voor freshy98 die een beker warme choco had gehaald. De moeite bleek tevergeefs: de trein reed niet meer. We besloten te gaan lopen en onderweg werd er nog snoep gekocht.

Joris en de Draak bleek toch nog een behoorlijke rij, maar we zaten vrij snel in de Vuurtrein. Slechte keus uiteindelijk want Water bleek de hele tijd te winnen. De rit blijft lekker heftig en bij binnenkomst kwamen we langs een andere trein waarin een stel lijkbleke figuren zaten. Prachtig.

Het was tijd voor het spektakelstuk: Aquanura. We waren ruim op tijd en hadden goede plekken om het waterballet te zien. Na 3-4x een bericht te hebben gehoord wat leek op een NS-omroep begon de show. En hoewel ik eerst dacht dat Aquanura verspild geld was bleek dat niet zo te zijn. Spectaculair was het zeker.

De tijd was gekomen om te vertrekken. Weirdlywired nam afscheid van ons (al zorgde ze ervoor dat Pinkdwarf met de auto gratis het park kon verlaten, voordelen als je er werkt) en we besloten naar een steakhouse te gaan. Na de chaos van het parkeerterrein overleefd te hebben kwamen we aan bij het steakhouse, maar dat was vol. We besloten naar een Grieks restaurant te gaan waar wel plek was.

Ik kende het restaurant zelf en we hebben er heerlijk gegeten en nagepraat over een geslaagde meet. Het vlees was goed in orde en ondanks het gejammer van kleine kinderen was de sfeer erg goed. Er werd afgesproken dat ik pilsje-pintje een lift zou geven naar het station in Tilburg.

We namen afscheid van elkaar en ik bracht mijn passagier richting Tilburg. Al kreeg hij honger en heb ik hem bij de AH neergezet zodat hij nog wat mee kon nemen voor de rit naar huis. Voor mij was het ook mooi geweest en ik ben naar huis gegaan om alvast een begin van dit te kunnen tikken.

Wederom was dit weer een gezellige meet waar we ons allemaal goed vermaakt hebben. Al waren we met een kleine groep, het was heel erg gezellig en hebben veel lol gehad. Pinkdwarf, bedankt voor het organiseren!

Tot de volgende meet!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134307104
quote:
Ik heb snuggertje even op misschien gezet wegens de verkeerde quote (wat niet erg is ;) ).
Dank je ^O^
pi_134307263
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef snuggertje het volgende:

[..]

Dank je ^O^
No problem!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 december 2013 @ 12:16:42 #220
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_134323488
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb snuggertje even op misschien gezet wegens de verkeerde quote (wat niet erg is ;) ).

SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 18 januari 2014 - Lasergamen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 25 januari 2014 - Filmmeet (Stephen King)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
Misschien nog even gaan kijken voor het steengrillen. Wat zit daar precies bij? Ik bedoel, als de drankjes er niet bij zitten is het best prijzig en kan je beter opteren om ergens anders wat te gaan eten. Verplicht live entertainment is grappig, maar zit je daar op te wachten? Je wilt toch leuk met elkaar kunnen babbelen zonder dat één of andere malloot dancing queen net iets te hard zit te bleeeren door de microfoon. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_134324478
Al aan zitten denken. Ik informeer deze week in ieder geval om het een en ander helder te krijgen. Ben bijvoorbeeld niet van plan kosten te gaan maken als mensen niet op komen dagen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 december 2013 @ 12:08:19 #222
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_134399312
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Op FB staat de meeting van lasergamen nog onder misschien. Wanneer weet je het met zekerheid?
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_134416234
quote:
Een heerlijke korte rij en binnen 5 minuten zaten we in een boot. Dat wil zeggen: 6 Fok!kers en een mevrouw die niet wist waar ze aan begonnen was
Arm kind...
pi_134417813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef VitDijk88 het volgende:
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Op FB staat de meeting van lasergamen nog onder misschien. Wanneer weet je het met zekerheid?
De meet gaat door, dat is gewoon zeker. Ik ben nog niet helemaal over de tijd uit ;)

quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Arm kind...
Yup, die stond ook heel bedrukt op de foto (ja, Fata Morgana is tegenwoordig ook toneel voor actiefoto's...).
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134418504
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

De meet gaat door, dat is gewoon zeker. Ik ben nog niet helemaal over de tijd uit ;)

[..]

Yup, die stond ook heel bedrukt op de foto (ja, Fata Morgana is tegenwoordig ook toneel voor actiefoto's...).
Ik stond gisteren nog in het winkeltje bij de Fata Morgana. Het was echt een slechte foto. :P

Ik zal nog eens kijken of het me lukt om er een foto van te maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')