SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
En hier gaan we vrolijk weer verder!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mezelf verwijderd bij de Winter Efteling. De avond ervoor heb ik kerstfeest op m'n werk, waarbij ik in de organisatie zit, er zijn nogal familie-omstandigheden die m'n weekenden "belasten" en financieel wil het ook niet echt.
BG toegevoegd, die stond nog niet in de OP (foei Thijs!)SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Inderdaad, al ben ik er zelf ook schuldig aan door nog niets toegevoegd te hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Klinkt als een leuke meet Splash!
Het meetoverzicht wordt een beetje kaal jongens
En sorry Yuki
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Hm, ik kan me herinneren dat ik mij toch echt had toegevoegd bij de Winter Efteling. Misschien even het kopieren van de meets goed bijhouden?SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 7 december 2013 - The AftersinterklaasmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[/quote]![]()
Leuk
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
]
Hm, ik kan me herinneren dat ik mij toch echt had toegevoegd bij de Winter Efteling. Misschien even het kopieren van de meets goed bijhouden?SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Aangezien er niet echt interesse is voor de Aftersinterklaasmeet, verwijder ik heb bij deze.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja, die zijn er ook! Ik ken er een aantal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef silly87 het volgende:
Zijn hier ook mensen die in de omg Nijmegen/Arnhem wonen ?You can only have the sunshine after the rain..![]()
Kom je wel op een moment dat er even weinig te doen isquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
Hier weer eens neuzen.... Had het even een tijdje erg druk...
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Doe er iets aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:06 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Kom je wel op een moment dat er even weinig te doen is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat maakt niet uit, want als er veel evenementen zijn komt hij toch ook niet opdavenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:06 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Kom je wel op een moment dat er even weinig te doen is
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Nog 4 jaar geduldquote:quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:10 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want als er veel evenementen zijn komt hij toch ook niet opdaven
"Omae wa mou shindeiru."
Dan open je er maar een topic overquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja maar nee
Ik voel me gediscrimineerd![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Er is gewoon een topic voor 18 tm 24 toch?"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Precies, maar daar zijn ze nog niet zo vooruitstrevend als hier denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef Wolken het volgende:
Er is gewoon een topic voor 18 tm 24 toch?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik denk het, jij typt hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:10 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want als er veel evenementen zijn komt hij toch ook niet opdaven
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"![]()
Ik zat al te zoeken, is die niet opgedroogd?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef Wolken het volgende:
Er is gewoon een topic voor 18 tm 24 toch?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Wil niet zeggen dat ze hier de boel moeten komen bevochtigenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken, is die niet opgedroogd?Great minds en al datquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Ik geloof dat de orgies daar plaatsvinden via Facebook en niet zozeer via Fok!
Helaas niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, maar daar zijn ze nog niet zo vooruitstrevend als hier denk ik.![]()
Join the clubquote:Fuckbook dus?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:02 schreef Wolken het volgende:
Ik geloof dat de orgies daar plaatsvinden via Facebook en niet zozeer via Fok!
"Omae wa mou shindeiru."
Hallo allemaal. Via Pinkdwarf ben ik hier terecht gekomen, die vond dat ik me per se moest aanmelden ;-). Dus hier ben ik dan.... Ik ben Rienk, ben 25 jaar. Sinds enkele jaren woon en werk ik in Rotterdam. Verder hoop ik een leuke tijd met jullie leuke mensen te hebben![]()
![]()
Haha, welkom Rienk!quote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef pilsje-pintje het volgende:
Hallo allemaal. Via Pinkdwarf ben ik hier terecht gekomen, die vond dat ik me per se moest aanmelden ;-). Dus hier ben ik dan.... Ik ben Rienk, ben 25 jaar. Sinds enkele jaren woon en werk ik in Rotterdam. Verder hoop ik een leuke tijd met jullie leuke mensen te hebbenEn dat per se valt best mee, maar het is hier sowieso leuk
Wel naar de Efteling meet komen, he?You can only have the sunshine after the rain..![]()
Welkom!quote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef pilsje-pintje het volgende:
Hallo allemaal. Via Pinkdwarf ben ik hier terecht gekomen, die vond dat ik me per se moest aanmelden ;-). Dus hier ben ik dan.... Ik ben Rienk, ben 25 jaar. Sinds enkele jaren woon en werk ik in Rotterdam. Verder hoop ik een leuke tijd met jullie leuke mensen te hebben"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Hmm, ik meen me toch te herinneren dat ik me heb aangemeld voor de winterefteling...
Nou ja, heb mezelf weer toegevoegdSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Benieuwd hoeveel van de misschien-ers ook meegaan uiteindelijk
"Omae wa mou shindeiru."
De Efteling ben ik zeker bij!SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 december 2013 - Winter EftelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Hallo iedereen,
Laat ik mij hier ook maar even voorstellen.
Ik ben Patrick en 26 jaar.
Op dit moment woon ik al 3 jaar in Heerhugowaard en studeer ik in Amsterdam.
Nou verdere info over mij komt wel met de tijd!
![]()
Welkom!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef CaptainSushi het volgende:
Hallo iedereen,
En leuk pils!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Super leuk! al eerder toffe fokkers ontmoet via meetings!Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!![]()
Idem. Altijd toffe mensen gehad op de meets en dat zal niet veranderenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:25 schreef CecilBDemented het volgende:
Super leuk! al eerder toffe fokkers ontmoet via meetings!
"Omae wa mou shindeiru."
Welkom!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef CaptainSushi het volgende:
Hallo iedereen,
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Vorige keer was bij het schaken plots een FOK!er. Leuk dat hij is gekomen. Verder was er ook een redelijke bezetting: 2 dames, 5 heren en nog een dude die aan kwam waaien toen we aan het afbreken waren.
Dus... mocht je eens willen leren schaken, of als je het al kan, kom op dinsdag naar Utrecht![]()
![]()
Ik zal er zeker niet wekelijks zijn, zou een beetje prijzige hobby worden (treinreis plus bier), maar af en toe waai ik wel binnen.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ideeën
Even wat meetideeën voor het nieuwe jaar pluggen hier en ook even een hartekreet: Nieuwe mensen, oude aangemelden; Schroomt niet om een meet te organiseren!
We hebben een aantal enthousiastelingen die veel meets bezoeken en even zoveel organisators maar het leuke van indertijd geloof ik Weisman's idee was nou juist om als je baalt dat er in jouw buurt niks is een meet te organiseren![]()
Meestal, mits het idee een aantal mensen aanspreekt, zijn er wel een stuk of vijf enthousiaste meeters die zich aanmelden en daarna loopt het vaak wel vol. Dus, kom op!
Museummeet
Ik had het er nog met Splash over, wil zelf ook weer wat in het Noorden gaan organiseren.
In januari wilde ik misschien een museummeet doen. Daarvoor komen vooral het Drents Museum (pre-historie, oude kostuums, Thora-rollen) en het Herrinneringscentrum Kamp Westerbork (niet alleen een stukje oorlogsgeschiedenis maar inmiddels ook een goed gedocumenteerd stuk geschiedenis over de opvang van de Molukse gemeenschap). Ik ben in beide al geweest en het zijn zeker aanraders, voor wie er van houdt. Is daar interesse voor? Ik laat nog even in het midden wat het wordt, wil eerst weten wat meer aanspreekt.
Dierentuinmeet
Als het wat warmer wordt en de dieren weer naar buiten gaan leek me een meet in Dierentuin Emmen wel erg leuk. Enthousiastelingen?
Pubquiz/b]
Verder is er misschien interesse voor een nieuwe pubquiz, daar ga ik nog mee bezig. Zit te denken om dan eens eentje in Assen te kiezen. Er is hier ook een beruchte quiz.
[b]Wandelen in het mooie Drenthe
Dit dus voor de eerste maanden van het jaar. Later wellicht nog de mogelijkheid hier eens de natuur in te trekken, er waren eerder ook enthousiaste wandelaars.
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
Thijs en ik hadden het er laatst over: een Stephen King filmmeet... Ik zou best een filmdag en/of filmavond willen organiseren, bij mij thuis... Animo (even datum buiten beschouwing gelaten)?![]()
Goeie ideeën
14 SHADES OF GREY
Allemaal goede ideeën!
En eigenlijk maakt het niet eens zoveel uit wat je doet. Voor sommige dingen hou je eerder een gaatje vrij dan voor andere dingen waar het toevallig net uit moet komen op een dag dat je niets te doen hebt, maar het is sowieso altijd gezellig.![]()
Allemaal super ideeën! Alleen bij een dierentuin meet zal ik niet meegaan ivm mjn opvattingen daarover, maar bij de rest zal ik er zeker bij zijn als ik kan.
Stephen King
Dierentuin meet lijkt me leuk, ben ik altijd wel voor in!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:30 schreef eefje801 het volgende:
Dierentuinmeet
Als het wat warmer wordt en de dieren weer naar buiten gaan leek me een meet in Dierentuin Emmen wel erg leuk. Enthousiastelingen?
Verder heb ik ook al wel wat ideetjes, maar moet nog even kijken wanneer ik ze wil gaan organiseren. December is niet zo'n handige maand meestal dus zal ergens (begin) volgend jaar worden.
Wokken
Interesse om een keertje te gaan wokken met een meet? Lekker onbeperkt eten en drinken voor een vast bedrag, net waar je zin in hebt en hoeveel je wilt ;-) Wordt dan ergens in de omgeving van Harderwijk, lekker centraal ook voor de meesten denk ik. Interesse?
Bowlen
Nadat ik enorm heb genoten van de bowling meet in augustus, lijkt het me leuk over een tijdje die meet nog eens dunnetjes over te doen. Bowlen doe ik maar al te graag (als sport-bowler) dus lijkt me leuk dat weer met een groep te doen en dan aansluitend eten. Hier in Harderwijk is een gloednieuwe bowling geopend, lijkt me leuk om daar dan heen te gaan. Interesse t.z.t.?GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl![]()
Lasergamen
Ik heb het al eerder gezegd en komende week ga ik er wat meer tijd in steken. Ik had al begrepen dat er animo voor was om lekker op elkaar te gaan schieten in het donkerDan kunnen we er desnoods ook eten zoals we met het bowlen in Nijmegen (of waar het ook was) gedaan hebben. Voorwaarde is wel dat we denk ik tenminste met 10 man moeten zijn om het leuk te houden zodat we niet telkens op dezelfde schieten
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: