Ik zou niet voor het gros van Nederland durven sprekenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nooit last van Marokkanen gehad, zoals het gros van Nederland denk ik zo. En nu?
grap van de dag hoor ditquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:30 schreef Syntos het volgende:
Doen ze een keertje mee aan een christelijke feestdag waarvoor ze geen vrij krijgen
Wij hebben hier in het dorp enkel last gehad van een paar tokkies, gelukkig zijn wij boertjes niet te beroerd om ze even duidelijk te maken dat dit gedrag niet wordt getolereerd. Daar hebben wij geen politie of justitie voor nodig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:29 schreef IntensiveGary het volgende:
Godver, deel twee alweer
[..]
Ik zou niet voor het gros van Nederland durven sprekenHier in de grote stad zijn ze behoorlijk lastig. Zoals vroeger de Surinamers lastig waren en daarvoor de Molukkers. En binnenkort zijn het de Oostblokkers. Elke nieuwe groep maakt herrie voor ze uiteindelijk integreren.
Doen ze een keertje mee aan een christelijke feestdag waarvoor ze geen vrij krijgenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
grap van de dag hoor dit
ik hoop dat nog 17 mensen hem maken want ik moet iedere keer weer lachen
Oh sorry hoor, had geen tijd om het vorige topic helemaal door te lezenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
grap van de dag hoor dit
ik hoop dat nog 17 mensen hem maken want ik moet iedere keer weer lachen
die van KELDER tel ik ook gewoonquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Doen ze een keertje mee aan een christelijke feestdag waarvoor ze geen vrij krijgen
Nog 16 te gaan.
Voor we verder gaan; de enige die Gerrit tegen me mag zeggen is mijn omaquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:29 schreef De_Coulance het volgende:
Intensieve Gerrit, heb je verhaal gelezen, interessant.
diegenen die jullie niet de hand geven doen niet mee aan st Maarten gok ik zomaarquote:
ergens wel, ik moest eigenlijk al onderweg zijn naar mijn eigen moedertjequote:
Dat. Maar goed, zowel dom rechts als dom links komt nu weer onder diens steen vandaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
diegenen die jullie niet de hand geven doen niet mee aan st Maarten gok ik zomaar
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:34 schreef arjan1112 het volgende:
Hongaars is toch verwant met Fins ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ben ik het alweer met je eens. Soms is de enige manier om orde op zaken te stellen even hardhandig de regels uitleggen. Anders krijg je dit gesodemieterquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij hebben hier in het dorp enkel last gehad van een paar tokkies, gelukkig zijn wij boertjes niet te beroerd om ze even duidelijk te maken dat dit gedrag niet wordt getolereerd. Daar hebben wij geen politie of justitie voor nodig.
Je weet dat ik dat niet bedoelde, eiquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:37 schreef sp3c het volgende:
nou als je zo'n vrouwtje een paar jetsers verkoopt vind ik dat ook een overdreven reactie om een handje autodrop dat je sowieso nooit beloofd is
Verheug me al op de reacties.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:37 schreef sp3c het volgende:
lijkt me wel een episch filmpje voor dumpert.nl, dat dan weer wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |