Stoer man...een "zus van" regelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:05 schreef JenHermes het volgende:
Owhja, ik heb het zusje van Domien Verschuuren een keer geregeld. Ze werkte destijds bij cafe Phillip in Tilburg. Eat that pussy's!
Pics?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:05 schreef JenHermes het volgende:
Owhja, ik heb het zusje van Domien Verschuuren een keer geregeld. Ze werkte destijds bij cafe Phillip in Tilburg. Eenmaal de volgende ochtend bij haar thuis zat ik te ontbijten met Domien aan tafel. Eat that pussy's!
Lieve Verschuuren heet ze. Check facebook ff voor haar foto's, ik ben te luiquote:
Met jou wel, naakt! Geen vaginale boeren laten dan hequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zou jij zin hebben om in dat glazen huis te gaan zitten, ts?
Die zijn ook leuk ja. Wellicht volgend jaar. Je kan nou eenmaal niet altijd krijgen wat je wilt..quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:08 schreef JenHermes het volgende:
Waarom niet Timur, Ramon en Delsing? Een keer wat anders dan die overbetaalde kutBNers
Oh, okeequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:09 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Met jou wel, naakt! Geen vaginale boeren laten dan he
Je pakt ook net de verkeerde foto. Haar facebook is geloof ik openbaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Tering...wat een voorhoofd
[ afbeelding ]
Niet zo zuur jij.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:11 schreef Rezania het volgende:
3FM
Het Glazen Huis
Nederlanders die aan het einde van het jaar nog even hun schuldgevoel af willen kopen.
boeiequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:12 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je pakt ook net de verkeerde foto. Haar facebook is geloof ik openbaar
Ik doe niet zuur, de waarheid is gewoon hard.quote:
Lunaquote:
Ja nee want mensen hebben het niet gezellig zo in die week voor kerstquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, de waarheid is gewoon hard.
En dat allemaal op kosten van de staat, fijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nee want mensen hebben het niet gezellig zo in die week voor kerst
Users die napraten wat er op GeenStijl heeft gestaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:11 schreef Rezania het volgende:
3FM
Het Glazen Huis
Nederlanders die aan het einde van het jaar nog even hun schuldgevoel af willen kopen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat allemaal op kosten van de staat, fijn.
Ze gaan maar naar familie als ze gezellig willen doen.
En laat ze ook eens iemand anders naar ontwikkelingslanden afreizen om met negertjes op de foto te gaan ipv die ene hele oude.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef JenHermes het volgende:
Die Giel Beelen zit nu al voor de 8ste keer in dat huis. Ik vind dat het tijd is voor andere gezichten. Laat Giel lekker heel de dag met het OV door Nederland gaan om verslag te doen van allerlei andere inzamelactie's. Het Giel Beelen tijdperk is nu wel voorbij vind ik.
Die oude doet t juist goedquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En laat ze ook eens iemand anders naar ontwikkelingslanden afreizen om met negertjes op de foto te gaan ipv die ene hele oude.
Als mannen van 44/45 al oud zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En laat ze ook eens iemand anders naar ontwikkelingslanden afreizen om met negertjes op de foto te gaan ipv die ene hele oude.
Sja, de klusjesmannen in Afrika zou leuk zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij doet, weet alleen dat het altijd dezelfde is.
Eric Corton.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Corton is daar gewoon het meest geschikt voor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe in vergelijking met de rest van 3FM mensjes. -_-'
Lekker huilen tijdens audiocommentaar van een verslag van Eric om vervolgens daarna een super emotioneel nummer te draaien van een één van de zoveelste singer songwriter die de plank volledig misslaat.quote:
Ik kijk die stukjes nooit maar ik zie niemand anders die dat goed kanquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Lekker huilen tijdens audiocommentaar van een verslag van Eric om vervolgens daarna een super emotioneel nummer te draaien van een één van de zoveelste singer songwriter die de plank volledig misslaat.
Ook dit truckje kennen we nu wel
Omdat Timur en Ramon ieder weekend samen te horen zijn en niemand Delsing kent, daarom. Daarnaast kiezen ze ook de beste DJ's, want hogere kijkcijfers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:08 schreef JenHermes het volgende:
Waarom niet Timur, Ramon en Delsing? Een keer wat anders dan die overbetaalde kutBNers
Timur wil NOOIT meer net als Sander Lantinga niet meer beschikbaar is na die ene keerquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:08 schreef JenHermes het volgende:
Je stelt me teleur, spring de Kaag in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:19 schreef Roburtt het volgende:
Glazen huis
Vind het prima, iig 2 leuke dj's. Helaas geen Ekdom.
Users die andere users er ten onrechte van beschuldigen niet zelf na te kunnen denken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Users die napraten wat er op GeenStijl heeft gestaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |