SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag dat vreselijk lelijke plaatje uit de OP s.v.p.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De les van donderdag vervalt.. dat betekent dat ik al weekend heb (maar ik moet nog wel wat voor school doen) Feestje!![]()
![]()
Mijn weekend is nog niet eens afgelopen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
De les van donderdag vervalt.. dat betekent dat ik al weekend heb (maar ik moet nog wel wat voor school doen) Feestje!hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
AMSTERDAM -
Medlpunt Discriminatie doet onderzoek naar een Amsterdamse vrouw die tijdens Sint Maarten geweigerd zou hebben om snoep te geven aan kinderen van Marokkaanse afkomst.
De kinderen, tussen de vier en zeven jaar, gingen langs de deuren met hun twee moeders. Bij een vrouw kregen ze echter te horen dat Sint Maarten "een christelijk feest is en niet bedoeld voor moslims," zo meldt AT5.
De moeders hebben een klacht ingediend bij Meldpunt Discriminatie. Die onderzoekt de kwestie nu.
Bron
Aaaah, wat zielig.....quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:04 schreef DrDentz het volgende:
Marokkaanse kinderen zingen niet, die zeggen alleen "geef snoep kankerhoer". Terecht dat ze niks krijgen.![]()
moet je eens horen als wij mee willen suikerfeestenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij gaat dit proberen goed te praten?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je eens horen als wij mee willen suikerfeesten![]()
nee dat nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij gaat dit proberen goed te praten?![]()
![]()
maar het is natuurlijk wel een beetje de pot verwijt de ketel enzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha ik zit ondergedoken bij mijn ouders... Ik denk dat ze een imitator hebben gepakt. Wat een droplul is dat ook!!!quote:![]()
Alsof jij ook maar aan iets kunt merken dat het Suikerfeest is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je eens horen als wij mee willen suikerfeesten
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
maakt dat uit ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar aan iets kunt merken dat het Suikerfeest is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt niet normaal dan. Heel fucking nederland vol met suiker. Net alsof het allemaal gratis isquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar aan iets kunt merken dat het Suikerfeest is.![]()
Van mij hoeft het dus niet. Verspilling van de suikerFeyenoord Rotterdam![]()
Ja, waar wil jij aan meedoen? Wat wil jij dan gaan doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja dat merk ik heel erg. Afschaffen dat feest.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar aan iets kunt merken dat het Suikerfeest is.![]()
eerst vasten dan bidden en daarna jezelf vol proppen met baklavaquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, waar wil jij aan meedoen? Wat wil jij dan gaan doen?
maar snap nu nog steeds niet wat dit er mee te maken heeft of ik er iets van meekrijg?
wat krijgen ze mee van sint-maarten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Nieuw shirt voor het WK van de Duitsers. Ziet er goed uit.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ze zullen wel winnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirt voor het WK van de Duitsers. Ziet er goed uit.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Özil en Erwin Mulder?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirt voor het WK van de Duitsers. Ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |