Ik had zelf zo'n 5 dagen bruinverlies (en, erop terugkijkend, namen alle symptomen -moe, pijnlijke borsten- af gedurende die dagen tot ze weg waren), om ineens kramp en onderrugpijn te krijgen (net zoals wanneer ik ongesteld word). Op het toilet (veel) bloedverlies en later die nacht (het begon rond 9u 's avonds) zette het volledig door.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:46 schreef Cygne het volgende:
Ik heb nu sinds zaterdagmiddag soms helderrood en soms bruin bloedverlies met afvegen. Vooral na ontlasting. Eigenlijk niet echt krampen. Nu lees ik op veel sites dat een normale miskraam begint met 2-4 dagen licht bloedverlies zonder krampen dat het daarna een dag stopt en dat het dan pas echt begint met heftig bloedverlies en krampen.
Dat klinkt tot nu toe zoals het verloopt hier. Hoe was dat verloop bij jullie?
Sommige klachten nemen vaak juist af naarmate je verder in de zwangerschap komt (zoals misselijkheid en moeheid).quote:Op zondag 2 februari 2014 19:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoor je eigenlijk elke dag last van de kwalen te hebben? Of dat het iedere dag erger word.
Ik had op zaterdag ineens een flinke veeg bruin bij het afvegen. Schrok er wel van, maar het bleef daarbij. Ik kreeg die avond wel last van vreselijke krampen, maar die weet ik aan de stress (geen idee of dat achteraf ook waar was hoor). De krampen namen na een paar dagen af, dus ik durfde weer adem te halen, tot ik woensdagmiddag ineens rood bloed had bij afvegen. Toen wist ik voor mezelf al genoeg. Het heeft zich toen doorgezet als een soort menstruatie, zonder kramp of pijn, het duurde alleen wat langer, maar zeker niet met stralen bloed en weet ik wat meer. Het kon gerust een halve dag bloedvrij zijn voor het weer verder ging.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:46 schreef Cygne het volgende:
Ik heb nu sinds zaterdagmiddag soms helderrood en soms bruin bloedverlies met afvegen. Vooral na ontlasting. Eigenlijk niet echt krampen. Nu lees ik op veel sites dat een normale miskraam begint met 2-4 dagen licht bloedverlies zonder krampen dat het daarna een dag stopt en dat het dan pas echt begint met heftig bloedverlies en krampen.
Hoe is het nu Cygne?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:46 schreef Cygne het volgende:
vervelend is dat hè? Ik vond dat ook zo gemeen, er was niks meer maar wel net alsof blijven doen. Dat maakte me boos en dat is heel gek want boos op wat of wie wist ik ook niet. Hoop voor je dat het gauw minder wordquote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef Cygne het volgende:
Pijn valt nog wel mee.
Als die zere tetten en misselijkheid nu ook maar stoppen.
Nee, niet standaard. Maar je mag er wel om vragen, ik vond het wel fijn om bewijs te zien dat ik echt "schoon" wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:31 schreef Cygne het volgende:
Ik heb nog niet heel veel bloedverlies en ook nog geen pijn, maar het bloedverlies is wel oplopend.
Voor de rest voel ik me gewoon kut.
Doen ze trouwens altijd een echo na een miskraam of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |