Dít.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serieus, de serie is alleen maar leuk als Barney achter de wijven aan gaat..
Jep.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Dacht nog dat die architect Ted zou vragen of 'ie misschien zin had om anders dan maar een RV te kopen en in de woestijn meth te gaan maken.Dat was mr. White, toch?
Dat was wel tof geweest!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Dacht nog dat die architect Ted zou vragen of 'ie misschien zin had om anders dan maar een RV te kopen en in de woestijn meth te gaan maken.Dat was mr. White, toch?
What the fuck, dat had ik dus helemaal niet door. Zie het nu pas nu ik het terugkijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Bryan Cranston heeft al eerder gespeeld in HIMYM als Hammond Druthers. Dat was toen die periode dat ie een penisgebouw had ontworpenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
What the fuck, dat had ik dus helemaal niet door. Zie het nu pas nu ik het terugkijk
Laat ik het er maar op houden dat het gewoon zo'n goed acteur is dat je het kennelijk niet gelijk door hebt (en haar, en een laag make-up)
'Walkie-Talkie' skyscraper melts Jaguar car partsquote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bryan Cranston heeft al eerder gespeeld in HIMYM als Hammond Druthers. Dat was toen die periode dat ie een penisgebouw had ontworpen
Nu dus een volledig glazen gebouw die alles en iedereen had verbrand
Opzich wel grappig gevonden.
Niet echt, maar dat maakt verder ook niet uitquote:Op woensdag 13 november 2013 12:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
'Walkie-Talkie' skyscraper melts Jaguar car parts
Het enige wat verzonnen is, is dat Druthers het gebouw ontworpen heeft. Het gebouw zelf bestaat echt
In die met Lily kwam goed naar voren dat de moeder Ted's soulmate is, en vond hem daarom zeker niet overbodig.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Seam het volgende:
- Lily
- Barney
- Marshall
- Robin
Ben benieuwd, vond de ontmoeting met Barney tof, die met Lily eigenlijk maar overbodig.
Welke was dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was idd verreweg de beste aflevering van dit seizoen (tot nu toe).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |