Als je geen hartslag hoort in het liedje ben je echt doof. Tis gvd niet te missen manquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit deze week op een andere afdeling dan normaal, en daar hebben ze radio.
Nou is het zo dat de afdeling vol met oudere mensen zit en ze het daar een goed idee vinden om Skyradio aan te zetten (een klacht op zich).
Nu hoor ik voor de DERDE keer vandaag (en het is pas 1 uur) dat liedje van Niels Geusebroek wat gebaseerd is op een babyhartslag ofzo. Iets wat ik er niet in terughoor, zelfs niet na de derde keer.
Ik kan niet eens de zender veranderen want dat doen ze extern ofzo. Meh.
DAT DACHT IK OOKquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
LEUGENS! Skyradio draait tussen 9 en 5 nooit 2 keer dezelfde plaat. Zit Skyradio niet door het slijk te halen.
Zo hard staat hij niet, maar net hard genoeg om het te herkennenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je geen hartslag hoort in het liedje ben je echt doof. Tis gvd niet te missen man
Er is in Artis een baby tandemoorlogolifant geboren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DAT DACHT IK OOK
Maar NIETS bleek minder waar te zijn.
Helemaal niets! Verzin de meest belachelijke leugen en dat is dan nog waarschijnlijker dan dit.
En daar is het liedje op gebaseerd? Wat relaas om niets.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Er is in Artis een baby tandemoorlogolifant geboren.
Ik ken het nummer niet, dit was mijn poging tot een belachelijke leugenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En daar is het liedje op gebaseerd? Wat relaas om niets.
Ongetwijfeld wel als je hem hoort, komt op elke zender 3x per uur.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet, dit was mijn poging tot een belachelijke leugen
Nee.quote:
Belachelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet, dit was mijn poging tot een belachelijke leugen
Een zanger die drie keer op mijn werk langskomt.quote:
Je onderschat de grootte van de steen waar ik onder woon. Maar ik ga het nummer nu opzoeken, nu meteen verdommequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel als je hem hoort, komt op elke zender 3x per uur.
Niet te missen helaas
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar we hem van kennen.
Nou dat is godverdomme een mooi gebaar van die vent.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee.
De nieuwslezeres bij ruuddewild.nl had een opname van de hartslag van haar ongeboren baby. Die liet Ruud op de radio horen, waarna Niels Geusebroek op dat ritme dat nummer maakte.
Ik niet, ik ben onderworpen aan de grillen van mijn bedrijf. Prima bedrijf verderquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik luister alleen wat ik wil dus ik ken hem niet
Werk jij bij 538 ofzo? Daar zijn ze geloof ik fan van die manquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Belachelijk
[..]
Een zanger die drie keer op mijn werk langskomt.
Ik weet niet waar we hem van kennen.
Dat belooft wat.quote:Tim Cuijpers1 maand geleden
dwars door mijn hond
Niet op Skyradio, daar heb je 'non-stop' muziek, alleen onderbroken door reclames en de melding hoe non-stop ze zijn. Verder is alles heel non-stop hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:24 schreef Aiciu het volgende:
En ik luister sowieso niet naar de radio want ik wil ten eerste leuke muziek en ten tweede hoef ik niet van die saaie gesprekken te horen van zogenaamd grappige mensen.
Mijn afdeling leeft graag op het randje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Werk jij bij 538 ofzo? Daar zijn ze geloof ik fan van die man
Wel een beetje tricky om dan Skyradio aan te zetten hè?
Maar je mag toch niet zomaar liegen op de radio?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
DAT DACHT IK OOK
Maar NIETS bleek minder waar te zijn.
Helemaal niets! Verzin de meest belachelijke leugen en dat is dan nog waarschijnlijker dan dit.
Nee dat was het internet. Opletten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar je mag toch niet zomaar liegen op de radio?
OMG dat kapsel van die gast. Wat een overcomb. Zoon van ivo niehe?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee.
De nieuwslezeres bij ruuddewild.nl had een opname van de hartslag van haar ongeboren baby. Die liet Ruud op de radio horen, waarna Niels Geusebroek op dat ritme dat nummer maakte.
Hoor je ook echt te fucking vaak inderdaad. Wel een aardig liedje, maar draai het niet zo kapotquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
Nu hoor ik voor de tweede keer Imagine Dragons - On Top of the World.
Die vind ik nog wel leuk, maar niet zo vaak allemaal man.
Maar daar liegen ze ook al! Wie kan je nou nog vertrouwen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat was het internet. Opletten.
Geen geintje, die draait nu! Geen fucking geintje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ik eigenlijk nog irritanter vind is dat je zelfs de oude platen vaak hoort. Zo'n Simply the Best hoor je zeker 1x per week.
De overheid.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar daar liegen ze ook al! Wie kan je nou nog vertrouwen?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog zoiets wat me ergert zijn al die platen van Pink. Bah.
quote:
.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog zoiets wat me ergert zijn al die platen van Pink. Bah.
Lilyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |