quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Dit jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger wel eens als klein pubermeisje gedaan, omdat ik dat had gehoord. Maar doet je sowieso vrij weinig als je the real thang kentKlaarkomen daarvan zou ik me echt niet kunnen inbeelden
Oke maar dan pis ik ook over jouw been heenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:25 schreef Sardu het volgende:
Oh, kan niet meer quoten uit vorige.
@Mur, puur experimenteel.![]()
@Vas, komt goed, zodra we een douche kunnen vinden zal ik je stempelen.
Psst..quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar dan pis ik ook over jouw been heen![]()
![]()
![]()
Ja moet ik eerst zo'n plastuitje kopen.quote:
Is prima!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar dan pis ik ook over jouw been heen![]()
![]()
![]()
Heb nog wel van die dingen ergens liggen. Sta je met je broek half op je knieën.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja moet ik eerst zo'n plastuitje kopen.
Leek me altijd wel handig voor raves ofzo weetje dan hoef ik niet meer met m'n wause kop te hurken en met m'n kont in de brandnetels terecht te komen![]()
quote:
Wtf is ditquote:
Na het aanbod van Vas mijn matras al om moeten draaien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:44 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben verslaafd aan de bekkenstoot bra
Waarom heb jij dat liggen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb nog wel van die dingen ergens liggen. Sta je met je broek half op je knieën.
Pissen tijdens raves is altijd hilarisch.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja moet ik eerst zo'n plastuitje kopen.
Leek me altijd wel handig voor raves ofzo weetje dan hoef ik niet meer met m'n wause kop te hurken en met m'n kont in de brandnetels terecht te komen![]()
Nog van een editie van lowlands waar mijn vriendin hetzelfde idee had als jij.quote:
Idd, komen er ook nog altijd mensen langslopen. "Uhh, hoi"quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Pissen tijdens raves is altijd hilarisch.
Oh jammer, dan maar gehurkt iddquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog van een editie van lowlands waar mijn vriendin hetzelfde idee had als jij.![]()
Dingen werken maar matig en je kan beter gehurkt in de brandnetels gaan zitten.
Of dat je met drie dudes op een rij staat, allemaal enorm de drang om te moeten pissen, hoeven eigenlijk helemaal niet te pissen, geouwehoer van hier tot Tokyo. En dan iemand "Eeh, staan we nou al een halfuur met onze lul in de hand tegen elkaar aan te praten?".quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, komen er ook nog altijd mensen langslopen. "Uhh, hoi"
[..]
Oh jammer, dan maar gehurkt iddMaar op Lowlands staan overal wc's waarom zou je daar gehurkt in de bosjes gaan?
In 2003 deelde ze die dingen uit aan vrouwen. Mijn ex was bang dat ze teveel in de rij moest staan bij de vrouwenplee en dan was het alternatief zo'n piscarrousel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jammer, dan maar gehurkt iddMaar op Lowlands staan overal wc's waarom zou je daar gehurkt in de bosjes gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |