abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133208834
Heeft iemand hier een al een nieuw winterpakket (handschoenen, sjaal etc.) mogen ontvangen?
Mijn TC vertelde gisteren namelijk dat we die al binnen moeten hebben.
pi_133208920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 07:23 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

volgens mij is het verloop bij een krant ook groot?
ik heb hier diverse kranten thuis,maar de laatste tijd gaat het niet best met de bezorging.
Nou er is bij ons een depot bij gekomen. Daar waar ik dus sochtends niemand tegen kwam, kom ik nu van 3 wijken 2 mensen tegen.
Maar aangezien ze leuk modder aan het gooien zijn....raak ik nu erg gestresst :'(
pi_133208993
Kan ik eindelijk die vakantiekaart inzien... Staat mijn eindsaldo op -68:47!
Straks even op zoek naar de laatste geprinte versie die ik heb gekregen. Volgens mij kan dit nooit kloppen :o
pi_133209056
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
Heeft iemand hier een al een nieuw winterpakket (handschoenen, sjaal etc.) mogen ontvangen?
Is er alweer een nieuw pakket? Ik heb de mijne tegelijk ontvangen met al het andere PostNL spul, al maanden geleden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133209240
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Is er alweer een nieuw pakket? Ik heb de mijne tegelijk ontvangen met al het andere PostNL spul, al maanden geleden.
Volgens de kledingsite heb ik in januari een pakket gehad. Ik zie daar verder ook geen openstaande bestellingen staan.
TC vertelde dat er een nieuw pakket onderweg zou moeten zijn. Sowieso heeft geen van de collega's die ik gisteren tegenkwam iets ontvangen.
Het zal wel...
pi_133209542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 07:23 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik heb hier diverse kranten thuis,maar de laatste tijd gaat het niet best met de bezorging.
Wat dan? Als ze echt te laat krijg of helemaal niet, gewoon klagen. Bij Wegener kost een bezorger dat 25 cent voor elke dag dat er klachten zijn en bij teveel klachten trappen ze je bij ons depot er gewoon uit.

Toevallig dat ik vandaag een nieuwe op een krantenwijk moest inwerken, volgens de depothouder was dit een "goede" hij deed namelijk ook post. Nadat ik een wijk gedaan had zat ik op het depot te wachten, komt die gast aan fietsen met ja hoor Sandd tassen achterop.

Nou wil dat natuurlijk niet zoveel zeggen, maar wat is dat een hopeloos gevalletje. :X

Een krantenwijk waar je met je fiets, bij ruim 90% van de bussen heel makkelijk kunt komen
zet die gast zijn fiets x meter van de bus op de standaard! :{

Moeite met het openen, het er instoppen en herkennen van brievenbussen. :|W
Hij stond bijvoorbeeld pal naast zo'n ding en wist niet eens dat het een brievenbus was! _O-

En na bijna 100 kranten had hij nog steeds moeite om ze dubbel te vouwen. ;(

Morgen mag ik weer met hem opstap. :') :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 november 2013 @ 09:53:22 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133209678
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
vorige week gekregen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133209720
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

vorige week gekregen
Zijn het nieuwe nieuwe spullen of precies hetzelfde spul als vorig seizoen?
Die vingerloze handschoenen was ik bijvoorbeeld niet zo'n fan van.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 november 2013 @ 09:58:22 #84
Maffe Fries
pi_133209776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:55 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Zijn het nieuwe nieuwe spullen of precies hetzelfde spul als vorig seizoen?
Die vingerloze handschoenen was ik bijvoorbeeld niet zo'n fan van.
zal wel ongeveer hetzelfde spul zijn. Kan het niet vergelijken, want vorig jaar heb ik niets gehad. Wel in het verleden spul van TNT, maar op de vingerloze handschoenen na niets van aan gehad.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:26:05 #85
264694 blanket
its human nature
pi_133210391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

een mol? kom onder de dekens vandaan :)
Heb wel lekker uitgeslapen vandaag :P Ik ben zo'n stresskip heh...begin ik eindelijk bij een nieuwe baan slaap ik gewoon een week niet van de stress. Kan ik het wel...vind ik het wel leuk...klikt het wel met de mensen die er werken...verslaap ik mij niet...houdt mijn rug het...pffff Dus heel blij dat ik een goede nacht heb gehad *O*
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:27:52 #86
264694 blanket
its human nature
pi_133210433
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:45 schreef gridjuh het volgende:
Mijn wiel wilde er vanmiddag er tussen uit knijpen :-(
Je wiel? Wat dan?
pi_133211552
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:46 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Wat dan? Als ze echt te laat krijg of helemaal niet, gewoon klagen. Bij Wegener kost een bezorger dat 25 cent voor elke dag dat er klachten zijn en bij teveel klachten trappen ze je bij ons depot er gewoon uit.

Toevallig dat ik vandaag een nieuwe op een krantenwijk moest inwerken, volgens de depothouder was dit een "goede" hij deed namelijk ook post. Nadat ik een wijk gedaan had zat ik op het depot te wachten, komt die gast aan fietsen met ja hoor Sandd tassen achterop.

Nou wil dat natuurlijk niet zoveel zeggen, maar wat is dat een hopeloos gevalletje. :X

Een krantenwijk waar je met je fiets, bij ruim 90% van de bussen heel makkelijk kunt komen
zet die gast zijn fiets x meter van de bus op de standaard! :{

Moeite met het openen, het er instoppen en herkennen van brievenbussen. :|W
Hij stond bijvoorbeeld pal naast zo'n ding en wist niet eens dat het een brievenbus was! _O-

En na bijna 100 kranten had hij nog steeds moeite om ze dubbel te vouwen. ;(

Morgen mag ik weer met hem opstap. :') :P
ja die behoort duidelijk niet tot de doelgroep :)
pi_133212076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef blanket het volgende:

[..]

Je wiel? Wat dan?
Zat beetje erg los van zijn as :-(
pi_133215464
Vanmorgen vergadering gehad over de verhuizen van de vesting. Behoorlijk nutteloos. Ging veel over het zelfde en meeste vragen kunnen ze niet antwoorden.
Gingen oa. over de brakke website, ontbreken van nuttige materialen en het feit dat er nooit iets doorgegeven wordt.

1 plus we krijgen nu ook eindelijk een sms systeem.
(En de website blijft brak, want daar kunnen ze niks aan veranderen)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_133218408
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:33 schreef V__L_N het volgende:
Vanmorgen vergadering gehad over de verhuizen van de vesting. Behoorlijk nutteloos. Ging veel over het zelfde en meeste vragen kunnen ze niet antwoorden.
Gingen oa. over de brakke website, ontbreken van nuttige materialen en het feit dat er nooit iets doorgegeven wordt.

Beetje een vage tekst. De bijeenkomst ging over een verhuizing, maar uiteindelijk ging het over andere onderwerpen zoals de website en een sms - systeem?
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_133219190
Misschien ging dat wel net zoals bij ons, ook al heeft de bijeenkomst een specifiek onderwerp, dan nog komt iedereen met allerlei andere vragen _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_133223777
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:26 schreef blanket het volgende:

[..]

Heb wel lekker uitgeslapen vandaag :P Ik ben zo'n stresskip heh...begin ik eindelijk bij een nieuwe baan slaap ik gewoon een week niet van de stress. Kan ik het wel...vind ik het wel leuk...klikt het wel met de mensen die er werken...verslaap ik mij niet...houdt mijn rug het...pffff Dus heel blij dat ik een goede nacht heb gehad *O*
Dan kunnen wij elkaar de hand geven! Ik ben voorbereider sinds december 2011, maar nog steeds enigszins gespannen als ik 's morgens vertrek en als ik het gebouw binnen ga, moet ik nog steeds over een drempel heen (letterlijk en figuurlijk).
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133224419
quote:
Beetje een vage tekst. De bijeenkomst ging over een verhuizing, maar uiteindelijk ging het over andere onderwerpen zoals de website en een sms - systeem?
Postbezorgers hebben niet zo veel te maken met de verhuizing zelf. Het invoeren van een vbl zorgt wel voor veel rand zaken die gedaan worden ook ineens.
Zo krijgen we nu een digitaal bezorgrapport, moeten we dingen regelen via internet en komt er een planner (nu regelen we nog gewoon alles met een tc of pb+). Natuurlijk hebben we het ook gehad over andere aanlevertijden enzo.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_133224506
quote:
Vorig jaar al. Nog voordat de zweetshirts geleverd werden. Wanten (zelfde als in de TNT-tijd maar dan blauw), halve vinger handschoenen waar mijn hele vingers twee keer in passen (one size, fits only giants), een muts en sjaal.

quote:

Is dit een verhuizing van een VBG naar een VBL?
pi_133224807
Allweather: Ja.
Loesje
  woensdag 13 november 2013 @ 18:23:40 #96
264694 blanket
its human nature
pi_133225065
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:40 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Dan kunnen wij elkaar de hand geven! Ik ben voorbereider sinds december 2011, maar nog steeds enigszins gespannen als ik 's morgens vertrek en als ik het gebouw binnen ga, moet ik nog steeds over een drempel heen (letterlijk en figuurlijk).
Raar heh..vind het een irritante eigenschap van mijzelf haha. Nu ben ik wel wat geruster omdat het "vreemde" er vanaf is. Dus ik hoop dat ik fatsoenlijk slaap vannacht. Heb er wel zin in *O*
pi_133226867
Zo morgen wereld diabetesdag.
Iets wat 4,5 jaar geleden mijn leven om gooide
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 november 2013 @ 19:25:12 #98
Maffe Fries
pi_133227093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:40 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

why? Je zou nu toch al gewend moeten zijn?
pi_133227532
Jullie ook de oproep voor OR binnen om te stemmen? Blijkbaar is daar wel geld voor... als ze nog eens wat deden met de OR en ook echt luisterden naar hun mening. ;)

Zaterdag zit hier overigens dat kleine veronica kaartje bij als HAH. Zal leuk worden als er ook maar iets wind staat :')

En hoe zit het met aangeven dat je eventueel kan werken met KNJ maar nu zelf blijkt toch niet meer te kunnen? Heb nog geen planning binnen maar zoals het er nu naar uit ziet zit december toch vol verplichtingen met school e.d. TC kan toch niks verplichten aangezien het extra werk is en nog niet vaststaat (werk normaal alleen zaterdags)?
pi_133231279
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

why? Je zou nu toch al gewend moeten zijn?
Zeker, dat ben ik ook. Maar er gebeuren te vaak van die dingen waar je niet op rekent. Zoals gisteren. Kom ik binnen, zie ik een ander achter "mijn" kast staan. Die was daar gewoon achter gezet door de TC, zonder opgaaf van reden. Dus heb ik mij een andere kast opgezocht, waar niemand achter stond. Daar heb ik zo'n hekel aan, zulke dingen. Je weet nooit waar je aan toe bent.
Ik heb de TC nog gevraagd hoe en wat, maar krijg dan zo'n nietszeggend antwoord, waar ik niks mee kan.
"Everybody lies..."
House M.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')