abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133348427
quote:
8s.gif Op zondag 17 november 2013 15:49 schreef Peunage het volgende:
Ik snap dat dit het medewerkerstopic is, maar ik wil dit alsnog hier even proberen.
Vorige week heb ik op dinsdag een pakketje verstuurd. Bij zo'n postNL loket bij de lokale AH. Natuurlijk heb ik toen ook een 3S code gekregen. Goed, ik was die dag te laat, want ik had het pakketje om 19:00 of zo gebracht. Dus als het goed is, zou het pakketje donderdag aankomen. En dat gaf de track&trace pagina ook aan. Maar donderdagavond keek ik weer, en stond er bij dat het vertraagd was en dat het pakketje op vrijdag bezorgd zou worden(volgende dag). Vrijdagavond, zelfde verhaal. Weer vertraagd, hij komt zaterdag aan. Zaterdagavond, zelfde verhaal, weer vertraagd en hij zou maandag(morgen) aankomen.

Nou keek ik zojuist weer, om te kijken of er misschien een update was of zo, en nu kan mijn pakketje niet eens gevonden worden.
Ik krijg de volgende foutmelding;

[..]

:?

Weet iemand wat hier aan de hand is?
Was het een pakje gericht aan een antwoordnummer? In dat geval werkt Track & Trace niet.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133348622
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Was het een pakje gericht aan een antwoordnummer? In dat geval werkt Track & Trace niet.
Nope, geen antwoordnummer. Maar laat maar zitten, het werkt nu weer. Nu geeft track&trace aan dat het morgen tussen 08:30 en 21:30 bezorgd wordt.
pi_133391446
Nou, goedenavond dan maar ;)
pi_133402163
Mogguh!
"Everybody lies..."
House M.D.
  dinsdag 19 november 2013 @ 06:15:54 #280
264694 blanket
its human nature
pi_133402182
Mogguh
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_133402575
Mogguh!

weer een dubbele krantenwijk...
het excuus...ja ik probeer al 3 kwartier mijn auto te starten.
ja en het kwam niet in je op om na een kwartier al te gaan bellen...
ze moet echt een x hard op haar bek gaan, ze is iedere x te laat op tweede wijk, maar ja is een dorp waar ze zelf woont :(
maar echt...word er geïrriteerd van
pi_133406094
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:50 schreef Deezertje het volgende:

En dat bijna niemand een Sandd Port Betaald op de envelop zet maar altijd PORTO BETAALD of gewoon doodleuk TNT POST betaald helpt ook niet echt. Bijna niemand kent die SND-code onder het huisadres...
Is dat echt waar??
Sandd bezorgt enveloppen waarop TNT Post betaald op staat?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_133406686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:51 schreef gridjuh het volgende:
Mogguh!

weer een dubbele krantenwijk...
het excuus...ja ik probeer al 3 kwartier mijn auto te starten.
ja en het kwam niet in je op om na een kwartier al te gaan bellen...
ze moet echt een x hard op haar bek gaan, ze is iedere x te laat op tweede wijk, maar ja is een dorp waar ze zelf woont :(
maar echt...word er geïrriteerd van
Wat een ergernis Gridjuh!

Heel weinig post hier vandaag. Maar goed ook met dit druilerige weer!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133407195
Hier ook weinig post, beetje teleurstellend altijd als je zo vroeg klaar bent met voorbereiden.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 november 2013 @ 12:13:26 #285
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133407232
wen er maar aan. De hoeveelheden gaan rap naar beneden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133407428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:52 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Wat een ergernis Gridjuh!

Heel weinig post hier vandaag. Maar goed ook met dit druilerige weer!
ik heb echt geen zin meer....bah
pi_133407811
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:28 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

Is dat echt waar??
Ik sluit niet uit dat de afzender dan gewoon een oude voorraad voorgedrukte enveloppen had liggen en Sandd heeft gezegd "geen probleem, gebruik die maar".

Het omgekeerde komt ook voor, ik vind regelmatig tussen mijn eigen bundels poststukken met een sandd-sorteercode. Vaak gaat het om bankafschriften. Is er dan een luie bezorger geweest die het in de oranje bus heeft gegooid, of is er iets anders aan de hand?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_133409002
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:11 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook weinig post, beetje teleurstellend altijd als je zo vroeg klaar bent met voorbereiden.
Hier was alles ook om 10 u al klaar. Heb niet eens koffie gehad! ;(
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133409144
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
wen er maar aan. De hoeveelheden gaan rap naar beneden
Welke grote klanten gaan weg dan?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 november 2013 @ 13:34:59 #290
Maffe Fries
pi_133409354
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Welke grote klanten gaan weg dan?
het is een tendens. Vorig jaar rond deze tijd was het echt stukken drukker. Gaat helaas zomaar om zeker 10% minder post.
pi_133409389
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het is een tendens. Vorig jaar rond deze tijd was het echt stukken drukker. Gaat helaas zomaar om zeker 10% minder post.
Hier hadden ze het over minstens 15% minder volgend jaar. Eerst gingen ze nog uit van 10%
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:41:46 #292
264694 blanket
its human nature
pi_133409601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:23 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Hier was alles ook om 10 u al klaar. Heb niet eens koffie gehad! ;(
Was druk bij ons. Veel zieken. Liep om 12:10 uur de toko uit.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_133409661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:28 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

Is dat echt waar??
Ja! Maar dan wel met een SND-code onder de adresregel, maar de meeste mensen kijken gewoon rechtsboven wat er staat en als ze dan TNT zien...
pi_133409719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hier hadden ze het over minstens 15% minder volgend jaar. Eerst gingen ze nog uit van 10%
Die prognoses neem ik altijd met een hele silo zout. Dat de post minder wordt zal niemand ontkennen, maar die percentages zijn voor ons volkomen oncontroleerbaar en zijn vooral een excuus om nog meer in de tijden te gaan snijden. Tegelijkertijd hoor je ze er nooit over dat er vroeger veel minder pakjes waren, en ook veel minder hah. Vroeger had je nooit hah op zaterdag, en op dinsdag 2, hooguit 3. Tegenwoordig loop je zaterdag al standaard met 3 soorten, en dinsdag kan dit oplopen tot soms wel 6 stuks.
pi_133409889
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Die prognoses neem ik altijd met een hele silo zout. Dat de post minder wordt zal niemand ontkennen, maar die percentages zijn voor ons volkomen oncontroleerbaar en zijn vooral een excuus om nog meer in de tijden te gaan snijden. Tegelijkertijd hoor je ze er nooit over dat er vroeger veel minder pakjes waren, en ook veel minder hah. Vroeger had je nooit hah op zaterdag, en op dinsdag 2, hooguit 3. Tegenwoordig loop je zaterdag al standaard met 3 soorten, en dinsdag kan dit oplopen tot soms wel 6 stuks.
Nou ja, als ik kijk naar hoeveel post er tegenwoordig is, dan denk ik wel dat ze er misschien helemaal niet zo ver naast zitten met die percentages.
Huis aan huis is wel veel inderdaad, maar qua post is het toch wel vrij duidelijk dat het hard minder wordt.
pi_133409937
Feit blijft dat er niet méér post bijkomt, eerder minder (tijdschriften stoppen, digitaal berichten sturen, meer naar Sandd etc.). Dat we er veel en zware reclame bij krijgen hoor je inderdaad niemand over en lijkt normaalste zaak van de wereld aan het worden (terwijl we officieel een postbedrijf zijn, geen folderclubje).

Deze maand drukte met zorgverzekeringen en mailings van glasvezel. Haal dat eraf en je houdt bijna niks meer over. Kampioen was ook dubbelnummer dus die komt volgens mij begin december weer. Maar als je echt normale post kijkt stelt het allemaal niks meer voor.
pi_133409976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:51 schreef Deezertje het volgende:
Feit blijft dat er niet méér post bijkomt, eerder minder (tijdschriften stoppen, digitaal berichten sturen, meer naar Sandd etc.). Dat we er veel en zware reclame bij krijgen hoor je inderdaad niemand over en lijkt normaalste zaak van de wereld aan het worden (terwijl we officieel een postbedrijf zijn, geen folderclubje).
Nou ja, ik denk wel dat we dankbaar mogen zijn dat we al die rotfolders nog hebben, anders zou er helemaal weinig van de tijden overblijven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 november 2013 @ 13:55:03 #298
Maffe Fries
pi_133410059
in de uitvoering zit een groot deel van de tijd niet in de hoeveelheid, maar in de af te leggen afstand.
pi_133410405
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
in de uitvoering zit een groot deel van de tijd niet in de hoeveelheid, maar in de af te leggen afstand.
nou ja, ik merk toch wel duidelijk verschil qua tijd of er wel of geen huis aan huis bij zit en of er veel is of niet. De afstanden die je moet afleggen worden niet korter, want je moet toch altijd net weer naar al die huizen die het verst weg liggen, maar met minder post maak je natuurlijk wel minder stops en kun je toch meer doorfietsen/doorlopen. Dus ik denk wel dat ze de tijden aardig zouden aanpassen als het huis aan huis weg zou vallen of als er daadwerkelijk een stuk minder post is
pi_133412177
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:51 schreef Deezertje het volgende:

Deze maand drukte met zorgverzekeringen en mailings van glasvezel. Haal dat eraf en je houdt bijna niks meer over.
Bijna niks? Heb ik dan als enige gelopen met mailings van Ziggo over alles-in-1 en wifispots, Plus Magazine, Golf Magazine, Zeil Magazine, Villa d'Arte, bijna wekelijks brochures van H&M, stapels Djoserboeken en catalogi van Viking, Engelbert Strauss en nog zo wat?

Dat noem ik toch niet bijna niks. Maar wellicht dat het aan mijn wijk ligt? Als je zo'n wijk loopt met alleen turkenflats heb je inderdaad bijna niets uit bovenstaand rijtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')