quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe gaan die vagina's er wel niet uitzien als zo'n vrouw dat regelmatig doet
Weleens de middelvinger en wijsvinger bekeken van iemand die al jaren shag rookt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
In plaats van donkerrode klontjes komen er dan zwarte klontjes uit als je ongesteld bent.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Als pas gestopte roker lijkt me dat een heel mooi alternatief.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die een sigaret kunnen 'roken' met hun vagina, daar zullen ze dan wel hetzelfde principe voor gebruiken.
nomnomnomquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In plaats van donkerrode klontjes komen er dan zwarte klontjes uit als je ongesteld bent.
Friet gehaald bij de friettent dus als ze iets wilde doen terwijl ik weg was moest ze wel vlug zijn want ik was binnen 10 minuten weer terugquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie niet, maar zij en de buurman wel. Was je laat thuis? Overwerken? Ff langs een maat geweest?
Tien minuten? Da's 5 keer...quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:36 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Friet gehaald bij de friettent dus als ze iets wilde doen terwijl ik weg was moest ze wel vlug zijn want ik was binnen 10 minuten weer terug
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:17 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon ff doorstoten tot alle lucht eruit is.
Ik vind het altijd wel grappig
mja als je oraal ongesteld bent als man dan lijkt dit inderdaad een futiele klacht.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
mja als je oraal ongesteld bent als man dan lijkt dit inderdaad een futiele klacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |