Ik denk weer veel te ver door, ik hoor het alquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan ook penetreren met een pen of vinger of ander klein object. Dus ja, penetreren van de neus is zeker mogelijk. Kijk maar eens om je heen als je in de file staat
Nouja de eerste suggestie van Haywood lijkt me ook zeer plausibel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kan iemand vaginale scheten zomaar uit niets laten? Lijkt mij best lastig, ene okee maar meerdere? Meestal onstaat dit doordat er ff valse lucht in die grot vastgehouden wordt dus steeds van die kutscheten laten? Knap hoor. Misschien moet ze naar Holland got talent
Sommige mensen kunnen het gewoon op commando hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kan iemand vaginale scheten zomaar uit niets laten? Lijkt mij best lastig, ene okee maar meerdere? Meestal onstaat dit doordat er ff valse lucht in die grot vastgehouden wordt dus steeds van die kutscheten laten? Knap hoor. Misschien moet ze naar Holland got talent
doe eens een vocaroo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het gewoon op commando hoor.
Hoe dan? Lijkt mij enorm lastig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het gewoon op commando hoor.
Heel goed getrainde bekkenbodemspieren, lucht erin zuigen en en eruit persen I guess.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe dan? Lijkt mij enorm lastig.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heel goed getrainde bekkenbodemspieren, lucht erin zuigen en en eruit persen I guess.
Uhuh, nog even 'I guess' erachter zetten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heel goed getrainde bekkenbodemspieren, lucht erin zuigen en en eruit persen I guess.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Uhuh, nog even 'I guess' erachter zetten.
Ondertussen kun je op commando 'Enter the Sandman' kutscheten.
Is dat waarom mijn vriendin altijd die geluiden maakt als ik klaar met haar ben?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal moet je als man flink pompen met een grote penis om dit kut scheet effect te krijgen en dan lach je er samen om.
Prrrrfttt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Uhuh, nog even 'I guess' erachter zetten.
Ondertussen kun je op commando 'Enter the Sandman' kutscheten.
We hadden nog niets gedaan. Ik lag al in bed en op het moment dat mijn vriendin ook het bed in stapte, liet ze 3 vaginale boeren achter elkaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:55 schreef Sapstengel het volgende:
TS wat ben je voor een homo? Dat hoort er gewoon bij soms, vooral met bepaalde standjes.
Er zijn ook vrouwen die een sigaret kunnen 'roken' met hun vagina, daar zullen ze dan wel hetzelfde principe voor gebruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie niet, maar zij en de buurman wel. Was je laat thuis? Overwerken? Ff langs een maat geweest?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:58 schreef JenHermes het volgende:
[..]
We hadden nog niets gedaan. Ik lag al in bed en op het moment dat mijn vriendin ook het bed in stapte, liet ze 3 vaginale boeren achter elkaar
Hoe gaan die vagina's er wel niet uitzien als zo'n vrouw dat regelmatig doetquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die een sigaret kunnen 'roken' met hun vagina, daar zullen ze dan wel hetzelfde principe voor gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |