Dat...quote:
Eigenlijk liever in de plaats van Giel.quote:
ja heb je gisteren nie geluisterd dan 😳quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh Pino is het al bekend dan?
xd
Nee want Giel kan ik nog wel waarderen, Domien vind ik gewoon een zak hooi.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk liever in de plaats van Giel.
Of Timur.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef DeLuna het volgende:
Giel mag er best uit dan maar dan wil ik wel Paul, Michiel en Coen.
Dan schiet 3FM zichzelf in de voet als ze een beetje bedrag willen binnenhalen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk niet één van die irritante wijven.
Roos.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk niet één van die irritante wijven.
Liever zij dan Domien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een waardeloze DJ.
Ik vond haar wel leuk met SR toen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een waardeloze DJ.
WAT EEN SAPJE WAT EEN SAPJEquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Na 1 dag kan Domienie niet eens meer praten.
Sander doet het sowieso niet meer. Paul denk ik ook niet eigenlijk.quote:
Timur ook niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sander doet het sowieso niet meer. Paul denk ik ook niet eigenlijk.
Lekker happen.quote:
Uiteindelijk luistert iedereen toch wel weer inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:06 schreef themauster het volgende:
Het maakt voor mij niks uit wie er in komen, Timur en Annemieke leken mij destijds ook niks en die waren ook tof in het glazen huis. Dat kan met Domien ook gebeuren lijkt me ook niks maar kan in het glazen huis ook tof zijn. Coen vind ik ook prima als hij maar niet gaat zeuren als een wijf wat hij soms de andere jaren wel eens deed.
Hier graag ABN praten, stuk tuig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef Bronson het volgende:
Sirioes rekwest begind toch pas met kerst?/? Warom sitten ze nu al in het huis dan?//
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier graag ABN praten, stuk tuig.
WAT EEN SPANNINGtwitter:Domien twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 09:07:25Wat denk je er van? Ik heb een vermoeden… Vanmiddag om 16.20 uur maken @coenensander de DJ’s voor #SR13 bekend! reageer retweet
Hij komt erin dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:09 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN SPANNINGtwitter:Domien twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 09:07:25Wat denk je er van? Ik heb een vermoeden… Vanmiddag om 16.20 uur maken @coenensander de DJ’s voor #SR13 bekend! reageer retweet
Wrecking Ball.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat voor soort nummer zal dit jaar het anthem worden? Een funky electronisch nummer, een dampende rockplaat, een nummer met veel soul, een rapnummer of een echte houseplaat?
Of een complete troll a la Jordy van Loon?
Friese houseknaller.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat voor soort nummer zal dit jaar het anthem worden? Een funky electronisch nummer, een dampende rockplaat, een nummer met veel soul, een rapnummer of een echte houseplaat?
Of een complete troll a la Jordy van Loon?
Pienquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:13 schreef themauster het volgende:
[..]
PienHeb een 3FM rustpauze gehad,maar Q-Music deed mij bijna de radio uit het raam gooien.
We gaan natuurlijk veel te vaak In Nije Dei horenquote:
Op dit moment Toto.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]Misschien kan je Sky nog proberen, daar heeft Mex wel goede ervaringen mee.
Of Twarres.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan natuurlijk veel te vaak In Nije Dei horen!
Ik heb respect voor mensen die langer dan een dag naar Sky moeten luisterenquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]Misschien kan je Sky nog proberen, daar heeft Mex wel goede ervaringen mee.
Met hun top 1000 allertijden met de beste muziek allertijdenquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:13 schreef themauster het volgende:
[..]
PienHeb een 3FM rustpauze gehad,maar Q-Music deed mij bijna de radio uit het raam gooien.
Ja maar Wer Bisto vind ik wel een mooi liedje als je het Fries wegdenkt.quote:
Rosanna. Pamela hoor je ook vaak trouwens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toto
Vast Africa of Hold the Line?
Ze hebben zoveel andere nummers gemaakt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rosanna. Pamela hoor je ook vaak trouwens.
Katy Perry ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel andere nummers gemaakt.
Verschrikkelijk! Ik weet niet wie op die lijst heeft gestemd maar ze kunnen het beter de Top 1000 van standaard muziek op de radio noemen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met hun top 1000 allertijden met de beste muziek allertijden
Ik heb mijn lachen in moeten houden toen ik het hoorde op de radio in de auto van mijn ouders.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Geef Domien maar een keer een kans in het Glazen Huis
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Geef Domien maar een keer een kans in het Glazen Huis
Op nummer 1 staat meestal Coldplay met Viva la viva. Dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Ik weet niet wie op die lijst heeft gestemd maar ze kunnen het beter de Top 1000 van standaard muziek op de radio noemen.
Twarres > De Kast.quote:
Hij is eigenlijk de enige van alle dagpjocks die de afgelopen jarenquote:
Ik heb geen hekel aan Coldplay want Coldplayquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op nummer 1 staat meestal Coldplay met Viva la viva. Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twarres > De Kast.
Friezen schijnen dit over het algemeen niet met mij eens te zijn.
De Kast vind ik zeurmuziek, een beetje het Volumia van Friesland. Enige verschil is dat Xander de Pwiesonjeej een enorme lul isquote:
Ik denk het niet. Met z'n 'stoere' niets toevoegende praatjes en zijn "WAT EEN WEEKEND!!!!".quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk de enige van alle dagpjocks die de afgelopen jaren
is overgeslagen, en ik denk dat het best leuk kan worden
Syb is een ook een enorme kwast. Ik kwam hem een keer bij de auto garage tegen. Hij was naar een nieuwe Volvo aan het kijken en wilde weten hoe goed de geluidsinstallatie was. Ging hij keihard een Nije dei draaien in de showroomquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Kast vind ik zeurmuziek, een beetje het Volumia van Friesland. Enige verschil is dat Xander de Pwiesonjeej een enorme lul is
Serieus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:23 schreef Rickario het volgende:
[..]
Syb is een ook een enorme kwast. Ik kwam hem een keer bij de auto garage tegen. Hij was naar een nieuwe Volvo aan het kijken en wilde weten hoe goed de geluidsinstallatie was. Ging hij keihard een Nije dei draaien in de showroom_________!
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:23 schreef Rickario het volgende:
[..]
Syb is een ook een enorme kwast. Ik kwam hem een keer bij de auto garage tegen. Hij was naar een nieuwe Volvo aan het kijken en wilde weten hoe goed de geluidsinstallatie was. Ging hij keihard een Nije dei draaien in de showroom_________!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:23 schreef Rickario het volgende:
[..]
Liwwaders zijn over het algemeen beschaafde mensen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:24 schreef themauster het volgende:
Ik verheug me nu al op het hoge gehalte Friezen die geen woord Nederlands gaan praten bij de brievenbusWat dat betreft kunnen ze beter Sander bij de brievenbus zetten ofzo.
Ja daar heb ik ook wel zin inquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:24 schreef themauster het volgende:
Ik verheug me nu al op het hoge gehalte Friezen die geen woord Nederlands gaan praten bij de brievenbusWat dat betreft kunnen ze beter Sander bij de brievenbus zetten ofzo.
Het zal of Giel of Gerard zijn idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:29 schreef themauster het volgende:
Ik denk toch dat Giel wel een zekerheidje is hoor.
In de ochtend luister ik toch vrijwel niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:28 schreef Bronson het volgende:
Eigenlijk boeit het me helemaal niet wie er in komen. Zolang het maar geen Giel is.
Want wat dat betreft is Domien wel nieuw. En dat maakt het opzich wel weer leuk.
Bij Giel weet je gewoon dat hij de ochtenden wilt doen. En zn snottermomentjes, bellen met zn opa over het weer etc. etc.
Ik zal de eerste dagen gewoon stage hebben denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de ochtend luister ik toch vrijwel niet.
"WAT EEN VERRASSING WAT EEN VERRASSING!!!1"?quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:33 schreef Muto het volgende:
Nu al misselijk van de overacting reactie van Domien als hij gebeld wordt
Over het algemeen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liwwaders zijn over het algemeen beschaafde mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |