Dat...quote:
Eigenlijk liever in de plaats van Giel.quote:
ja heb je gisteren nie geluisterd dan 😳quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh Pino is het al bekend dan?
xd
Nee want Giel kan ik nog wel waarderen, Domien vind ik gewoon een zak hooi.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk liever in de plaats van Giel.
Of Timur.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef DeLuna het volgende:
Giel mag er best uit dan maar dan wil ik wel Paul, Michiel en Coen.
Dan schiet 3FM zichzelf in de voet als ze een beetje bedrag willen binnenhalen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk niet één van die irritante wijven.
Roos.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk niet één van die irritante wijven.
Liever zij dan Domien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een waardeloze DJ.
Ik vond haar wel leuk met SR toen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een waardeloze DJ.
WAT EEN SAPJE WAT EEN SAPJEquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Na 1 dag kan Domienie niet eens meer praten.
Sander doet het sowieso niet meer. Paul denk ik ook niet eigenlijk.quote:
Timur ook niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sander doet het sowieso niet meer. Paul denk ik ook niet eigenlijk.
Lekker happen.quote:
Uiteindelijk luistert iedereen toch wel weer inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:06 schreef themauster het volgende:
Het maakt voor mij niks uit wie er in komen, Timur en Annemieke leken mij destijds ook niks en die waren ook tof in het glazen huis. Dat kan met Domien ook gebeuren lijkt me ook niks maar kan in het glazen huis ook tof zijn. Coen vind ik ook prima als hij maar niet gaat zeuren als een wijf wat hij soms de andere jaren wel eens deed.
Hier graag ABN praten, stuk tuig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef Bronson het volgende:
Sirioes rekwest begind toch pas met kerst?/? Warom sitten ze nu al in het huis dan?//
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier graag ABN praten, stuk tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |