Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef baggerbaas het volgende: Net voor het eerst sinds een week weer gelopen. Hele week gekloot met galstenen . Binnenkort afspraak met de chirurg en dan hopelijk afgelopen.
Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef baggerbaas het volgende: Net voor het eerst sinds een week weer gelopen. Hele week gekloot met galstenen . Binnenkort afspraak met de chirurg en dan hopelijk afgelopen.
Hopen dat 't snel verhopen is, baggerbaas! Sterkte!
Voor wie er nog een klassieker wil aanschouwen: 24 november, Doncaster, Wolve vs. Slow Farah. Epic battle for last place! (Zag dat Jero 'm al gezien had op m'n facebook )
Voor wie er nog een klassieker wil aanschouwen: 24 november, Doncaster, Wolve vs. Slow Farah. Epic battle for last place! (Zag dat Jero 'm al gezien had op m'n facebook )
Wat zijn de odds? Film jij?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Had zoveel last vanmorgen dat ik mezelf naar het ziekenhuis heb laten slepen. Ik heb er een spierscheurtje aan overgehouden. Bij de beweging vooruit terwijl ik bleef haken is het fout gegaan. De eerste dagen zo min mogelijk lopen en dan 6 tot 8 weken rust.
Dit word een hel
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.
Op dinsdag 12 november 2013 10:47 schreef _MvN_ het volgende: Had zoveel last vanmorgen dat ik mezelf naar het ziekenhuis heb laten slepen. Ik heb er een spierscheurtje aan overgehouden. Bij de beweging vooruit terwijl ik bleef haken is het fout gegaan. De eerste dagen zo min mogelijk lopen en dan 6 tot 8 weken rust.
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.
Je loopt in zo'n grote groep over verlichte wegen, hesje is genoeg gok ik... Wellicht voor de sfeer, maar zou ook niet te fel knipperend meenemen, want dat kan ook vervelend zijn voor medelopers.
Ik denk dat je geen eigen verlichting nodig hebt. De enige plek waar geen straatlantaarns staan, zetten ze die voor de gelegenheid neer.
Ja precies, dat had ik ook gelezen. Ik probeer me al steeds te bedenken hoe ze dat gaan doen. Ik twijfelde dus over lampjes, maar eig. heb ik geen zin in extra ballast, hoe klein ook, als het niet nodig is.
Op dinsdag 12 november 2013 10:47 schreef _MvN_ het volgende: Had zoveel last vanmorgen dat ik mezelf naar het ziekenhuis heb laten slepen. Ik heb er een spierscheurtje aan overgehouden. Bij de beweging vooruit terwijl ik bleef haken is het fout gegaan. De eerste dagen zo min mogelijk lopen en dan 6 tot 8 weken rust.
Dit word een hel
Godstering. Kutvolk man. Sterkte!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Brighteyes het volgende: Ja precies, dat had ik ook gelezen. Ik probeer me al steeds te bedenken hoe ze dat gaan doen. Ik twijfelde dus over lampjes, maar eig. heb ik geen zin in extra ballast, hoe klein ook, als het niet nodig is.