Je kunt een klachtenformuliertje downloaden op www.mssiseenkuthoer.nl en inleveren op aids@mssiseenkuthoer.nl op maandagen tussen 13.17 en 14.33quote:
Ik deej nixquote:
kun u me dit tete a tete uitleggen alstublieft?quote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Je kunt een klachtenformuliertje downloaden op www.mssiseenkuthoer.nl en inleveren op aids@mssiseenkuthoer.nl op maandagen tussen 13.17 en 14.33
DEED JE MAAR EENS WAT!quote:
Ik organiseer iedere vijfde woensdag van de maand een informatie bijeenkomst in een kelderbox in de Bijlmer. U dient wel verplicht chickenwings mee te nemen, het rekje is optioneel.quote:Op maandag 11 november 2013 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
kun u me dit tete a tete uitleggen alstublieft?
Dank u voor uw barmhartigheidquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik organiseer iedere vijfde woensdag van de maand een informatie bijeenkomst in een kelderbox in de Bijlmer. U dient wel verplicht chickenwings mee te nemen, het rekje is optioneel.
Dit waardeer ik ten zeerste. Mochten er enkele leden (mannelijk) van uw 50+ partij uitermate doable zijn dan ben ik ook beschikbaar voor een tet-a-tetquote:Op maandag 11 november 2013 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u voor uw barmhartigheid
Ik zal uw service aanraden aan de overige leden van de 50+ partij
Walter en Bert zijn weer in voor een potje kopkluiven, ik zal het doorgeven aan henquote:Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit waardeer ik ten zeerste. Mochten er enkele leden (mannelijk) van uw 50+ partij uitermate doable zijn dan ben ik ook beschikbaar voor een tet-a-tet
Slaap lekker Muiloquote:Op maandag 11 november 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Walter en Bert zijn weer in voor een potje kopkluiven, ik zal het doorgeven aan hen
En nu ga ik mij te bedde begeven, anders verslaap ik me morgen voor het bridgetournooi
Wel te rusten!
Het is ouwehoerquote:
Dat mag niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is ouwehoer![]()
har har har
WEL!quote:
Wat is het praktisch nut van het hebben van een philips-pixel?quote:Op maandag 11 november 2013 23:41 schreef Molo het volgende:
Dat nieuwe Philips logo is trouwens net een mislukt Pepsi logo
http://www.uncover.philips.com/nl/app
GIJ ALLESHOERquote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WEL!![]()
AIDSHOER DIE JE ER BENT!
Sorry Schaar, je stinktquote:Op maandag 11 november 2013 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En godver ben ik terug gaat iedereen weg![]()
HET IS PERSOONLIJK HE?![]()
![]()
Kut, dan moet ik m'n haar zeker wassen?quote:
Je schaamhaarquote:Op maandag 11 november 2013 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, dan moet ik m'n haar zeker wassen?
Daar zit toch een broek omheen, da's stank-dicht jonge!quote:
Niet als je van die macrobiotische linksdraaiende gebreide jurken draagtquote:Op maandag 11 november 2013 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zit toch een broek omheen, da's stank-dicht jonge!
Ik zie nu helemaal voor me HOE jij thuis achter je pc zit te lolleren en dat Fred dan zo kijkt van 'HOE' hehehehehequote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mezelf om de vondst "ouwehoer" voor Molo![]()
Kut, moet ik m'n uitwasbare gehaakte tampon vaker dan om de dag verschonen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet als je van die macrobiotische linksdraaiende gebreide jurken draagt
Het is chanant, gij noob. Maar begrijpelijkquote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb inmiddels zeer goed geleerd hoe ik mijn innerlijke blijheid innerlijk moet houden.
Omdat Fred anders vraagt waarom ik lach en dan moet ik het uitleggen en genant
Nou die kun je gewoon af en toe even afspoelen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, moet ik m'n uitwasbare gehaakte tampon vaker dan om de dag verschonen?
De woordspeling, de briljantheidquote:Op maandag 11 november 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
Maar Schaarhoer (hihi, zag je wat ik deed, ik noemde je bij je naam én tegelijkertijd een LESBIEHOER), ik ga slapen
JIJ BEGINT ALTIJD JONGE! BAM!quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK KAN ER NIET TEGEN ALS ER STAAT DAT JIJ GEPORD HEBT HOUU OOOPPP
In de tussentijd wel gemist?quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
Ik heb gister zowaar mijn oude TomTom teruggevonden, die al vermist is sinds SQ's bruiloft
Ik weet nog dat op die dag mijn nieuwe bezorgd werd en ik heel blij was dat ik die oude niet mee hoefde te nemen. Maar sindsdien geen idee waar die oude gebleven was. Lag ie in het kastje met de afstandsbedieningen en ik kwam er per ongeluk achter omdat ie blijkbaar ergens af was geflikkerd zodat ik er met een afstandsbediening tegenaan stootte![]()
En ik kan me echt niet herinneren dat ik hem daarin heb gelegd en B ook niet. Stom ding
Nope, is een kloteding wat het merendeel van de tijd of niet aan gaat of half opstart en vervolgens blijft hangen. En je moet niet denken dat ie uberhaupt wat doet als ie niet minimaal 24 uur opgeladen is geweestquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In de tussentijd wel gemist?Raar ding
Ik ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
yay spees doet mee met #uncoverPhilips
Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe het om te zorgen dat meer mensen meedoen. Er zijn nog veel te weinig pixels onthuld
Het gaat om het onthullen van het nieuwe Philips logo. Social media actie / ruchtbaarheid geven. Zou gewoon erg leuk zijn als ze het halen, maar in dit tempo gaat dat niet lukken, het hele doel van die actie is juist dat mensen het dèlen via Social Media. Dus doe ik datquote:
Ik deel alleen al zoveel, dus had er nu ff geen zin inquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat om het onthullen van het nieuwe Philips logo. Social media actie / ruchtbaarheid geven. Zou gewoon erg leuk zijn als ze het halen, maar in dit tempo gaat dat niet lukken, het hele doel van die actie is juist dat mensen het dèlen via Social Media. Dus doe ik dat
Ja maar ze onthullen het sowieso op 13 nov. Het ziet er meer naar uit dat het hele doel is zoveel mogelijk persoonlijke gegevens te verzamelen want de mensen hebben er zelf verder niets aan. Het is niet alsof een philips logo zo boeiend is lijkt mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat om het onthullen van het nieuwe Philips logo. Social media actie / ruchtbaarheid geven. Zou gewoon erg leuk zijn als ze het halen, maar in dit tempo gaat dat niet lukken, het hele doel van die actie is juist dat mensen het dèlen via Social Media. Dus doe ik dat
Zure slootquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ze onthullen het sowieso op 13 nov. Het ziet er meer naar uit dat het hele doel is zoveel mogelijk persoonlijke gegevens te verzamelen want de mensen hebben er zelf verder niets aan. Het is niet alsof een philips logo zo boeiend is lijkt mij
Van jou geleerdquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zure sloot
Het gaat er om dat mensen weer even aan het logo herinnerd worden. Pure marketing inderdaad, net als iedere andere actie op social media.
Maar wat ik al zei. Ik dwing niemand.
Nee, jij hebt er ook helemaal geen kut aan, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Van jou geleerd
Maar nog steeds zie ik het nut er niet van in
Trouwens, serie tip voor mensen die nog wat zoeken, orange is the new black is best een toffe serie over vrouwen gevangenis!
Vrouwenvleugelquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Van jou geleerd
Maar nog steeds zie ik het nut er niet van in
Trouwens, serie tip voor mensen die nog wat zoeken, orange is the new black is best een toffe serie over vrouwen gevangenis!
Dat vond ik vroeger altijd leuk om naar te kijkenquote:
Goei busyquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah mijn riem kon vanmorgen 2 gaatjes strakker
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fijn!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jouw baasquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je baas vanmorgen al 6x aan de telefoon hangt en als laatst vraagt of het druk is met telefoontjes..... Ik moest heel erg de neiging onderdrukken om te zeggen: Ja jij belt de hele tijd!!
En het helpt ook niet voor mijn stem; want praten doet nu gewoon echt veel pijn![]()
Hoe?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die van jou bestaat tenminste nogquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:18 schreef Dwyn het volgende:
Nou kom op Paypal, sluit die claim met Bondi nou es af.
De claim?!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die van jou bestaat tenminste nogDie van Skjoe is verdwenen
Vorige week al 1 maar ik dacht dat dat toeval was, en nu nog 1quote:
niet verdwenen, status is nu "verwijderd". Geadviseerd wordt contact op te nemen met Bondi.quote:
ik niet meer omdat de terugbetaling tot twee keer toe geweigerd isquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:49 schreef Debsterr het volgende:
Ik kon claimen ondanks de termijn van 45 dagen?
Zet het woord motherfucker er in, dat is universeelquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nu kan ik toch een geschil openen. Kan dat in NEderlands of moet dit in Engels?
Ik heb het volgens mij het engels gedaan, maar denk niet dat het uitmaakt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nu kan ik toch een geschil openen. Kan dat in NEderlands of moet dit in Engels?
Kijk uit nu weten ze waar je woont.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
YEEEEEY iPad besteld26 nov levering dus ik was nog op tijd
?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk uit nu weten ze waar je woont.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zet het woord motherfucker er in, dat is universeel
ERMAGERD IK KOM HEM JATTENquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
YEEEEEY iPad besteld26 nov levering dus ik was nog op tijd
HIJ IS ER NOG NIET .. ff wachten nog dus!quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD IK KOM HEM JATTEN![]()
Blijven proberen babe!!! Maar het is wel super kutquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, bummer, had er echt wel zin in
Ja, ik ga straks maar weer volop solliciteren dan, had hier wel echt een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Blijven proberen babe!!! Maar het is wel super kut
Maar er waren 6 kandidaten toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik ga straks maar weer volop solliciteren dan, had hier wel echt een goed gevoel over.
die op gesprek waren gewest inderdaad. iemand anders had meer verkoop ervaring, helaas...quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar er waren 6 kandidaten toch?
mja misschien was het zo iemand die met iedereen een geweldig gesprek heeft? Die mensen zijn er ook bij he, die in je gezicht alles fantastisch vinden en als je dan de deur uit bentquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die op gesprek waren gewest inderdaad. iemand anders had meer verkoop ervaring, helaas...
Ja zie het vooral niet als dat jij niet goed genoeg bent maar er was gewoon net iemand anders met meer ervaringquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die op gesprek waren gewest inderdaad. iemand anders had meer verkoop ervaring, helaas...
Huh?!quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nu wordt het mooi, mijn geschil is al gesloten door PayPal!!
Mijne ook. Zonder antwoord oidquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nu wordt het mooi, mijn geschil is al gesloten door PayPal!!
ja binnen 45 dagen I guessquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geeft paypal geen garantie op je geld ook als het bedrijf failliet is? Zij gooien wat extra's bovenop de wisselkoers dus ze verdienen iets aan ons? Ze bieden toch kopersbescherming? *geen zin om voorwaarden te lezen*
Kun je dit nergens aangeven ofzo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je facebook zo ziet heeft nog vrijwel niemand geld terug.
Die Bondi-meneer heeft al iets van 11 ondernemingen gehad, waaronder een eerdere beautybox die blijkbaar nooit bij mensen aankwam en waar nooit geld terug voor is verschenen.
De tactiek hier is wel slim. Mensen aan het lijntje houden tot de 45 dagen voorbij zijn, dan doen alsof de schuld bij Paypal ligt. En vervolgens zorgen dat de bedragen klein genoeg zijn zodat mensen er niet te veel moeite voor gaan doen.
Zo zal hij er toch een leuke hoeveelheid geld aan overhouden. En als het met dit bedrijf niet meer werkt, stoppen en gewoon opnieuw beginnen onder een andere naam.
Vast wel, je kan vast aanklagen.. Maarja, wie gaat dat doen voor die paar dollar?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je dit nergens aangeven ofzo?
Je kunt toch ook als een groep iemand aanklagen? Er zit vast wel een laaawwwyyer bij die murican nagelmensenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vast wel, je kan vast aanklagen.. Maarja, wie gaat dat doen voor die paar dollar?
volgens mij is dat zn hubbiequote:Op dinsdag 12 november 2013 11:46 schreef Dwyn het volgende:
Ook wel apart dat er blijkbaar twee paypal rekeningen zijn. We hebben betaald aan Beauty Gives Back en ene James Eib heeft proberen terug te betalen.
Door gedeeltes wel te geven kan hij het voor zichzelf wat onschuldiger houden. KIEK HOE IK M'N BEST DOE.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
En waarom heeft een gedeelte wel geld terug gekregen? Hij had toch veel meer gehad als hij die subs ook niet terug had betaald.
fixed :vquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Door gedeeltes wel te geven kan hij het voor zichzelf wat onschuldiger houden. KIEK HOE IK M'N BEST DOE.
Er zijn nog steeds behoorlijk wat mensen loyaal naar Bondi.
Zo beperkt hij negatieve publiciteit en kan hij langer door. Plus het risico op aangeklaagd worden wordt kleiner
Allemaal speculatie trouwens he, er zit nog een kans van ongeveer 0.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001% in dat het oprecht een onhandige klapjosti is
Ja wel lakjes uit de lentecollectiequote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef Dwyn het volgende:
Hij heeft blijkbaar ook mensen lopen aabieden om nagellak te sturen in plaats van geld.![]()
dit, en hij heeft nog een container vol nagellak die hij nog wil verkopen gok ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Door gedeeltes wel te geven kan hij het voor zichzelf wat onschuldiger houden. KIEK HOE IK M'N BEST DOE.
Er zijn nog steeds behoorlijk wat mensen loyaal naar Bondi.
Zo beperkt hij negatieve publiciteit en kan hij langer door. Plus het risico op aangeklaagd worden wordt kleiner
Allemaal speculatie trouwens he, er zit nog een kans van ongeveer 1% in dat het oprecht een onhandige klapjosti is
Ja daarom is het ook zo'n faal.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wel lakjes uit de lentecollectie
Ik denk dat de bedrijfsnaam hem toch iets oplevert. Er zijn nog aardig wat mensen die nog steeds kusjekroel doen omdat de nagellak zelf kwalitatief gezien blijkbaar wel goed is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, als het toch een scam is, dan blijf je toch niet zoveel moeite doen.
Die gasten van die USB-stick doos in NL inden gewoon het geld en naaiden er tussenuit.
Dit blijft maar door en dooremmeren.
Ja, zolang het maar uit de lente collectie komt. Dus die hele herfstcollectie is gewoon een hoax.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat de bedrijfsnaam hem toch iets oplevert. Er zijn nog aardig wat mensen die nog steeds kusjekroel doen omdat de nagellak zelf kwalitatief gezien blijkbaar wel goed is.
Er zijn veel mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en op de feestboek heeft hij al heel veel negatieve publiciteit kunnen weren. Dus ik denk dat hij op dit moment nog steeds goed kan verkopen.
Of hij ook levert weet ik dan weer niet
Ja 1x 2 jaar terug ofzo. Was idd koud, rijen vielen wel mee omdat het koud wasquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Wie is er wel eens naar winter efteling geweest? Is dat leuk?
Ik denk namelijk aan kou, lange rijen omdat het drukker is enzo, maar weet niet of at wel zo is
Dan is de Vliegende Hollander dichtquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Wie is er wel eens naar winter efteling geweest? Is dat leuk?
Ik denk namelijk aan kou, lange rijen omdat het drukker is enzo, maar weet niet of at wel zo is
Told ya :vquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zie het al, ik ga nietde dingen die ik wil doen zijn dicht en ik haat kou dus laat maar
en ze hebben dan een schaatbaan er voor i nde plaats
/care!
Das geen goeie handelquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil gewoon een kaartje kopen die t voorjaar ook nog geldig is FML!
als k nu online koop dan is het maar tot 2 maart geldig :<
Wat een irritante achtergrond!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef Diconnected het volgende:
Huuu wehkampf heeft een nieuwe saait
Via Airmiles is het kaartje geldig vanaf 2 maart 2013. Weet niet of je airmiles spaart?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil gewoon een kaartje kopen die t voorjaar ook nog geldig is FML!
als k nu online koop dan is het maar tot 2 maart geldig :<
voor stichting aap toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Via Airmiles is het kaartje geldig vanaf 2 maart 2013. Weet niet of je airmiles spaart?
mijn airmiles gaan rechtstreeks naar de aapjes, dus ik zie daar nooit echt wat van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Via Airmiles is het kaartje geldig vanaf 2 maart 2013. Weet niet of je airmiles spaart?
Ah okay!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn airmiles gaan rechtstreeks naar de aapjes, dus ik zie daar nooit echt wat van.
maar thanks voor t meedenken
Toch vond ik het wel sfeervol, overal grote kampvuren met Gluhwijn en Kerstsfeer. Ik vond het wel wat hebben. Maar idd KOUD!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zie het al, ik ga nietde dingen die ik wil doen zijn dicht en ik haat kou dus laat maar
en ze hebben dan een schaatbaan er voor i nde plaats
/care!
Ik ben er een paar jaar terug ook geweest en had eigenlijk gedacht dat ze het sprookjesbos heel sfeervol winterachtig zouden maken maar daar was op 1 huisje na niks veranderdquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toch vond ik het wel sfeervol, overal grote kampvuren met Gluhwijn en Kerstsfeer. Ik vond het wel wat hebben. Maar idd KOUD!!!
Die van mij viel afgelopen weekend uit terwijl hij nog op 29 % zat en wilde niet meer aan, dan kwam er een stekkertje in beeld alsof ie helemaal leeg was. Toen ik hem thuis aan de lader hing, sprong hij meteen weer aan en ging hij laden vanaf 30%quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
m'n Aaifoon laadt niet verder op dan 87 %
De mijne wilde vandaag maar laden tot 87%quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die van mij viel afgelopen weekend uit terwijl hij nog op 29 % zat en wilde niet meer aan, dan kwam er een stekkertje in beeld alsof ie helemaal leeg was. Toen ik hem thuis aan de lader hing, sprong hij meteen weer aan en ging hij laden vanaf 30%![]()
En hij is ook gewoon niet meer verder gegaan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De mijne wilde vandaag maar laden tot 87%
Neequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En hij is ook gewoon niet meer verder gegaan?
Apart..quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NeeNadat ik het merkte heb ik m nog er 2 uur aan gehad en niks
Ik zal m straks eens aan een andere kabel hangen![]()
Das ook wel vaag jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren ging ie ook van 11 naar 13 naar 11 naar 12 terwijl ik keek, dafuqq
Zo velen mental images, maar het gaat over een vulling van een tand neem ik aan?quote:
Jup. En dus moet ik naar de tandartsquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo velen mental images, maar het gaat over een vulling van een tand neem ik aan?
Mehquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. En dus moet ik naar de tandarts
Tandartsen zijn gewoon kutquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Achja, ik stel me aan, tandartsen naar vinden is voor mietjes
Het is ook niet mijn hobby hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja, de 20equote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tandartsen zijn gewoon kut![]()
Kan je wel snel terecht?
Ik heb nog maar 5cm draad over van de oude bol omdat ik niet oplette en gewoon door aan het breien was terwijl ik een nieuwe bol moest pakken. Ik weet niet hoe ik terug moet stekenquote:
Geen idee wat je bedoeltquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 5cm draad over van de oude bol omdat ik niet oplette en gewoon door aan het breien was terwijl ik een nieuwe bol moest pakken. Ik weet niet hoe ik terug moet steken
Ik vind tandartsen híer eng; omdat die standaard geen verdoving gebruikenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Onzin, als jij vraagt om een verdoving krijg je die gewoon hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind tandartsen híer eng; omdat die standaard geen verdoving gebruiken![]()
![]()
Ik ken dat niet....
Dus ik hoop dat ik hier nooit voor iets ernstigs naar de tandarts moet
En dat vind ik niet iets slechts eigenlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, als jij vraagt om een verdoving krijg je die gewoon hoor![]()
Maar ze raggen idd niet bij voorbaat al die naald in je bek
neuh ik ook niet. Voor een oppervlakkig gaatje of tandsteen verwijderen wil ik echt niet de hele dag een lamme muilquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat vind ik niet iets slechts eigenlijk
lolwat verdoving bij tandsteen verwijderen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh ik ook niet. Voor een oppervlakkig gaatje of tandsteen verwijderen wil ik echt niet de hele dag een lamme muil
Er zijn mensen....quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lolwat verdoving bij tandsteen verwijderen?
Bij de ergere dingen heb ik altijd verdoving gekregen hoor. Zelfs zonder te vragen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind tandartsen híer eng; omdat die standaard geen verdoving gebruiken![]()
![]()
Ik ken dat niet....
Dus ik hoop dat ik hier nooit voor iets ernstigs naar de tandarts moet
Ik vind t alleen aids dat ze bij mijn ene gevoelige kies alsnog met dat koude ding gaan kloten als ik van tevoren aangeef dat ik dat te pijnlijk vindquote:
nee klopt; maar bij een gaatje krijg je de keuze. In België wordt er standaard verdoofd (en zit in de verzekering ook)quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, als jij vraagt om een verdoving krijg je die gewoon hoor![]()
Maar ze raggen idd niet bij voorbaat al die naald in je bek
Ik zit bij DSW en Sjon zit bij Achmea ofzo, maar hij gaat ook overstappen naar DSWquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Over verzekeringen gesproken: Die gaan we binnenkort ook maar weer veranderen... Mag ik vragen waar iedereen bij zit en hoeveel jullie in een maand betalen?Ik vraag me namelijk af of overstappen wel zo slim is of gewoon aanpassing in de verzekering voldoende zou zijn.
Ik zou er niet eens naar kijken als ik eerlijk benquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik betaal nu dus ook 130 voor aanvullend + tand goed bij VGZ. Ik kreeg een mail dat hema nu ook zorgverzekering doet![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen
Ja maar een gaatje is dan toch niet "iets ernstigs"?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee klopt; maar bij een gaatje krijg je de keuze. In België wordt er standaard verdoofd (en zit in de verzekering ook)Hier wordt het gevraagd en moet je het zelf betalen (tenzij aanvullend tand bladieblaat weet ik veel
)
Zo te zien valt het gewoon onder Menzis, dus zou me er niet te veel zorgen over maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik betaal nu dus ook 130 voor aanvullend + tand goed bij VGZ. Ik kreeg een mail dat hema nu ook zorgverzekering doet![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen
Enige wat ik ga nakijken is gewoon om aanvullend en/of tand aan te passen... Maar ik denk dat overstappen idd weinig nut heeft. Collectief heb ik niet en als ik een vergelijking doe; komt vgz alsnog als laagste er uit voor mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens naar kijken als ik eerlijk ben
Ik had het over de hema verzekeringquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enige wat ik ga nakijken is gewoon om aanvullend en/of tand aan te passen... Maar ik denk dat overstappen idd weinig nut heeft. Collectief heb ik niet en als ik een vergelijking doe; komt vgz alsnog als laagste er uit voor mij
Ohja ik vond het wel grappigquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had het over de hema verzekering
Oh zo, ik dacht dat je daarnaar wilde overstappenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohja ik vond het wel grappigIk bedoelde eerder... Hoezo gaat zo'n winkel daarmee beginnen
Maar goed; op 19 nov. worden de bedragen pas weer bekend; dus ik wacht nog even
Echt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:42 schreef Dwyn het volgende:
Ze hebben ook woonverzekeringen en dierverzekeringen. It was only a matter of time.
fwp :vquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:43 schreef Diconnected het volgende:
dat de wasmasjien aan het centrifugeren is en je je muziek niet meer hoort
Ik luister al de hele dag naar wegwerkzaamheden die tot april gaan duren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:43 schreef Diconnected het volgende:
dat de wasmasjien aan het centrifugeren is en je je muziek niet meer hoort
Ze hebben zelfs notarisservice!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt?It doesn't make seeeeeense !
![]()
Humppffffff
Vacature bij hema: Social skills; verkoopster; notaris-ervaringen een pre ?quote:
Want een notaris valt niet onder een overkoepelende organisatie en heeft verder niks met de Hema te maken?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar hopelijk geen weldenkend mens gebruik van gaat maken
das ook fijn ja, dat ik bij m'n moeder ook voor een jaar lang toen ze de flat aan het renoveren warenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik luister al de hele dag naar wegwerkzaamheden die tot april gaan duren.
Ja hoiquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Meh! Ze zijn hier het riool aan het vervangen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja hoi
Ik zit al ruim een jaar naast een bouwput. Hopelijk zijn ze eind dit jaar dan toch echt klaar...
Bij ons bouwen ze appartementen en een mini winkelcentrum. Als het goed is zouden de winkels vanaf december open moeten zijn. Lopend naar de supermarkt, wat een luxequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Meh! Ze zijn hier het riool aan het vervangen.
Dat is wel beter ja! Ik heb er drie op loopafstand.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons bouwen ze appartementen en een mini winkelcentrum. Als het goed is zouden de winkels vanaf december open moeten zijn. Lopend naar de supermarkt, wat een luxe
Jah, bij ons in de buurt zit er nu ook ineens eentjequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
HEMA is ook driftig bezig om filialen in elk wijkwinkelcentrum open te gooien
Ja ik had dus eerst een Hema op loopafstand, nu moet ik naar de stad fietsenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwen tussen de Helmersquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat je over 5 jaar kunt trouwen bij de ikea tussen het meubels browsen door, dan ga ik dat doen met Brum.
En niet vergeten om mijn zorgverzekering via de hema te nemen natuurlijk
En op elk station.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom is het handig omdat je aan de pomp zit?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef Diconnected het volgende:
Zouden/hebben jullie toestemming gegeven voor het elektronisch dossier van medisch gegevens? Ik ga het wel doen denk ik, Sjon heeft het liever van niet, maar ik vind het wel handig, aangezien ik net aan de pomp zit enzo.
Dat ze zo overal kunnen zien qua instellingen en wat ik gebruik qua meds mocht ik weer iets derps doen en naar het ziekenhuis moeten (gebeurt 2x per jaar ofzoquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom is het handig omdat je aan de pomp zit?
Dan zou voor mij het centrum ook op loopafstand zijn. Maar daar doe ik ruim 20 min over, dat vind ik te ver hoor, helemaal met eventuele zware tassen terugquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, voor mij is een straal van 3 km loopafstand
Gebruik je niet de standaard diabaids shit dan? En weten mensen dicht bij je niet wat je gebruikt (hihaho zo klinkt het net drugs) dan? En waarom is sjon tegen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat ze zo overal kunnen zien qua instellingen en wat ik gebruik qua meds mocht ik weer iets derps doen en naar het ziekenhuis moeten (gebeurt 2x per jaar ofzo)
Hier is het toch wel 3km, dus duurt me net te lang. En gratiesj ruime fietsenstalling.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop zelf op centrum een kwartier (ongeveer 1300 meter is dat) .
Ik fiets dat echt nooit meer tegenwoordig. Gehannes met stampvolle fietsenstallingen
Een kwartier is nog wel te doen ja. Voor mij is het 2200 m zegt google maps, dat fiets ik liever. Maar in de fietsenstalling waar ik mijn fiets dan altijd wegzet is altijd gewoon plek. En hij is bewaakt, ook wel prettigquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop zelf op centrum een kwartier (ongeveer 1300 meter is dat) .
Ik fiets dat echt nooit meer tegenwoordig. Gehannes met stampvolle fietsenstallingen
Jawel wel standaard zooi. En Sjon gebruikt zelfde insuline alleen ik slik nog andere meds erbij. En Sjon vind z'n privacy belangrijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gebruik je niet de standaard diabaids shit dan? En weten mensen dicht bij je niet wat je gebruikt (hihaho zo klinkt het net drugs) dan? En waarom is sjon tegen?
Die van ons zit op 1.5 km. Maar wij gaan 1x per week en nemen dan meteen 2 volle tassen mee, dan is de auto ook gewoon makkelijker. Maar als ik tussendoor nog iets moet hebben, dan ga ik fietsenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging googlemappen om te kijken hoe ver onze supermarkt zit........ 1.1km loopafstandja dat doe ik altijd met de auto
ja dat is ook net te ver met zware tassenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging googlemappen om te kijken hoe ver onze supermarkt zit........ 1.1km loopafstandja dat doe ik altijd met de auto
Ja wij gaan ook 1x in de week en meestal rij ik er gewoon langs; na het werk... Soms loop ik wel naar het centrum; maar dat is dan naar de dierenwinkel en met samson meequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die van ons zit op 1.5 km. Maar wij gaan 1x per week en nemen dan meteen 2 volle tassen mee, dan is de auto ook gewoon makkelijker. Maar als ik tussendoor nog iets moet hebben, dan ga ik fietsen
Maar als ik dus soms denk op zondag dat ik nog even brood moet halen; ga ik het wel lopend doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat is ook net te ver met zware tassen
Mja ik denk dat je het niet alleen om de pomp moet doen maar er meer over moet nadenken en erover lezen. Ik heb verder geen idee of t wel of niet goed is hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel wel standaard zooi. En Sjon gebruikt zelfde insuline alleen ik slik nog andere meds erbij. En Sjon vind z'n privacy belangrijk
oh maar dat had ik ook voordat ik ging lopen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar als ik dus soms denk op zondag dat ik nog even brood moet halen; ga ik het wel lopend doenTe gek dat ik daar altijd de auto voor pakte
In my defence: In mijn hoofd was het veel verder
![]()
Nee, dat klinkt niet echt als een relaxed idee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou m'n hont ook niet buiten wegzetten denk ik.
Ik zou mijn hond ook niet buiten durven laten bij de supermarkt hoor... Ik zie daar wel eens honden zitten en mijn eerste gedachte is dan of de eigenaar niet bang is dat ie meegenomen wordt of zo...quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja wij gaan ook 1x in de week en meestal rij ik er gewoon langs; na het werk... Soms loop ik wel naar het centrum; maar dat is dan naar de dierenwinkel en met samson meeIk laat samson niet bij de supermarkt buiten staan
(dat durf ik niet
)
Ben echt niet bang dat samson weg zou lopen of zou janken. Hij zou gewoon wachten. Maar ik heb te veel verhalen gehoord dat een hond werd meegenomenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou m'n hont ook niet buiten wegzetten denk ik.
Ja misschien niet als je een lilleke scruffy dog hebt? Maar een mooie rashond zoals Max of Samson, no wayquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond ook niet buiten durven laten bij de supermarkt hoor... Ik zie daar wel eens honden zitten en mijn eerste gedachte is dan of de eigenaar niet bang is dat ie meegenomen wordt of zo...
Inderdaad, die ben je volgens mij zo kwijtquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja misschien niet als je een lilleke scruffy dog hebt? Maar een mooie rashond zoals Max of Samson, no way
Instant image van foeilelijk schepsel voor een supermarkt die iedereen ontwijktquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja misschien niet als je een lilleke scruffy dog hebt? Maar een mooie rashond zoals Max of Samson, no way
Voor 130 meterquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens Goochelmaps zit de Jumbo op 130 meter.
En ja, ik kan al minstens twee buren noemen die altijd de auto pakken.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Instant image van foeilelijk schepsel voor een supermarkt die iedereen ontwijkt![]()
Waar?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD dat Moederschip pellet van Urban Decay
600 dollar!1111111111111111111
toen ik nog rookte kreeg ik niet eens een sigaret op op dat stuk, zelfs niet als ik hard aan de sigaret trok en langzaam sjoktequote:
Ook de nieuwsbrief gehad?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD dat Moederschip pellet van Urban Decay
600 dollar!1111111111111111111
Jezusquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.urbandecay.com(...)mother-lode/393.html
Nou inderdaad. Je bent langer bezig met je autosleutels pakken en de auto starten dan daadwerkelijk lopenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen ik nog rookte kreeg ik niet eens een sigaret op op dat stuk, zelfs niet als ik hard aan de sigaret trok en langzaam sjokte
Ik eetquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben moe en hongerig. En ik heb nog een meeting van 5 tot 6.
Straks maar iets heel lekkers koken ter compensatie van de horror van gisteren
Echt, what was I thinking
Omdat bb?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben jaloers, helaas is dat geennnn optie
JUPquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat bb?
Ik ben nu thuis zonder brum dus ik eet zuurkool want dat mot hij ook niet
Alleen als je zuurkool eet zoals hij hoort te zijn (ZUUR) en niet met fruit oidquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JUP
Misschien een keer exchangen? Kunnen de mannen samen aan de afbakpizza, gaan wij samen zuurkolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |