Je kunt een klachtenformuliertje downloaden op www.mssiseenkuthoer.nl en inleveren op aids@mssiseenkuthoer.nl op maandagen tussen 13.17 en 14.33quote:
Ik deej nixquote:
kun u me dit tete a tete uitleggen alstublieft?quote:Op maandag 11 november 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Je kunt een klachtenformuliertje downloaden op www.mssiseenkuthoer.nl en inleveren op aids@mssiseenkuthoer.nl op maandagen tussen 13.17 en 14.33
DEED JE MAAR EENS WAT!quote:
Ik organiseer iedere vijfde woensdag van de maand een informatie bijeenkomst in een kelderbox in de Bijlmer. U dient wel verplicht chickenwings mee te nemen, het rekje is optioneel.quote:Op maandag 11 november 2013 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
kun u me dit tete a tete uitleggen alstublieft?
Dank u voor uw barmhartigheidquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik organiseer iedere vijfde woensdag van de maand een informatie bijeenkomst in een kelderbox in de Bijlmer. U dient wel verplicht chickenwings mee te nemen, het rekje is optioneel.
Dit waardeer ik ten zeerste. Mochten er enkele leden (mannelijk) van uw 50+ partij uitermate doable zijn dan ben ik ook beschikbaar voor een tet-a-tetquote:Op maandag 11 november 2013 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u voor uw barmhartigheid
Ik zal uw service aanraden aan de overige leden van de 50+ partij
Walter en Bert zijn weer in voor een potje kopkluiven, ik zal het doorgeven aan henquote:Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit waardeer ik ten zeerste. Mochten er enkele leden (mannelijk) van uw 50+ partij uitermate doable zijn dan ben ik ook beschikbaar voor een tet-a-tet
Slaap lekker Muiloquote:Op maandag 11 november 2013 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Walter en Bert zijn weer in voor een potje kopkluiven, ik zal het doorgeven aan hen
En nu ga ik mij te bedde begeven, anders verslaap ik me morgen voor het bridgetournooi
Wel te rusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |