Normale prijzen betalen voor normale producten misschien?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:57 schreef b2py het volgende:
[..]
En wat schiet de doodnormale reiziger er mee op t.o.v. de doorgewinterde treinfantast?
De keuze is reuze sinds Servex de toko heeft overgenomen. Broodjes? Check. Noodles? Check. Hamburger? Dubbelcheck. Supermarkt? Check. Pasta? Check. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normale prijzen betalen voor normale producten misschien?
Normale prijzen betalen (niet opgelicht worden), fatsoenlijk voedsel en drinken kunnen kopen. Meer keuze in mogelijkheden enz.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:57 schreef b2py het volgende:
[..]
En wat schiet de doodnormale reiziger er mee op t.o.v. de doorgewinterde treinfantast?
NS-Stervex is wel actief op Belgische stations. Met C'est du Pain broodjeswinkels, in St-Niklaas zit er zo een.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:55 schreef greavy het volgende:
Gelukkig heb je in België geen NMBS-Stervex. Veel stations hebben een Panos (met veel betere broodjes als de Stervex-Broodzaak),
Broodjes van de Broodzaak? Laat me niet lachen. Pure oplichting.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:00 schreef b2py het volgende:
[..]
De keuze is reuze sinds Servex de toko heeft overgenomen. Broodjes? Check. Noodles? Check. Hamburger? Dubbelcheck. Supermarkt? Check. Pasta? Check.
Fastfood is altijd duur, en over het algemeen is eten duur in Nederland buiten de supermarkt. What else is new?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:00 schreef greavy het volgende:
[..]
Normale prijzen betalen (niet opgelicht worden), fatsoenlijk voedsel en drinken kunnen kopen. Meer keuze in mogelijkheden enz.
Ik koop zelden iets op het station in NL, stelletje oplichters
Achja, ik ben wel tevreden met wat me geboden wordt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:02 schreef greavy het volgende:
[..]
Broodjes van de Broodzaak? Laat me niet lachen. Pure oplichting.
Hamburgers van de Smullers? Niet te vreten, net als de friet enzo niet
Pasta van de YamYamJammer? Nee, dankje. Wordt ter plekke opgewarmd in de magnetron.
Supermarkt, de AHToGo? Dáár wordt je echt opgelicht. Waar je één half litertje Cola koopt, kan je in de supermarkt 3 liter halen.
"normale prijzen" kon je niet lezen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:00 schreef b2py het volgende:
[..]
De keuze is reuze sinds Servex de toko heeft overgenomen. Broodjes? Check. Noodles? Check. Hamburger? Dubbelcheck. Supermarkt? Check. Pasta? Check. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"normale prijzen" kon je niet lezen?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Fastfood is altijd duur, en over het algemeen is eten duur in Nederland buiten de supermarkt. What else is new?
je hebt simpelweg geen keus, dus je koopt het. Wil niet zeggen dat je er blij van hoeft te worden natuurlijk. Ga nou niet doen alsof we blij moeten zijn dat er servex is (of weet ik hoe die ballentent tegenwoordig heet) "want anders was er niks".quote:
De vrije ondernemer in Heerhugobijlmer is duurder dan de Kiosk aan de overkant..quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt simpelweg geen keus, dus je koopt het. Wil niet zeggen dat je er blij van hoeft te worden natuurlijk. Ga nou niet doen alsof we blij moeten zijn dat er servex is (of weet ik hoe die ballentent tegenwoordig heet) "want anders was er niks".
Want anders is er ruimte voor een ondernemer met oog voor zijn klanten in plaats van zijn portemonnee.
Maar hij bestaat nog, dus zijn producten zijn kwadratisch veel beter blijkbaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
De vrije ondernemer in Heerhugobijlmer is duurder dan de Kiosk aan de overkant..
Klopt wel. Was er toevallig een paar dagen nadat het geopend was in 2011. Het is wel een mooi gebouw van buiten maar het heeft totaal geen sfeer, het is een grote badkamer met twee roltrappen naar de loopbrug, een peperdure Panos en een loket.quote:(hoewel Gembloux tegenwoordig waarschijnlijk totaal gemoderniseerd is, de verbouwing was al bezig toen ik er in 2009 was. Zal wel een soort ziekenhuis zoals La Louvière Sud geworden zijn)
Maar dat is niet vreemd, want die heeft wel kwaliteit. Dus de mensen komen terug. En dankzij die Stervex-laaielichters moet hij de prijs hoger houden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
De vrije ondernemer in Heerhugobijlmer is duurder dan de Kiosk aan de overkant..
Wat wel meevalt is de cappuccino van AH To Go: ¤ 1,50 per bak. En met een volle spaarkaart (5 zegels) krijg je de zesde bak gratis, dan komt het neer op ¤ 1,20. Nog geen Duitse prijzen (daar heb je het soms voor een euro) maar voor koffie op het station vind ik het meevallen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Fastfood is altijd duur, en over het algemeen is eten duur in Nederland buiten de supermarkt. What else is new?
Gembloux zijn inmiddels bijna alle perrons verbouwd. Een modern station geworden, met in de grote hal een roltrap naar boven of beneden, en vanaf de perrons en achterzijde alleen een roltrap omhoog.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Regenjas het volgende:
[..]
Klopt wel. Was er toevallig een paar dagen nadat het geopend was in 2011. Het is wel een mooi gebouw van buiten maar het heeft totaal geen sfeer, het is een grote badkamer met twee roltrappen naar de loopbrug, een peperdure Panos en een loket.
Moet je idd voor naar de ToGo. Kiosk, Broodzaak enzo zijn ¤2 of meer. Starbucks maar niet aan bod laten komen -.-quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat wel meevalt is de cappuccino van AH To Go: ¤ 1,50 per bak. En met een volle spaarkaart (5 zegels) krijg je de zesde bak gratis, dan komt het neer op ¤ 1,20. Nog geen Duitse prijzen (daar heb je het soms voor een euro) maar voor koffie op het station vind ik het meevallen.
Zo lekker vind ik koffie van Starbucks ook niet. Die van de Brooodzaak of Kiosk vind ik lekkerder. Bij die van Kiosk vraag ik me wel vaak af hoe ze het voor elkaar krijgen dat dat spul 20 minuten na aanschaf nog steeds bloedheet is...quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Starbucks maar niet aan bod laten komen -.-
Tevens heeft de AH altijd wel een koffiedeal waarmee je voor 50 cent extra een gevulde koek ofzo erbij krijgt. Waar kan je die spaarkaart trouwens halen? Koop daar best vaak koffie namelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat wel meevalt is de cappuccino van AH To Go: ¤ 1,50 per bak. En met een volle spaarkaart (5 zegels) krijg je de zesde bak gratis, dan komt het neer op ¤ 1,20. Nog geen Duitse prijzen (daar heb je het soms voor een euro) maar voor koffie op het station vind ik het meevallen.
Pasta van Julia's vind ik erg lekker, maar de verhouding hoeveelheid-prijs is helemaal zoek als je het mij vraagt.
Er staat een bakje bij de kassa, anders hebben ze waarschijnlijk wel een stapeltje ergens achter de kassa liggen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:22 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waar kan je die spaarkaart trouwens halen? Koop daar best vaak koffie namelijk.
Ah, daar kijk ik nooit dus vandaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:25 schreef greavy het volgende:
Die staan in een kartonnen bakje bovenop de koffie-automaat. De zegeltjes moet je altijd bij de kassa fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |