SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 20 dagenquote:
Ik rij ermee, 1 keer in de paar weken door de wasstraat, met de Swift was ik anders, maar met de velgen kijk ik wel uit voorlopigquote:Op maandag 11 november 2013 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo was ik ook, auto hoor je te rijden niet op te staan poetsen
Al het goede komt uit het oostenquote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmorgen was het 2 graden, ik vond het echt heerlijk vanmorgen, vanmiddag kwam de wind opzetten en vond ik het minder leuk
Oostenwind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
Ik moest ook krabben.Pics van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics van jeHeb je die niet intussen al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na 30 november mag ie er weer afquote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het inderdaad een enge snor. Je hebt geen snorrenhoofd.
Is dat zo? Zaterdag ikea?quote:Op maandag 11 november 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al het goede komt uit het oosten
Oh wacht... vanmorgen moest ik krabben
Zoquote:
Totdat je een stoeprand raakt, dan is het meteen overquote:Op maandag 11 november 2013 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog 20 dagen
[..]
Ik rij ermee, 1 keer in de paar weken door de wasstraat, met de Swift was ik anders, maar met de velgen kijk ik wel uit voorlopig
Ik heb de perfecte breedte/hoogte combi, kom net boven de stoepranden uit, maar dan ook echt NETquote:Op maandag 11 november 2013 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo
[..]
Totdat je een stoeprand raakt, dan is het meteen over
Dat zou moeten lukken jaquote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat zo? Zaterdag ikea?
hihi krabben
Haal je er dan ook wat geld mee op? Want anders doe je er meer mensen kwaad mee dan dat je ze helpt.quote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na 30 november mag ie er weer af
Vast wel.quote:
Dat is lang.quote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na 30 november mag ie er weer af
Tot nu toe al 20 euro ja, via de officiele websitequote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haal je er dan ook wat geld mee op? Want anders doe je er meer mensen kwaad mee dan dat je ze helpt.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat .. planning jongen. Anders gaat mijn autisme-alarm af
Je velg had ik het over, niet je autoquote:Op maandag 11 november 2013 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte breedte/hoogte combi, kom net boven de stoepranden uit, maar dan ook echt NET
Ik doelde meer gezien mijn planningquote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wat .. planning jongen. Anders gaat mijn autisme-alarm af
Ok, dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tot nu toe al 20 euro ja, via de officiele website
Probeer nogsteeds mensen te hosselen die doneren
Ik dacht dat 'ie het over nog wat anders had.quote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je velg had ik het over, niet je auto
wanneer ga je naar Noorwegen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde meer gezien mijn planning.
Als het goed is ligt het laminaat er dan in
Ja, ik ookquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je velg had ik het over, niet je auto
Wat heb je liever?quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
20 euro, dat is toch al snel 4 broodjes döner.
Ik ookquote:
1 euro? fuck, daar moet ik heen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef twi het volgende:
Het zijn wel 20 dürüm döner kebab van het tentje bij Leiden CS. Moeilijke keuze.
Wcaht wat?quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef twi het volgende:
Het zijn wel 20 dürüm döner kebab van het tentje bij Leiden CS. Moeilijke keuze.
Dan moet wel JIJ je schaamhaar laten staan he. En pics als bewijs.quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Myraela het volgende:
"Laat je schaamhaar staan" en doneer geld naar "Myraela wil döner."
bah bah en nog eens bahquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet wel JIJ je schaamhaar laten staan he. En pics als bewijs.
Dat van mij staat al maanden. Het is een oerwoud.quote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef Myraela het volgende:
"Laat je schaamhaar staan" en doneer geld naar "Myraela wil döner."
Ik ga geen geld ophalen voor mijn eigen goede doel.quote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet wel JIJ je schaamhaar laten staan he. En pics als bewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaam je man.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat van mij staat al maanden. Het is een oerwoud.
Ik vind dat ik hier wel 150 euro voor verdien.
Trap tussen je ballen, zal je toch niet voelen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat van mij staat al maanden. Het is een oerwoud.
Ik vind dat ik hier wel 150 euro voor verdien.
Haha, ja dat zijn wel wat hogere inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Met 225/45/17 gaat dat dus net
Nee andere betalen ervoorquote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen geld ophalen voor mijn eigen goede doel.
Thanksquote:Op maandag 11 november 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh nice, have fun
Ik ga even kneiterheet douchen, ik heb het zooooo koud
Ja sorry, maar toch geen seks.quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schaam je man.
Maar zoek een sponsor.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trap tussen je ballen, zal je toch niet voelen.
Je kunt het ook doneren aan een pruikenfabrikant.quote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry, maar toch geen seks.
Moet ik dan geld vragen om het te scheren of om het te laten staan?
[..]
Ik bied 50 euro als ik een vlammenwerper mag gebruiken.quote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry, maar toch geen seks.
Moet ik dan geld vragen om het te scheren of om het te laten staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |