Daar gaan we gewoon van uit. FOK!ers zijn ijzersterk.quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, eerst maar eens zien te genezen
Klopt!:)quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar gaan we gewoon van uit. FOK!ers zijn ijzersterk.
I will doquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Seconde het volgende:
Ik ben niet vaak serieus
maar heel erg sterkte en vooral genieten van de mooie momenten en zorg er voor dat zon klote ziekte niet je hele leven over gaat nemen.
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 december 2013 20:59 schreef CandyApplez het volgende:
Ah kut, & nu voel ik me heel erg slecht ;s oke, en de dokter komt zo. Ik ga van FOK! af, weltrusten mensen
Belofte maakt schuld!quote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef het adres dan bezorg ik het
Haha, hoeft niet hoor, ik kan het toch niet eten!;)quote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef het adres dan bezorg ik het
Zodra je dat wel weer kan krijg je van mij een emmer vol!quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:39 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, hoeft niet hoor, ik kan het toch niet eten!;)
Maar, toch aardig dat je het zegt
Amlquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:05 schreef ssebass het volgende:
Sterkte! Wat heb je AML, ALL of iets anders?
Hahaha, en dan pas ik uiteindelijk niet meer door de deurquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Zodra je dat wel weer kan krijg je van mij een emmer vol!
Dankje, ja ik zal áltijd positief blijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:56 schreef -Bushok het volgende:
Hartverscheurend om te lezen, ik wil je heel veel sterkte wensenFijn om te lezen dat je zo positief blijft
je vindt*quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef CandyApplez het volgende:
Haha, beter doe je iets wat je blij maakt voor me, dan iets wat je niet leuk vind.
Hoi.... gelukkig is je eerste kuur goed gegaan zeg, hoop dat je echt door alle keuren heen komt en dat alles goed met je komtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef CandyApplez het volgende:
Haha, beter doe je iets wat je blij maakt voor me, dan iets wat je niet leuk vind.
Haha, vindt dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
je vindt*
Corrigeren is mijn hobby
Lief hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hoi.... gelukkig is je eerste kuur goed gegaan zeg, hoop dat je echt door alle keuren heen komt en dat alles goed met je komt
Das mooi Kut dan. Mijn zoontje heeft het ook. Sterkte iig. Welk ziekenhuis lig je?quote:
Dankje, ik zal positief blijvenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef Melleyn het volgende:
Beterschap!
Uit je berichten lees ik dat je soms nog wat negatief kan zijn maar.. Laat je niet uit het veld slaan hè!
Leef positief, da's heel belangrijk.![]()
Sterkte met alles.. Hoop dat het snel beter met je gaat. Ik blijf je topic in ieder geval volgen.
Take care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |