hahaha, bodypainting.quote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben van nature best donker, ik verf bepaalde delen wel wit, perfecte panda.
En leukemie, en dan geen chocolade mogen eten om het verdriet weg te eten.quote:Op maandag 9 december 2013 19:07 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Jammer dat ik zoetigheid nu heel slecht kan verdragen
Ahh, ik mis Ben & Jerry'squote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
En leukemie, en dan geen chocolade mogen eten om het verdriet weg te eten.
Dat is dubbel kut :C
Ben en Jerry's een optie?
Wat is je favorietquote:
Eh,quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Die chocolade met stukjes. Weet niet hoe hij heet
New york super fudge chunk?quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Chocolate Chip cooky dough.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hahahha, zelf te lui om te lopen dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn moeder zou vandaag voor me halen
Uitverkocht blijkbaar =(
Hoezo? Als iemand toch boodschappen kan doen, kan die het toch meenemen. Ik had vandaag een quiz gewonnen en kom morgen op TV, had daar geld voor gekregen, heb toen 150 euro aan mijn ma gegeven, is toch wel voldoende om ben en jerry te vragen ja =(quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hahahha, zelf te lui om te lopen dan?
Tis wel een FOK!er, die komt niet van zijn zolderkamer af.quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hahahha, zelf te lui om te lopen dan?
Stil jijquote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Tis wel een FOK!er, die komt niet van zijn zolderkamer af.
Je zit toch naast me?quote:
Ik dacht al, ik heb zon last van mijn rug.quote:
Cool, welke zender?:)quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoezo? Als iemand toch boodschappen kan doen, kan die het toch meenemen. Ik had vandaag een quiz gewonnen en kom morgen op TV, had daar geld voor gekregen, heb toen 150 euro aan mijn ma gegeven, is toch wel voldoende om ben en jerry te vragen ja =(
Haha, de komende maanden niet, in ieder gevalquote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik heb zon last van mijn rug.![]()
OT: Hopelijk kun je binnenkort weer aan de chocolade en het ijs TS.
Maar dan vreet je je helemaal klem.quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, de komende maanden niet, in ieder geval
Haha, dat zou ik nóóit doen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dan vreet je je helemaal klem.
Ik wel hoor als ik na zoiets weer dat soort dingen kon eten.quote:
Haha, eerst maar eens zien te genezenquote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wel hoor als ik na zoiets weer dat soort dingen kon eten.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |