Dat weet ik niet, maar hier is een zelf getekende panda voor jequote:Op maandag 9 december 2013 18:45 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hoe herdenken jullie me dan op FOK!?

Elk jaar zal ik een kinder bueno kopen speciaal voor jou.quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, als ik doodga, wil ik wel herdacht worden! Haha

Dat is heel wat, serieus. Als er een kinderbueno naast me ligt is ie binnen 1 sec op.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elk jaar zal ik een kinder bueno kopen speciaal voor jou.
Dan eet ik het een hele dag niet op uit respect voor jou, maar de tweede dag van onthouding kun je niet vragen, dat kan ik niet.

ja maar de kans is 50% groter, dat ik eerder overlijd door m'n ziekte.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het niet zou snappen
De kans dat ik, jij, alle FOK!kers overlijden is 100%.... we hopen dat het voor jou gewoon nog duurt totdat je minimaal 100 bent

dankjewelquote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef nikky het volgende:
Ik ken je niet, maar ik wil je sterkte wensen in de strijd tegen deze klote ziekte. En niet alleen jou, ook je ouders...

Haha, toevallig zijn panda's mijn lievelingsdieren!:)quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar hier is een zelf getekende panda voor je
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, toevallig zijn panda's mijn lievelingsdieren!:)

Haha, kun je dat wel volhouden?quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elk jaar zal ik een kinder bueno kopen speciaal voor jou.
Dan eet ik het een hele dag niet op uit respect voor jou, maar de tweede dag van onthouding kun je niet vragen, dat kan ik niet.

Zal een jaartje of 5 goed gaanquote:Op maandag 9 december 2013 18:52 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, kun je dat wel volhouden?

De kans is zelfs iets groter dat je het gewoon overleeft. Sterkte met de chemo en alle extra beslissingen en ellende die je de komende tijd tegemoet komt.quote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ja maar de kans is 50% groter, dat ik eerder overlijd door m'n ziekte.

Aghja, klopt, ik word waarschijnlijk gewoon beter!:)quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef LompeWorst het volgende:
Ik doe mee met de kinderbueno actie.
Maar je moet het helemaal niet over herdenken hebben

Jaaaaa, en dan gaan we alle buenos eten die we tegenkomenquote:Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Aghja, klopt, ik word waarschijnlijk gewoon beter!:)

Dankje, ik word ook vast beterquote:Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef teckna het volgende:
[..]
De kans is zelfs iets groter dat je het gewoon overleeft. Sterkte met de chemo en alle extra beslissingen en ellende die je de komende tijd tegemoet komt.

Haha, ja en dik & misselijk worden XDquote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Jaaaaa, en dan gaan we alle buenos eten die we tegenkomen

Van één keer heel veel buenos word je niet dik.quote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, ja en dik & misselijk worden XD

En ik doe mijn roze morphsuit aan.quote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:
De dag dat je beter wordt trek ik een pandakostuum aan en kom je opzoeken.
Maar laat het dan wel weten aan je ouders voordat je vader mij een leverstoot geeft en mij de kamer uitsodemietert

Uhh, m'n vader is overleden, ook aan leukemiequote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:
De dag dat je beter wordt trek ik een pandakostuum aan en kom je opzoeken.
Maar laat het dan wel weten aan je ouders voordat je vader mij een leverstoot geeft en mij de kamer uitsodemietert

Hahahaha,quote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
En ik doe mijn roze morphsuit aan.
Goede reden om hem een keer aan te doen

Ik ben van nature best donker, ik verf bepaalde delen wel wit, perfecte panda.quote:Op maandag 9 december 2013 19:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Uhh, m'n vader is overleden, ook aan leukemie
Aghja, heb je wel een panda kostuum? Haha

Jammer dat ik zoetigheid nu heel slecht kan verdragenquote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Van één keer heel veel buenos word je niet dik.
Misselijk wel, heeeeuuul misselijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |