ik heb toch mn andere crew active. join mn friends sessiequote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Painore het volgende:
Zit er in, wie start de crew sessie?
We gaan nu beginnen met destruction derby op de maze bank!
Niet voor freemode, alleen tijdens races ed. Als je raZe_1991 toevoegt kun je hem joinen en ben je bij ons.quote:Op maandag 11 november 2013 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Invite even de hele crew dan want op dit moment vind ik er geen FUCK aan online.
En wil niet iedereen in mijn PSN lijst zetten maar je kan toch ook de hele crew uitnodigen?
Laat maar dan, ik heb al mijn PSN vrienden verwijderd vind het alleen maar irritant continue die notificaties enz, dacht met alleen een crew lukt t ook, niet dus.quote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet voor freemode, alleen tijdens races ed. Als je raZe_1991 toevoegt kun je hem joinen en ben je bij ons.
Naar Start -> Online -> (active) Crews -> Fok! Crew -> View Members -> Raze -> Joinquote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laat maar dan, ik heb al mijn PSN vrienden verwijderd vind het alleen maar irritant continue die notificaties enz, dacht met alleen een crew lukt t ook, niet dus.
Kut GTA
Waarom kom ik niet bij jullie als ik join crew doe dan. Ik kom wel bij crew, en bij een klootjochie terreurdelite ofzo maar niet bij die raZe
Omdat het een friends only sessie is. Als je RaZe_1991 add, zal ik je een invite sturen, zo heel veel gedoe is dat nietquote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laat maar dan, ik heb al mijn PSN vrienden verwijderd vind het alleen maar irritant continue die notificaties enz, dacht met alleen een crew lukt t ook, niet dus.
Kut GTA
Waarom kom ik niet bij jullie als ik join crew doe dan. Ik kom wel bij crew, en bij een klootjochie terreurdelite ofzo maar niet bij die raZe
Ja maar dan moet ik dus telkens weer andere gaan toevoegen en dat was dus juist niet de bedoeling, laat maarquote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef Grielen het volgende:
[..]
Omdat het een friends only sessie is. Als je RaZe_1991 add, zal ik je een invite sturen, zo heel veel gedoe is dat niet
Hij staat op grijs (offline). Ik kan hem alleen invitenquote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Naar Start -> Online -> (active) Crews -> Fok! Crew -> View Members -> Raze -> Join
Ik ben 1 persoon, nou nou wat een gedoequote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus telkens weer andere gaan toevoegen en dat was dus juist niet de bedoeling, laat maar
Nee net iemand anders maar dat was ook geen succes. En ik bedoel telkens andere mensen als er telkens andere mensen de sessie hosten snap jequote:Op maandag 11 november 2013 21:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben 1 persoon, nou nou wat een gedoe
Painore is de race-host, ik ben de freeroam-hostquote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee net iemand anders maar dat was ook geen succes. En ik bedoel telkens andere mensen als er telkens andere mensen de sessie hosten snap je
Neequote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef hoink581 het volgende:
Kunnen jullie mij effe uitnodigen voor een race?
Zijn jullie aan het racen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef kensei het volgende:
[..]
ja join mij mini en panini en niels en raze
quote:Op maandag 11 november 2013 23:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
de 3 gebroeders waren weer voor even bij elkaar zonder ruzie![]()
Nja vroeg op weer.quote:Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef Painore het volgende:
[..]
Moe je nie weg gaan, was net gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |