107/C1/Aygoquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:49 schreef Sarasi het volgende:
Wat is de drieling?
Peugeot schakelde niet heel fijn nee, maar och, voornamelijk snelweg dus jammer maar niet erg.
Ik schakel altijd terug, meeste auto's willen vanuit de 5 voor geen meter..quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens, bij inhalende vrachtwagens op een 2-baans snelweg schakel ik in de drieling altijd terug, want vanaf 85 in z'n 5 optrekken gaat niet in zo'n ding
Over het algemeen rij ik heel schakellui op de snelweg en eigenlijk is dat nooit écht een probleem. Alleen in de drieling vind ik het gevaarlijk gaan wordenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik schakel altijd terug, meeste auto's willen vanuit de 5 voor geen meter..
En de drieling rijdt best grappig, het is alleen geen snelweg auto.
Ik heb wel twintig minuten gezocht naar die teller.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:53 schreef Viezze het volgende:
Ik vond de Alto juist wel leukKon je verschrikkelijk mooi in roppen op rotondes, lekker hoog in de toeren want toch geen toerenteller
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb wel twintig minuten gezocht naar die teller.
Ook niet zo heel gek. De drieling is al ruim 8 jaar oud, de UP pas 1 jaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Van alle 'schattige' autootjes vind ik die drieling juist veruit het minst. Je zit op tuinstoelen, ik heb altijd het gevoel dat ik de versnellingspook doormidden breek als ik schakel (wat sowieso niet erg lekker gaat)....
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb wel twintig minuten gezocht naar die teller.
Ik heb wel een bazen U-bocht gemaakt vandaag.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:02 schreef Viezze het volgende:
[..]![]()
Ach dat soort dingen heb ik ook wel eens. Laatst nog, kwam er na 20 minuten achter dat de auto ook een zesde versnelling had
Twingo heeft beste geluidsinstallatie en stoelen vind ik! Van alle kleinste rij ik daar het liefst lange stukken mee op de snelweg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:12 schreef Pizzabodem het volgende:
De Twingo en de drieling vind ik vervelende auto's.
Nieuwe Hyundai I10 lijkt me wel wat in die klasse. Ziet er ook heel aardig uit tegenwoordig. (http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=19095)
Of is dat weer een klasse groter?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:17 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil die Insignia een keer rijden. Gruwelijk mooie bak.
Dat is zeker waar ja, maar dat verschil merk je dan ook wel behoorlijk... Denk dat de prijs van de drieling het enige argument is om die te kiezen boven een UP...quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ook niet zo heel gek. De drieling is al ruim 8 jaar oud, de UP pas 1 jaar.
Ja lelijk is hij inderdaad niet, maar zo bijzonder is hij toch niet? Kan nooit lang duren voordat je 'm een keer meekrijgt. Ik had eerder iets exclusiever verwacht wat je zou willen rijden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:20 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun je dit niet mooi vinden?
Ik denk niet dat ik een Jaguar XJ220 meekrijg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:28 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja lelijk is hij inderdaad niet, maar zo bijzonder is hij toch niet? Kan nooit lang duren voordat je 'm een keer meekrijgt. Ik had eerder iets exclusiever verwacht wat je zou willen rijden.
Ik heb volgens mij nog nooit in een Ford personenauto gereden. Ook Lexus heb ik nog nooit geredenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Panthera. het volgende:
Wat is het grootste automerk wat jullie nog nooit gereden hebben trouwens? Zat pas eens na te denken en ik heb volgens mij alles wel gehadAlleen merken als Daihatsu, Lancia, Lexus nog niet gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |