Stel dat ze staan te flitsen ben je gewoon de sigaar met 80 km/u te hard.quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef Solidberg het volgende:
Dankzij het heerlijke OV heb ik vandaag weer een werkdag van 13 uur achter de rug...
DS3 is best wel mooie bak overigens en vandaag ook nog op de A1 richting Rotterdam(volgens mij), lekker 130 aan het rijden, staat er opeens 50 op de matrixborden en gaat zo'n slimme gast meteen vol op de remmen.
100m verderop mocht je weer 130 rijden.
Neem toch aan dat zulke constructies verboden zijn, aangezien 100m verderop je weer 130 mocht en er was ook geen teken van een ongeluk/werkzaamheden/file en wie gaat er nou meteen vol in de remmen, dat is sowieso om een ongeluk vragen. Beter laten uitrollen en zachtjes beginnen te remmen indien nodigquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel dat ze staan te flitsen ben je gewoon de sigaar met 80 km/u te hard.
Jij neemt dat aan ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Neem toch aan dat zulke constructies verboden zijn, aangezien 100m verderop je weer 130 mocht en er was ook geen teken van een ongeluk/werkzaamheden/file en wie gaat er nou meteen vol in de remmen, dat is sowieso om een ongeluk vragen. Beter laten uitrollen en zachtjes beginnen te remmen indien nodig
Er zijn idd regels/richtlijnen over de minimum afstand na een verandering in maximum snelheid waarna ze mogen flitsen. Bij 50 km/h is dat zo'n 150 meter als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Neem toch aan dat zulke constructies verboden zijn, aangezien 100m verderop je weer 130 mocht en er was ook geen teken van een ongeluk/werkzaamheden/file en wie gaat er nou meteen vol in de remmen, dat is sowieso om een ongeluk vragen. Beter laten uitrollen en zachtjes beginnen te remmen indien nodig
Precies. Ruimte genoeg om alsnog te gaan flitsen. Ik neem daar nooit risico's in, zeker niet als ik voor AR rijd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:26 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Er zijn idd regels/richtlijnen over de minimum afstand na een verandering in maximum snelheid waarna ze mogen flitsen. Bij 50 km/h is dat zo'n 150 meter als ik me niet vergis.
Edit: dat is bij gewone verkeersborden, weet niet zeker of dat hetzelfde is bij matrixborden.
Zo lang ik per uur betaald krijg rijd ik ook liever te langzaam dan te snel, maar plots afremmen naar 50 km/h op de snelweg lijkt me toch niet verstandig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies. Ruimte genoeg om alsnog te gaan flitsen. Ik neem daar nooit risico's in, zeker niet als ik voor AR rijd.
Dat mag niet. 130 naar 50 kan niet om te flitsen, snelheid moet eerst in etappes omlaag gebracht worden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel dat ze staan te flitsen ben je gewoon de sigaar met 80 km/u te hard.
Tja, dat is een heel lang verhaal. Het komt er op neer, dat het Verdrag van Wenen inzake verkeerstekens (1968) heeft bepaald dat verkeersborden die een verplichting voor een weggebruiker inhouden, voorzien moeten zijn van een rode rand. Maar het probleem is dat Nederland geen verdragspartij is bij dit verdrag. Daarom zou hier de snelheid op matrixborden, ook zonder rode rand, als maximumsnelheid geven terwijl dit in alle Europese landen om ons heen als adviessnelheid geldt..quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:31 schreef Viezze het volgende:
Heb ooit een keer gehoord dat de matrixborden niet voldoen aan de Europese regelgeving en dat ze niet mogen flitsen. Dat is dan ook de reden dat bijvoorbeeld op de ring Utrecht (A12) de snelheden op de matrixborden een rode ring er omheen hebben.
Weet er het fijne niet van, maar misschien weet joppie hier meer van
Het nieuwste model? Die heb ik 1 keer gereden en ik vond dat zeker niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:43 schreef Sarasi het volgende:
In amersfoort, wachten op de wissel. Wat is die Alto een rotauto zeg.
Uit 2012, bonkt al bij van baan wisselen over de markering heen, flutboxjes, en het is of snikheet of ijskoud. Nee, niet mijn favoriete auto.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het nieuwste model? Die heb ik 1 keer gereden en ik vond dat zeker niet tegenvallen.
Misschien omdat het een bloedhete dag was en de auto die ik daarvoor reed een defecte airco had, terwijl die airco in de Alto wel werkte, maar toch
Ja ff bij blijven Joppie, je reactie is alweer verwijderdquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef DrSnuggle het volgende:
@Joppie, Easyway is wel erg gefocussed op het verwijderen van je reacties. ^^
De Alto.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Uit 2012, bonkt al bij van baan wisselen over de markering heen, flutboxjes, en het is of snikheet of ijskoud. Nee, niet mijn favoriete auto.
Het is zeker niet mijn favoriete auto nee, maar in zijn klasse is het naar mijn mening toch wel 1 van de beteren.`quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Uit 2012, bonkt al bij van baan wisselen over de markering heen, flutboxjes, en het is of snikheet of ijskoud. Nee, niet mijn favoriete auto.
Behoorlijk kansloos dit. En dan bedoel ik niet Joppie maar Easyway.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef DrSnuggle het volgende:
@Joppie, Easyway is wel erg gefocussed op het verwijderen van je reacties. ^^
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef DrSnuggle het volgende:
@Joppie, Easyway is wel erg gefocussed op het verwijderen van je reacties. ^^
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:55 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja ff bij blijven Joppie, je reactie is alweer verwijderd
Het zou ze sieren tekst en uitleg te geven over waarom ze zelf de 'strikte regels' niet nakomen en doodleuk hun stagiair sturen, in plaats van constant op de delete knop te drukken. Maar goed, ik heb ook nog meer te doen, dus ze zoeken het voorlopig maar even uit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Behoorlijk kansloos dit. En dan bedoel ik niet Joppie maar Easyway.
Weer een typisch voorbeeldje personeel afblaffen en zelf niet tegen kritiek kunnen.
Wat??!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:25 schreef Sarasi het volgende:
Die Peugeot 107 daarentegen... Die wil ik wel vaker!Heerlijk ding, tot de radio ermee stopte. Maar och, toen was ik alweer bijna in Groningen.
Klacht: nu ben ik compleet verzopen vanwege 25min fietsen door de blubber omdat ze een stoep maar half hadden aangelegd.Dat wordt schoenen poetsen...
Goede deal; laat haar alle ritjes van die drieling doen, nemen jullie de grotere auto's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |