nja, zijn genoeg leveranciers die het direct aan de werknemers adresseren, maar op mijn afdeling komt dan bijna ales op naam van het hoofd van de afdeling. mijn geluk: hij drinkt geen bier of whiskyquote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij ons houd de baas dat altijd..
Jup.quote:
Whisky.quote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, zijn genoeg leveranciers die het direct aan de werknemers adresseren, maar op mijn afdeling komt dan bijna ales op naam van het hoofd van de afdeling. mijn geluk: hij drinkt geen bier of whisky
Hehe ook wel leukquote:Op maandag 11 november 2013 21:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup.
Bij KPN trouwens ook met sinterklaas wat leuks schiet me net te binnen:
Was druk bezig met een klant(technische helpdesk) komt er opeens een sinterklaas en 2 zwarte pieten binnen.![]()
Kregen we allemaal een mooi doosje met daarin een leuke brief, een zakje chocomunten, chocosigaretten en pepernoten.![]()
Alles netjes in een eigen vakje enzo.
zwarte?quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe ook wel leuk
Wij hebben straks weer Pietendorp, dan zal ik ook wel weer wat pepernoten enzo etenEr lopen dan 160 Pieten door het museum
het is een SCHANDE!quote:
Als het net zo slecht weer wordt als vorig jaar worden ze vanzelf blauw van de kou jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Uhuhquote:
quote:
alle twee goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
alle twee goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dan ben ik lijfwacht voor de smurfenquote:
eind rijden hequote:
Pietendorp is niet geschikt voor single mannenquote:
quote:
lijkt me een hel inderdaad. Misschien wel leuke moeders...quote:Op maandag 11 november 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pietendorp is niet geschikt voor single mannenallemaal kindjes die veel te druk zijn enzo
Moeders die het veul te druk hebben om op leuke single mannen te lettenquote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me een hel inderdaad. Misschien wel leuke moeders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |