Street spiritquote:
Dat is het inderdaad. Sommige mensen snappen het gewoon nietquote:Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon de achterliggende boodschap niet
Inderdaadquote:
Jup. De comments eronder zeggen eigenlijk wel genoeg.quote:Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Owja ik ben in Nederland dus nu ga ik wiet roken op het podium want dat is nog nooit gedaan hahaha kijk ik ben stoer. Zoiets?
Maar daarvoor moet ik het filmpje daadwerkelijk aanklikkenquote:Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. De comments eronder zeggen eigenlijk wel genoeg.
Ik wil ook gekroeld wordenquote:
Sorryquote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet ik het filmpje daadwerkelijk aanklikken
nog een paar maandjes wachtenquote:
Ja maar dan met een tquote:
Okequote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog een paar maandjes wachten
Oepsquote:Op maandag 11 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dan met een t![]()
Bitterlemon
quote:
Gelukkig maar. Ik ben een beetje brak na een lange werkdag en drie uur in de trein, heeft blijkbaar geen goede invloed op mijn spellingquote:
Haha, ik heb daar ook wel eens last van hoorquote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben een beetje brak na een lange werkdag en drie uur in de trein, heeft blijkbaar geen goede invloed op mijn spelling
Dat nummer is zoooooooooo mooi hequote:
Jaaaquote:Op maandag 11 november 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat nummer is zoooooooooo mooi he
heeft mn hele muzieksmaak veranderdquote:
Alleen op het Engelse woord kunnen komen heb ik ook ervaring mee, gelukkig is er Google translatequote:Op maandag 11 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar ook wel eens last van hoor![]()
Ik ga dan ook weleens woorden door elkaar gooien of ik kan alleen nog op het Engelse woord komen bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |