VyprVPN werkt prima, heb het hier heel lang gehad bij mijn Giganews account. (exitpoints over de hele wereld, stabiel en relatief snel) Maar het blijft een Amerikaans bedrijf (ook al is het bedrijf zelf geregistreerd in Zwitserland)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik ben op zoek naar een VPN provider die privacy hoog in het vaandel heeft staan. Ik heb tot dusver privateinternetaccess gebruikt, maar ben daar niet helemaal tevreden over, mede door de vage policy ivm affiliates. Nu heb ik de lijst die op privacytools.io staat bekeken, maar welke is hier nou het beste van?
Ik heb ook positieve dingen gehoord over VyprVPN. Iemand bekent met deze?
Dus dan is het onduidelijk of ze onder de patriot act vallen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:49 schreef teckna het volgende:
[..]
VyprVPN werkt prima, heb het hier heel lang gehad bij mijn Giganews account. (exitpoints over de hele wereld, stabiel en relatief snel) Maar het blijft een Amerikaans bedrijf (ook al is het bedrijf zelf geregistreerd in Zwitserland)
Ik gebruik nog TrueCrypt (versie 7.1a). Ben geinteresseerd in de forken VeraCrypt en CipherShed, maar wil eerst een Security Audit zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:10 schreef Amplifier het volgende:
TrueCrypt wordt niet meer doorontwikkeld, en is waarschijnlijk daardoor meer vatbaar om gehackt te worden. Ik gebruik zelf DiskCryptor, ook gratis, en je kan er USBs ook mee encrypten.
Sorry, dacht dat ik die informatie ook hier wel mocht posten.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:15 schreef µ het volgende:
[..]
We hebben een duckduckgotopic:
GC / DuckDuckGo
Oh zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 5 juli 2015 16:31 schreef keesie555 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat ik die informatie ook hier wel mocht posten.
Oh, ok dank!quote:Op zondag 5 juli 2015 16:32 schreef µ het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet. Tuurlijk mag dat hier
.
Alleen vind je daar misschien meer mensen met ideeen over ddg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |