abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133152351
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 november 2013 @ 17:02:56 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133152688
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is trouwens niet waar, als je dit uit FatSecret hebt. Want daar vertalen ze Cornbread letterlijk als maisbrood (het is een vertaalde Amerikaanse app) en da's toch wel iets anders dan het maisbrood dat we hier eten ;)
Gewoon hollandsch brood bevat ongeveer 270 kcals per 100 gram en dan maakt het niet uit of het nou wit, bruin, volkoren, mais of rood brood is :)
Euwh... ja het kwam idd uit FS:P

quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ sleutelbeenderen O+
Ja O+ Zelfs mijn ribben kun je eindelijk zien. O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133152731
Hallo, lange terugleespost:

quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, het scheelt ongeveer 50 kcals per ons.
Gewone kruidnoten 430/100g
Choco kruidnoten 480/100g
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo weinig maar? Damn... dat had ik niet willen weten... :X
Nou ja goed, toch maar gewoon volhouden tot ze uitverkocht zijn, meestal gaan ze wel lekker hard. :Y
Jamaar jamaar, je eet kruidnoten niet per 100 gram maar per stuk, en de chocoladekruidnoten zijn veel zwaarder per stuk! als je tien kruidnoten zonder chocolade eet scheelt dat relatief meer met tien kruidnoten zonder, dan als je alleen in gewicht rekent. Dat gezegd hebbende: alles wat lekker en ongezond is is tussen de 400 en 500 kcal per 100 gram, dus ik kies dan meestal datgene uit met het meeste volume per gram :P

quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

minstens.
Hij heeft een BMR van 2700, dan moet je echt niet onder de 2000 gaan zitten. Al helemaal niet op de 1000 die nu zijn lijst uitmaakt :@
Als je redelijk veel vet hebt kloppen BMR berekeningen alleen vaak niet zo goed, gaat uit van relatief meer spier dan dikke mensen hebben. Mijn standaard berekende BMR ligt ongeveer 300 kcal hoger dan op basis van een beter berekend vetpercentage...

quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is trouwens niet waar, als je dit uit FatSecret hebt. Want daar vertalen ze Cornbread letterlijk als maisbrood (het is een vertaalde Amerikaanse app) en da's toch wel iets anders dan het maisbrood dat we hier eten ;)
Gewoon hollandsch brood bevat ongeveer 270 kcals per 100 gram en dan maakt het niet uit of het nou wit, bruin, volkoren, mais of rood brood is :)
maisbrood bevat meer omega 6 (eten we al te veel van, haalt de balans met omega 3 naar beneden en dat is jammer) en meer suikers dan gewoon volkorenbrood of speltbrood... :@
Kwak
pi_133152759
Ik zit tussen de k*tzooi in mn lokaal, moet opruimen en naar huis, maar heb geen zin om te bedenken wat ik allemaal mee moet nemen :') /lief dagboek
Kwak
pi_133152798
Ik mis mijn sleutelbeenderen ook wel, mijn ribben niet.
Hopelijk verdeelt het vet zich deze keer mooier.
  maandag 11 november 2013 @ 17:11:40 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133153009
Iemand hier wel eens stoofperen met stevia oid gemaakt?
pi_133153010
Ik kreeg rond de 100 kilo opeens sleutelbeenderen. Hopelijk worden zijn niet te heftig uiteindelijk, want mijn moeder (die wel nog bijna 40 kilo minder weegt dan ik) heeft van die enge waar je zo'n beetje omheen kunt grijpen, dat vind ik teveel van het goede.
pi_133153038
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier wel eens stoofperen met stevia oid gemaakt?
Ik niet, maar vorig jaar wel stoofperen met alleen beetje rode wijn en kaneel/kruidnagel, en dat was heerlijk, geen toegevoegd suiker dus.
  maandag 11 november 2013 @ 17:13:23 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_133153065
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef kwakz0r het volgende:
Hallo, lange terugleespost:

[..]

[..]

Jamaar jamaar, je eet kruidnoten niet per 100 gram maar per stuk, en de chocoladekruidnoten zijn veel zwaarder per stuk! als je tien kruidnoten zonder chocolade eet scheelt dat relatief meer met tien kruidnoten zonder, dan als je alleen in gewicht rekent. Dat gezegd hebbende: alles wat lekker en ongezond is is tussen de 400 en 500 kcal per 100 gram, dus ik kies dan meestal datgene uit met het meeste volume per gram :P

[..]

Als je redelijk veel vet hebt kloppen BMR berekeningen alleen vaak niet zo goed, gaat uit van relatief meer spier dan dikke mensen hebben. Mijn standaard berekende BMR ligt ongeveer 300 kcal hoger dan op basis van een beter berekend vetpercentage...

[..]

maisbrood bevat meer omega 6 (eten we al te veel van, haalt de balans met omega 3 naar beneden en dat is jammer) en meer suikers dan gewoon volkorenbrood of speltbrood... :@
zit je nou alles wat ik heb gepost te te tegenbeweren? ;(
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 17:29:35 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133153637
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:12 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik niet, maar vorig jaar wel stoofperen met alleen beetje rode wijn en kaneel/kruidnagel, en dat was heerlijk, geen toegevoegd suiker dus.
Oeh! Dat ga ik onthouden.
pi_133154142
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 17:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oeh! Dat ga ik onthouden.
Volgens mij had ik een half flesje wijn met verder voor de helft water erbij, en dan kaneelstokje en 3-5 kruidnageltjes erin. Het is natuurlijk niet zo zoet, maar alsnog heerlijk.
pi_133154144
Lekkere faal van mn huisartspraktijk weer, verkeerd recept voor medicatie doorgestuurd naar apotheek en de ander gewoon niet gedaan. Blegh :')

Lijstje:
O 2 spelt met pindakaas
T 3 mandarijnen
L 3 spelt > 2 kaas 1 ei. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: appel
D: bloemkoolsoep en stokbrood.
T: speculaasje :9
pi_133154857

I need those. *snuit*
pi_133154948
Man, I'm too old for this shit. Ik heb nog steeds last van een debilitating moe-heid. Ik kom echt nergens toe. Heb om 4 uur boodschappen gedaan, zojuist de helft van de afwas, en eigenlijk wilde ik vandaag het huis opruimen en 3 wassen draaien én én én. Ik wil vandaag curry met bloemkool, erwtjes, kip en rijst maken, maar ik zie het niet gebeuren eigenlijk, ik wil alleen maar slapen.

Voortaan gewoon op tijd naar bed.
pi_133154980
Net voor het eerst mijn staafmixer gebruikt O+ I love it.
En ik kan op deze manier veel groente verstoppen in het eten van mijn vriend :D
pi_133156958
Meh. Ik zit in een sportschoen dilemma.

Ik koop echt nooit schoenen (diegene die ik nu heb heb ik meer dan 1,5 jaar) en ja ik ben echt een vrouw. :D Dus ik weet m'n maat niet zo goed.

Zaterdag had ik dus 'echte' sportschoenen gekocht voor het sporten alleen 41 was veeel te groot en 40 zit strak (niet vervelend maar wel strak). Heb dus toch maar de 40 gedaan want ik dacht dat het wel uitlopen.

Nu maar hopen dat ze uitlopen anders is het doei geld. :P

Dus nu kan ik ook weer volop sporten zonder zere voeten te krijgen (hoop ik..) want m'n vorige schoenen waren dus alleen nog maar een klein zooltje.
pi_133157239
*O* mijn geniale dagen streak gaat door *O*

Ik ben zo bang dat het zo weer gedaan is :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 11 november 2013 @ 19:24:54 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_133157634
Nieuw: je eigen gekookte maaltijd zo smerig vinden dat je nog liever niks vreet. :')
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 19:25:03 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133157639
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Patoshik het volgende:
Meh. Ik zit in een sportschoen dilemma.

Ik koop echt nooit schoenen (diegene die ik nu heb heb ik meer dan 1,5 jaar) en ja ik ben echt een vrouw. :D Dus ik weet m'n maat niet zo goed.

Zaterdag had ik dus 'echte' sportschoenen gekocht voor het sporten alleen 41 was veeel te groot en 40 zit strak (niet vervelend maar wel strak). Heb dus toch maar de 40 gedaan want ik dacht dat het wel uitlopen.

Nu maar hopen dat ze uitlopen anders is het doei geld. :P

Dus nu kan ik ook weer volop sporten zonder zere voeten te krijgen (hoop ik..) want m'n vorige schoenen waren dus alleen nog maar een klein zooltje.
Loopt uit :Y
  maandag 11 november 2013 @ 19:25:42 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133157656
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Nieuw: je eigen gekookte maaltijd zo smerig vinden dat je nog liever niks vreet. :')
Omfg, what did you do? :D

Mijn wokgroente met rijst,kipfilet, ei en woksaus was weer erg lekker
  maandag 11 november 2013 @ 19:26:27 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_133157675
Prei met kip in tomatensaus met rijst. Restjes opmaken. Conclusie: ik lust nog steeds geen prei.
disclaimer
pi_133157730
Dat klinkt ook als een combi om van :r te gaan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 11 november 2013 @ 19:30:00 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_133157849
Ja, maar normaal ben ik echt niet zo kritisch maar dit. :'(
disclaimer
pi_133157876
Ja dat zou ik ook niet eten en ik ben dol op prei.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 11 november 2013 @ 19:30:49 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133157895
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Prei met kip in tomatensaus met rijst. Restjes opmaken. Conclusie: ik lust nog steeds geen prei.
Nou die prei en kip klinken oke, maar in tomatensaus met rijst?

Hmm, no thnx.

Ik ben trouwens ook niet echt een fan van prei. Alleen met een dikke laag groentesaus :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')