ik heb geen lol in het autorijden op zich, ik vind het beter dan het OV , ik haat het OVquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:10 schreef DW457 het volgende:
[..]
En haalt ook in één klap alle lol uit het rijden
Daar verschillen wij dan in. Ik vind autorijden wel erg leuk en daardoor zou zo'n geen-plezier-mobiel voor jou wel geschikt zijn en voor mij niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef HD9 het volgende:
[..]
ik heb geen lol in het autorijden op zich, ik vind het beter dan het OV , ik haat het OV
autorijden leuk,??? stuur vasthouden en gas indrukken??quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan in. Ik vind autorijden wel erg leuk en daardoor zou zo'n geen-plezier-mobiel voor jou wel geschikt zijn en voor mij niet.
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik autorijden leuk vind, maar dat heeft echt geen enkele zin. Jij gaat autorijden er niet leuker door vinden en ik ga autorijden er ook niet minder leuk door vinden. Al met al een zinloze discussie waar ik niet aan ga beginnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef HD9 het volgende:
[..]
autorijden leuk,??? stuur vasthouden en gas indrukken??
over een aantal jaar mag je niet meer zelf rijden in nederlandquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:42 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik autorijden leuk vind, maar dat heeft echt geen enkele zin. Jij gaat autorijden er niet leuker door vinden en ik ga autorijden er ook niet minder leuk door vinden. Al met al een zinloze discussie waar ik niet aan ga beginnen.
Zo klopt je post welquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef HD9 het volgende:
[..]
over een aantal jaar decennia mag hoef je niet meer zelf rijden in nederland
Zelfrijdende auto komt steeds dichterbij
Dat is/wordt toch een mogelijkheid, geen verplichting?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef HD9 het volgende:
[..]
over een aantal jaar mag je niet meer zelf rijden in nederland
Precies. Hij loopt erg op de zaken vooruit en spreekt zijn wens uit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:33 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Dat is/wordt toch een mogelijkheid, geen verplichting?
Ach als ik hem dan voorniks krijg wil ik best niet meer autorijden, neem aan dat ik dat ding ook uit kan zetten ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef HD9 het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Anders wordt t knap lastig als je een nieuwe woonwijk in wil rijden, maar deze nog niet in de kaartenbak van de GPS zitquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ach als ik hem dan voorniks krijg wil ik best niet meer autorijden, neem aan dat ik dat ding ook uit kan zetten ?
Zie de lol ervan in zeg, ik weet al bij voorbaat dat dat ding dan uit gaat of in de bak of niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Anders wordt t knap lastig als je een nieuwe woonwijk in wil rijden, maar deze nog niet in de kaartenbak van de GPS zit
Volgens mij ben jij degene die niet zo cynisch moet doen. Lees je eigen post nog eens en volg je eigen tip opquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zie de lol ervan in zeg, ik weet al bij voorbaat dat dat ding dan uit gaat of in de bak of niet.
Een van de grote voordelen van Noorwegen, en zeer welvarend (welvarender dan Nederland) en veel mooie natuur en veel minder vervuilde lucht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:40 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Nee, dat niet. In de zomer wel lekker lange dagen daar. Daarnaast is daar ook meer natuur en rust dan hierzo, veel meer.
Ben je er ook zelf geweest? Hetgene wat ik net zei is waar Noorwegen bekend om staat. Ik ben nog nooit in Scandinavie geweest.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Offtopic
[..]
Een van de grote voordelen van Noorwegen, en zeer welvarend (welvarender dan Nederland) en veel mooie natuur en veel minder vervuilde lucht.
Hen harder laten rijden is een slecht idee. Als ze harder willen dan behalen ze maar een motorrijbewijs. Goed, 50 km/uur is idd. handiger voor als je tussen de auto's rijdt maar de jongens en meisjes die op een bromfiets rijden tonen steeds weer aan dat zelfs de huidige maximale snelheid al te hoog is voor hen gezien de vele ongelukken die zij veroorzaken. Het switchen mag lastig zijn voor hen, het is heel wat handiger voor de fietsers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
De snorfietsen zouden in de steden ook de weg op moeten. Dat is ook het probleem. Er is geen ideale situatie. Het switchen is inderdaad wel enorm onnodig en debiel bij bromfietsen. Gewoon op de weg en laat desnoods die bromfietsen wat harder rijden.
File probleem zal volgens mij altijd blijven bestaan, voorbeeld als ik in huis de schuifpui open zet en duw daar maar in wat erin gaat.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het lijkt me logisch dat de mens op een gegeven moment niet meer zelf mag/kan rijden als dat technisch en economisch haalbaar blijkt te zijn. Je kan veel efficiënter transport krijgen wanneer een automatisch systeem dat van ons overneemt: betere doorsroming bij kruispunten, eventueel hogere snelheden (als dat niet teveel milieubezwaren geeft), minder filevorming, veiliger.
Ik begrijp het maar al te goed, nou stel een evenement pinkpop of lolands, met maar een paar toegangs wegen dan zal het snel volstaan denk ik dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jij begrijpt het niet. Het kruisen gaat veel efficiënter met een volledig geautomatiseerd systeem dan wanneer mensen rijden, het verkeer optimaal worden verdeeld over verschillende wegen (filebestrijding door een deel van de mensen wat om te laten rijden), de snelheid waarmee gereden wordt kan hoger liggen zonder de veiligheid te compromitteren, ...
http://www.telegraaf.nl/d(...)an_de_stad_in__.htmlquote:
quote:Zelfrijdende Google-auto kan de stad in
door onze redactie
Softwaregigant Google heeft niet stilgezeten als het gaat om zijn zelfrijdende auto's.
Het bedrijf test al jaren zijn wagens op de snelwegen in de Verenigde Staten, maar zegt nu klaar te zijn voor het hectische verkeer in de stad.
Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motorquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef HD9 het volgende:
[..]
Net als de meeste mensen rijd ik liever zelf, desalniettemin ben ik een voorstander van automatisch rijdende auto's aangezien het een statistisch gegeven is dat een flink deel van de mensen niet in staat is of bereid is om op een normale manier te rijden en dit niet te veranderen is binnen enkele milennia tijd. Dan maar wat autonomie opgeven.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motor. Knappe jongen die een evenwicht voertuig autonoom kan maken
Een automatisch systeem kan de controle overnemen zogauw je harder dan 10 km/u rijdt of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motor. Knappe jongen die een evenwicht voertuig autonoom kan maken
er zin er die zonder paard ervoor rijden weet je datquote:Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |