abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:21:17 #26
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_133181206
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:10 schreef DW457 het volgende:

[..]

En haalt ook in één klap alle lol uit het rijden :)
ik heb geen lol in het autorijden op zich, ik vind het beter dan het OV , ik haat het OV
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_133181733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef HD9 het volgende:

[..]

ik heb geen lol in het autorijden op zich, ik vind het beter dan het OV , ik haat het OV
Daar verschillen wij dan in. Ik vind autorijden wel erg leuk en daardoor zou zo'n geen-plezier-mobiel voor jou wel geschikt zijn en voor mij niet.
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:40:29 #28
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_133181879
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:36 schreef DW457 het volgende:

[..]

Daar verschillen wij dan in. Ik vind autorijden wel erg leuk en daardoor zou zo'n geen-plezier-mobiel voor jou wel geschikt zijn en voor mij niet.
autorijden leuk,??? stuur vasthouden en gas indrukken??
an mij mogen ze dat zo snel mogelijk automatiseren
pi_133181940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef HD9 het volgende:

[..]

autorijden leuk,??? stuur vasthouden en gas indrukken??
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik autorijden leuk vind, maar dat heeft echt geen enkele zin. Jij gaat autorijden er niet leuker door vinden en ik ga autorijden er ook niet minder leuk door vinden. Al met al een zinloze discussie waar ik niet aan ga beginnen.
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:02:11 #30
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_133182594
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:42 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik autorijden leuk vind, maar dat heeft echt geen enkele zin. Jij gaat autorijden er niet leuker door vinden en ik ga autorijden er ook niet minder leuk door vinden. Al met al een zinloze discussie waar ik niet aan ga beginnen.
over een aantal jaar mag je niet meer zelf rijden in nederland
Zelfrijdende auto komt steeds dichterbij
pi_133182722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef HD9 het volgende:

[..]

over een aantal jaar decennia mag hoef je niet meer zelf rijden in nederland
Zo klopt je post wel ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2013 14:06:04 ]
pi_133185305
quote:

[..]

Dat is/wordt toch een mogelijkheid, geen verplichting?
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_133186828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:33 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Dat is/wordt toch een mogelijkheid, geen verplichting?
Precies. Hij loopt erg op de zaken vooruit en spreekt zijn wens uit.
pi_133189048
quote:

[..]

Ach als ik hem dan voorniks krijg wil ik best niet meer autorijden, neem aan dat ik dat ding ook uit kan zetten ?
pi_133189584
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ach als ik hem dan voorniks krijg wil ik best niet meer autorijden, neem aan dat ik dat ding ook uit kan zetten ?
Neem aan van wel. Anders wordt t knap lastig als je een nieuwe woonwijk in wil rijden, maar deze nog niet in de kaartenbak van de GPS zit :+
pi_133189655
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:28 schreef DW457 het volgende:

[..]

Neem aan van wel. Anders wordt t knap lastig als je een nieuwe woonwijk in wil rijden, maar deze nog niet in de kaartenbak van de GPS zit :+
Zie de lol ervan in zeg, ik weet al bij voorbaat dat dat ding dan uit gaat of in de bak of niet.
pi_133189705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zie de lol ervan in zeg, ik weet al bij voorbaat dat dat ding dan uit gaat of in de bak of niet.
Volgens mij ben jij degene die niet zo cynisch moet doen. Lees je eigen post nog eens en volg je eigen tip op :*
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:33:56 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_133189759
Fijn dat Leandra een nieuw topic aangemaakt heeft omdat ze de lapo had }:| Met haar gezeur over Ede :')
pi_133213373
Offtopic
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:40 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Nee, dat niet. In de zomer wel lekker lange dagen daar. Daarnaast is daar ook meer natuur en rust dan hierzo, veel meer.
Een van de grote voordelen van Noorwegen, en zeer welvarend (welvarender dan Nederland) en veel mooie natuur en veel minder vervuilde lucht.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_133214804
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Offtopic

[..]

Een van de grote voordelen van Noorwegen, en zeer welvarend (welvarender dan Nederland) en veel mooie natuur en veel minder vervuilde lucht.
Ben je er ook zelf geweest? Hetgene wat ik net zei is waar Noorwegen bekend om staat. Ik ben nog nooit in Scandinavie geweest.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_133214901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

De snorfietsen zouden in de steden ook de weg op moeten. Dat is ook het probleem. Er is geen ideale situatie. Het switchen is inderdaad wel enorm onnodig en debiel bij bromfietsen. Gewoon op de weg en laat desnoods die bromfietsen wat harder rijden.
Hen harder laten rijden is een slecht idee. Als ze harder willen dan behalen ze maar een motorrijbewijs. Goed, 50 km/uur is idd. handiger voor als je tussen de auto's rijdt maar de jongens en meisjes die op een bromfiets rijden tonen steeds weer aan dat zelfs de huidige maximale snelheid al te hoog is voor hen gezien de vele ongelukken die zij veroorzaken. Het switchen mag lastig zijn voor hen, het is heel wat handiger voor de fietsers.
Laten we maar eens de huidige snelheidsbeperkigen handhaven, er moet weer veel meer worden gecontroleerd op bromfietsen en hun bestuurders. Zeker die jongens en meisjes die op een opgevoerde snorfiets rijden moet je stevig aanpakken. Ook sneller wat demonteren als je ook maar enigszins vermoedt als politieagent dat het ding is opgevoerd. De winkels die hen faciliteren zouden trouwens ook veel harder moeten worden aangepakt, die installeren nu systemen waarmee je de bromfiets zachter laat gaan als je maximaal gas geeft wanneer je een schakelaar omzet, dit natuurlijk zo goed mogelijk verstopt.
#NoDAPL
pi_133215164
Het lijkt me logisch dat de mens op een gegeven moment niet meer zelf mag/kan rijden als dat technisch en economisch haalbaar blijkt te zijn. Je kan veel efficiënter transport krijgen wanneer een automatisch systeem dat van ons overneemt: betere doorsroming bij kruispunten, eventueel hogere snelheden (als dat niet teveel milieubezwaren geeft), minder filevorming, veiliger.
#NoDAPL
pi_133218274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het lijkt me logisch dat de mens op een gegeven moment niet meer zelf mag/kan rijden als dat technisch en economisch haalbaar blijkt te zijn. Je kan veel efficiënter transport krijgen wanneer een automatisch systeem dat van ons overneemt: betere doorsroming bij kruispunten, eventueel hogere snelheden (als dat niet teveel milieubezwaren geeft), minder filevorming, veiliger.
File probleem zal volgens mij altijd blijven bestaan, voorbeeld als ik in huis de schuifpui open zet en duw daar maar in wat erin gaat.
Komt dat nooit aan de voordeur op dezelfde hoeveelheid eruit.
pi_133224069
Jij begrijpt het niet. Het kruisen gaat veel efficiënter met een volledig geautomatiseerd systeem dan wanneer mensen rijden, het verkeer optimaal worden verdeeld over verschillende wegen (filebestrijding door een deel van de mensen wat om te laten rijden), de snelheid waarmee gereden wordt kan hoger liggen zonder de veiligheid te compromitteren, ...
#NoDAPL
pi_133230153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jij begrijpt het niet. Het kruisen gaat veel efficiënter met een volledig geautomatiseerd systeem dan wanneer mensen rijden, het verkeer optimaal worden verdeeld over verschillende wegen (filebestrijding door een deel van de mensen wat om te laten rijden), de snelheid waarmee gereden wordt kan hoger liggen zonder de veiligheid te compromitteren, ...
Ik begrijp het maar al te goed, nou stel een evenement pinkpop of lolands, met maar een paar toegangs wegen dan zal het snel volstaan denk ik dan.
Maar dat hoef ik je toch niet uit te legen denk ik je snapt het toch ook wel of wil je niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2013 20:41:56 ]
  woensdag 30 april 2014 @ 18:07:12 #46
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_139419706
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:05 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zo klopt je post wel ;)
http://www.telegraaf.nl/d(...)an_de_stad_in__.html

quote:
Zelfrijdende Google-auto kan de stad in
door onze redactie
Softwaregigant Google heeft niet stilgezeten als het gaat om zijn zelfrijdende auto's.
Het bedrijf test al jaren zijn wagens op de snelwegen in de Verenigde Staten, maar zegt nu klaar te zijn voor het hectische verkeer in de stad.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 30 april 2014 @ 18:10:53 #47
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_139419814
quote:

[..]

Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motor :9. Knappe jongen die een evenwicht voertuig autonoom kan maken
pi_139436481
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motor :9. Knappe jongen die een evenwicht voertuig autonoom kan maken
Net als de meeste mensen rijd ik liever zelf, desalniettemin ben ik een voorstander van automatisch rijdende auto's aangezien het een statistisch gegeven is dat een flink deel van de mensen niet in staat is of bereid is om op een normale manier te rijden en dit niet te veranderen is binnen enkele milennia tijd. Dan maar wat autonomie opgeven.
#NoDAPL
pi_139436517
quote:

[..]

Een automatisch systeem kan de controle overnemen zogauw je harder dan 10 km/u rijdt of iets dergelijks. ;)
Motorrijden lijkt me sowieso leuker dan autorijden. Ik weet hoe het is om 40-55 km/u te gaan op een tweewielerig voertuig, ik kan me dus wel wat voorstellen bij hoe vet het is om 125 km/u te rijden op twee wielen.
#NoDAPL
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:51:52 #50
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139443108
quote:

[..]

er zin er die zonder paard ervoor rijden weet je dat
Daar moet een mens voorop lopen om te waarschuwen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')