abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133149271
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_133149389
Waar het ging over de kerstoutfit van de familie Coco, Cristel van PE graag wilde kokkerellen met poedersuiker, en wat dreumesen zoal wel en niet te eten krijgen :P

Game on!
pi_133150078
Gaat nog iemand raden wat papape betekent?
pi_133150279
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Kyara het volgende:
Mag ik meeraden als meelezer?

Ik denk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133150293
helaas Olf...
pi_133150394
Ik dacht net zo'n pet als papa heeft!
pi_133150425
Oh, iemand vroeg of wij altijd zo'n outfits doen: dit is de eerste keer :+ Vond t een mooi moment :D
pi_133150694
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Kyara het volgende:
Rabarber :9
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133151420
PE _O-

Papape... m'n voorstellingsvermogen schiet tekort. ;( Iets met een papegaai?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133151467
Okey, vooruit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133153823
Ooooooh, als ik het nu hardop uitspreek is dat best logisch! Leuk ook, die staat hier op het verlanglijstje voor z'n 2e verjaardag. Wat staat er op de paraplu?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133153880
Hij is doorzichtig met een heleboel kikkers. En een bijpassende kikker poncho (zo'n stevige, goede kwaliteit). Van schoonouders gekregen.

Ik kan niet wachten tot we naar buiten kunnen in de regen. Op zich lijkt het me voor mezelf dan ook geen overbodige luxe om ook regenlaarzen te kopen...
pi_133153908
Tof, wel een foto doen dan he?
En regenlaarzen voor jou. Er zijn best leuke te krijgen!
  maandag 11 november 2013 @ 18:21:39 #14
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133155300
Oooh foto!

Oliver vind dutjes voor baby's en hij geeft ineens heel duidelijk aan dat hij op het potje wil en doet daar nu steeds vaker zijn behoeftes op. wel ook nog natte luiers maar de toon is gezet!
Nou nog onderbroekjes vinden in krielkip formaat :') :+

Verder eet hij twee nieuwe dingen *O*
En volgende week een "assesment" met andere logopediste ivm zijn spraak. De ergo/logo die we al hebben is vooral gericht op zijn sensoriek.
Zijn begrip is hartstikke prima en zijn ontwikkeling erg vlot alleen zijn spraak niet. Zijn woordschat qua spreken is te klein.
Verder is hij verzot op Arwie O+ kunnen ze vechten als kat en muis maar ook superlief samen spelen.

Bijna 2 al O+ time flies!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_133159790
Mn kind eet broccoli *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133159892
Mijn kind lust geen avocado -O-
pi_133160020
Kyara ik ben benieuwd naar zijn regenoutfit O+. Eigen regenlaarzen lijkt me idd wel handig!

KZ, broccoli is hier zijn favo, samen met wortel :Y

Evenstar, wat goed dat hij al weer 2 extra dingen kan eten *O*. En heerlijk samen spelen met z'n grote zus O+. Succes bij de logopedist. Kan zijn achterstand nog komen door de tweetalige opvoeding?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133160102
Mijn kind at zelf met een babyvorkje O+
pi_133160285
Evenstar, wat goed! Wat zijn de twee items die hij nu eet? Broer en zus O+
En wat betreft taal dacht ik hetzelfde als Phaidra, tweetalige kinderen zijn vaak laat met praten.

Jeej voor broccoli! Avocado ging hier wel ok vanavond, voor een eerste keer sowieso.
pi_133160353
Gisteren at ze heerlijk mee van de ( afhaal) bami :D En toen begon ik me ( na bijlezen hier ) een beetje zorgen te maken :D
Dus vanavond zat die kleine broccoli en vis te eten O+ met een vork ( en vingers). Daarna nog een bordje yoghurt ( en vla).
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133160372
de meiden vonden de avocado gelukkig wel erg lekker.

Broccoli gaat hier sowieso wel goed. Net al "boemkool"
pi_133160719
Kyara, die is wel klaar voor de regen dan.. Leuk zo'n woord. Soms is het even raden naar wat ze bedoelen..

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Phaidra het volgende:
Evenstar, wat goed dat hij al weer 2 extra dingen kan eten *O*. En heerlijk samen spelen met z'n grote zus O+. Succes bij de logopedist. Kan zijn achterstand nog komen door de tweetalige opvoeding?
Dat dacht ik ook.. En 2e kinderen kunnen soms ook iets later gaan praten als grote broer/zus heel goed praten.. Dan is het begrip prima, maar het gebruik is minder omdat er genoeg gepraat wordt..

Hier vanavond tikki massala, curry met kip, snijbonen, rijst.. En een schepjes dikke yoghurt.. En de rest van het bakje yoghurt schepte Daan met een blij hoofd naar binnen als toetje.
pi_133162142
Vanaf wanneer kun je eigenlijk gaan oefenen met zelf laten eten (met een lepeltje enzo, bedoel ik)? Ik heb echt geen idee. Wel net erover gehad dat we Saartje eens uit een gewone beker moeten laten drinken (doet ze heeeel soms al, maar we willen daar regelmaat in brengen).
  maandag 11 november 2013 @ 20:56:56 #25
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133162633
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanaf wanneer kun je eigenlijk gaan oefenen met zelf laten eten (met een lepeltje enzo, bedoel ik)? Ik heb echt geen idee. Wel net erover gehad dat we Saartje eens uit een gewone beker moeten laten drinken (doet ze heeeel soms al, maar we willen daar regelmaat in brengen).
Zodra ze de lepel/vork uit je handen slaat :P

In ons geval was dat al voordat ze 1 was. En ze eet heel erg goed met vork en lepel nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')