Mag ik meeraden als meelezer?quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Kyara het volgende:
Gaat nog iemand raden wat papape betekent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberquote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef Kyara het volgende:
Gaat nog iemand raden wat papape betekent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook.. En 2e kinderen kunnen soms ook iets later gaan praten als grote broer/zus heel goed praten.. Dan is het begrip prima, maar het gebruik is minder omdat er genoeg gepraat wordt..quote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Phaidra het volgende:
Evenstar, wat goed dat hij al weer 2 extra dingen kan eten. En heerlijk samen spelen met z'n grote zus
. Succes bij de logopedist. Kan zijn achterstand nog komen door de tweetalige opvoeding?
Zodra ze de lepel/vork uit je handen slaatquote:Op maandag 11 november 2013 20:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanaf wanneer kun je eigenlijk gaan oefenen met zelf laten eten (met een lepeltje enzo, bedoel ik)? Ik heb echt geen idee. Wel net erover gehad dat we Saartje eens uit een gewone beker moeten laten drinken (doet ze heeeel soms al, maar we willen daar regelmaat in brengen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |