Tolerantie toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:13 schreef De_Coulance het volgende:
In een poging om nog verder te gaan dan GS staan er tegenwoordig zuiver racistische columns op de FP.
Wat vind Danny van dit onvervalst racisme op zijn frontpage?
http://frontpage.fok.nl/c(...)ed-racisme-moet.html
GS maakt ook altijd een hoop kabaal als een anti-islamspreker of rechtse smeerlap de mond gesnoerd wordt (bijv. ontslagen ergens of website uit de lucht gehaald) maar als hetzelfde met linkse websites gebeurd staan ze te klappen en te juichen, want die stinkhippies moeten eens ophouden hun recht op vrijheid van meningsuiting te gebruiken.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:13 schreef De_Coulance het volgende:
In een poging om nog verder te gaan dan GS staan er tegenwoordig zuiver racistische columns op de FP.
Wat vind Danny van dit onvervalst racisme op zijn frontpage?
http://frontpage.fok.nl/c(...)ed-racisme-moet.html
Jij bent er toch ook gewoon nog steeds .....quote:Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef De_Coulance het volgende:
Tolerantie voor slechts één extreme richting is geen tolerantie..
Nee idd. Het is die ene richting die getolereerd wordt.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef De_Coulance het volgende:
Tolerantie voor slechts één extreme richting is geen tolerantie..
En vice versa, maar als die "linkerkant" dat doet heb je daar gewoon minder moeite mee?!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef Unquote het volgende:
[..]
GS maakt ook altijd een hoop kabaal als een anti-islamspreker of rechtse smeerlap de mond gesnoerd wordt (bijv. ontslagen ergens of website uit de lucht gehaald) maar als hetzelfde met linkse websites gebeurd staan ze te klappen en te juichen, want die stinkhippies moeten eens ophouden hun recht op vrijheid van meningsuiting te gebruiken.
Als ik Danny nog een keer voor xenofoob uitmaak heb ik een ban. Bron: Dannyquote:Op woensdag 13 november 2013 10:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent er toch ook gewoon nog steeds .....
Hoezo vice versa? Kijk bijvoorbeeld naar die striptekenaar die opgepakt werd, die kreeg ook uit allerlei linkse hoeken steun, mensen die het belachelijk vonden. Dus vice versa gaat dat echt minder op.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:20 schreef Jian het volgende:
[..]
En vice versa, maar als die "linkerkant" dat doet heb je daar gewoon minder moeite mee?!
Precies. Maar daar gaat het niet eens om. Het gaat om de stuitende hypocrisie. Zeg dan gewoon eerlijk dat je een schurfthekel hebt aan bepaalde meningen en dat racistische columns kunnen op de nieuwe FP.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:22 schreef Unquote het volgende:
[..]
Hoezo vice versa? Kijk bijvoorbeeld naar die striptekenaar die opgepakt werd, die kreeg ook uit allerlei linkse hoeken steun, mensen die het belachelijk vonden. Dus vice versa gaat dat echt minder op.
Dat is dan ook een persoonlijk aanval op een userquote:Op woensdag 13 november 2013 10:21 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Als ik Danny nog een keer voor xenofoob uitmaak heb ik een ban.
Nee, jij mag je nogal eens fanatische uitspraken hier in NWS doen!quote:En voor zover ik weet heb ik niet opgeroepen tot racisme en mag ik geen columns schrijven op de FP.
Zijn mening is subjectief dus, ..... en die van jou objectief?quote:Daarbij laat Danny meerdere malen duidelijk zien waar zijn sympathie ligt. Dit is dus helemaal geen voorbeelden van verschillende meningen tolereren maar het is pure hypocrisie. Daarbij worden er strafbare uitlatingen in die column gedaan.
Ja erg fanatisch ja, een racistische column racistisch noemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dan ook een persoonlijk aanval op een user
[..]
Nee, jij mag je nogal eens fanatische uitspraken hier in NWS doen!
[..]
Zijn mening is subjectief dus, ..... en die van jou objectief?
welke waarheid?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:26 schreef De_Coulance het volgende:
Reageer eens Danny. Of durf je de waarheid niet te zeggen?
Zuiver racistische columns op je nieuwe FP waar je trots op bent.quote:
"Dus vice versa gaat dat echt minder op."quote:Op woensdag 13 november 2013 10:22 schreef Unquote het volgende:
[..]
Hoezo vice versa? Kijk bijvoorbeeld naar die striptekenaar die opgepakt werd, die kreeg ook uit allerlei linkse hoeken steun, mensen die het belachelijk vonden. Dus vice versa gaat dat echt minder op.
dat zuig je uit je duim omdat?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:28 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Zuiver racistische columns op je nieuwe FP waar je trots op bent.
Ik geef je een voorbeeld, jij stelt er helemaal niets tegenover behalve: ik heb gelijk, jij hebt ongelijk, doei. Goed beargumenteerd man, je zou bij GS moeten gaan werken, daar hebben ze ook maling aan argumentatie en gaan het liefst zo snel mogelijk op de man spelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
"Dus vice versa gaat dat echt minder op."
Ja ja, aan de hand van dat voorbeeld heb je me overtuigd, NOT. Je bent zelf gewoon hartstikke subjectief (hypocriet) en dat maakt jouw mening wat mij betreft niet veel anders als die van GS!
Ik heb de behoefte niet om met voorbeeldjes te gaan gooien, ik heb geen enkele voorkeur voor GS uitgesproken, ik wijs jou slechts op je eigen hypocrisie, iets waar ik niet zo heel veel moeite voor hoef te doen omdat je die in je posts nogal benadrukt.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:30 schreef Unquote het volgende:
[..]
Ik geef je een voorbeeld, jij stelt er helemaal niets tegenover behalve: ik heb gelijk, jij hebt ongelijk, doei. Goed beargumenteerd man, je zou bij GS moeten gaan werken, daar hebben ze ook maling aan argumentatie en gaan het liefst zo snel mogelijk op de man spelen.
Ga je met belangrijkere dingen bezig houden ofzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef De_Coulance het volgende:
Ah de waarheid over het racisme op de FP is te pijnlijk voor Danny.
Lekker alles wissen en weer dreigen met een ban.
Doe het dan gewoon kan iedereen zien hoe hypocriet je bent,
okquote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef De_Coulance het volgende:
Oké zonder de webshop van Quincy dan.
Racisme op de FP in deze column mag wel van Danny. A la Hitler wordt er gescholden op linkse landverraders en er wordt gesteld dat Allochtonen racisme verdienen: http://frontpage.fok.nl/c(...)ed-racisme-moet.html
Echter, wordt wel gedreigd met ban als je zegt dat de FP racisme verspreid. Erg hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |