abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133179131
https://www.facebook.com/(...)evant_count=1&ref=nf

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2013 12:02:34 ]
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:07:19 #52
3542 Gia
User under construction
pi_133179277
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 07:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zwarte Piet niet welkom in ziekenhuis

In het Amsterdamse Sint Lucas Andreas Ziekenhuis mogen dit jaar geen decoratieve Zwarte Pieten worden opgehangen. Dat heeft de raad van bestuur besloten. In plaats daarvan moeten ’neutrale’ versieringen het gebouw opvrolijken.

Het bestuur wil op die manier patiënten en medewerkers van het ziekenhuis, gevestigd in de multiculturele wijk Nieuw-West, niet schofferen. Opvallend is dat de beslissing niet is genomen voor het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis, dat onder hetzelfde bestuur valt. „Het Sint Lucas Andreas heeft een patiëntenpopulatie met een zeer diverse etnische achtergrond. Hetzelfde geldt voor de medewerkers van het ziekenhuis”, zegt een woordvoerster. Het personeel reageert verbijsterd. „Laf en overdreven, dat het bestuur zich zo laat meeslepen door de Zwarte Pietendiscussie. Die versiering hangt er ieder jaar. We hebben nog nooit negatieve reacties gehad van patiënten.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_Zwarte_Piet__.html
:o
Tja, Kerstbomen worden ook al geweerd op sommige plaatsen. Niet omdat moslims erover geklaagd hebben, maar om ze bij voorbaat al tegemoet te komen.

Ronduit belachelijk.
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:11:09 #53
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133179390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het was kennelijk een Belg die Prem zag op de Belgische tv in een spelprogramma.
In hoeverre volgde hij de discussie in Nederland ?

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)dood_bedreigd__.html
De echte vraag is natuurlijk waarom een beroepsidioot als Prem in een programma zit over de Slimste Mens ter Wereld.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:11:09 #54
3542 Gia
User under construction
pi_133179391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het was kennelijk een Belg die Prem zag op de Belgische tv in een spelprogramma.
In hoeverre volgde hij de discussie in Nederland ?

[..]

http://www.telegraaf.nl/p(...)dood_bedreigd__.html
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij ook maar een beetje succesvol was bij de slimste mens.
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:14:14 #55
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_133179467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij ook maar een beetje succesvol was bij de slimste mens.
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De echte vraag is natuurlijk waarom een beroepsidioot als Prem in een programma zit over de Slimste Mens ter Wereld.
Dat iemand ongelofelijk irritant is maakt hem natuurlijk niet per se dom (of slim).
Krekker is de bom!
pi_133179524
quote:
Terecht. Wat een mongool.
pi_133179840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 07:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zwarte Piet niet welkom in ziekenhuis

In het Amsterdamse Sint Lucas Andreas Ziekenhuis mogen dit jaar geen decoratieve Zwarte Pieten worden opgehangen. Dat heeft de raad van bestuur besloten. In plaats daarvan moeten ’neutrale’ versieringen het gebouw opvrolijken.

Het bestuur wil op die manier patiënten en medewerkers van het ziekenhuis, gevestigd in de multiculturele wijk Nieuw-West, niet schofferen. Opvallend is dat de beslissing niet is genomen voor het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis, dat onder hetzelfde bestuur valt. „Het Sint Lucas Andreas heeft een patiëntenpopulatie met een zeer diverse etnische achtergrond. Hetzelfde geldt voor de medewerkers van het ziekenhuis”, zegt een woordvoerster. Het personeel reageert verbijsterd. „Laf en overdreven, dat het bestuur zich zo laat meeslepen door de Zwarte Pietendiscussie. Die versiering hangt er ieder jaar. We hebben nog nooit negatieve reacties gehad van patiënten.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_Zwarte_Piet__.html
:o
Achterlijke beslissing. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_133179993
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat hij slim is ?
pi_133180059
quote:

[..]

Das dom van je.
quote:
16/10 Media & Cultuur Sterk staaltje van Prem Radhakishun. Hij komt vandaag voor de negende keer terug in ‘De slimste mens’.
http://www.gva.be/nieuws/(...)n-lisa-smolders.aspx
pi_133180736
quote:

[..]

Blijkbaar wel he.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_133180815
Prem is wel degelijk een zeer intelligent mens. Dat, en beroepsherrieschopper. Ik mag ´m wel. In het Pietenverhaal ben ik het - zoals inmiddels genoegzaam bekend mag zijn - niet met hem eens. Maar ik zie 'm graag.
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:10:39 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133180878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:08 schreef IntensiveGary het volgende:
Prem is wel degelijk een zeer intelligent mens. Dat, en beroepsherrieschopper. Ik mag ´m wel. In het Pietenverhaal ben ik het - zoals inmiddels genoegzaam bekend mag zijn - niet met hem eens. Maar ik zie 'm graag.
Ik erger me altijd aan hem. Hij laat niemand uitpraten, hij kan niet op een normale toon praten, altijd schreeuwend, altijd domme dingen roepend. Dat gedoe toen hij een Marokkaan wilde slaan, of toen hij iemand beschuldigde van pedofilie, toen hij als een kleuter ging lopen roepen dat Sinterklaas niet bestond.

Dit zijn geen acties die iemand slim doen overkomen.
pi_133180995
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik erger me altijd aan hem. Hij laat niemand uitpraten, hij kan niet op een normale toon praten, altijd schreeuwend, altijd domme dingen roepend. Dat gedoe toen hij een Marokkaan wilde slaan, of toen hij iemand beschuldigde van pedofilie, toen hij als een kleuter ging lopen roepen dat Sinterklaas niet bestond.

Dit zijn geen acties die iemand slim doen overkomen.
Dat is het format waarin zijn programma's goed bekeken worden en hij inmiddels bekend om staat... maar hij heeft wel degelijk iets te melden...
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:18:25 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133181112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:14 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat is het format waarin zijn programma's goed bekeken worden en hij inmiddels bekend om staat... maar hij heeft wel degelijk iets te melden...
Ik heb zijn eigen programma maar 1 keer gezien, dus daar kan ik verder niks over zeggen. Het is meer als hij gast is in een ander programma. Hij gedraagt zich dan gewoon affreus.
pi_133182209
Aiaiai...

http://www.at5.nl/artikel(...)ie-op-het-beursplein

quote:
Actiegroep Zwarte Piet Niet! organiseert op 16 november een protest voor een 'Sinterklaasfeest zonder de stereotype Zwarte Piet'. De demonstratie vindt plaats op het Beursplein in het centrum.
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:56:28 #66
190104 Jareth
Such a pity...
pi_133182353
quote:
Dat dat maar een faliekante misluking mag worden waar die idioten mee op hun plaats worden gezet.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_133182391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:14 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Meld het dan, ipv gaan lopen schreeuwen.
pi_133182459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh nee he ;( .
Straks moet je als Amsterdammer een ander dorp opzoeken als je een normale optocht wil zien dankzij dat soort schreeuwerds.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Admin dinsdag 12 november 2013 @ 13:59:32 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133182482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh nee he ;( .
ja, gewoon tijdens de intocht. want 'fuck die kutkinderen. WIJ zijn belangrijk'
te sneu gewoon.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_133182510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef Danny het volgende:

[..]

te sneu gewoon.
Nee, die is zondag :)
pi_133182581
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef Danny het volgende:

[..]

te sneu gewoon.
Intocht schijnen ze daar zondag te houden.

Maar dit soort "evenementen" mogen ze van mij ook best organiseren. Ergens in een achterhoekje in het Westelijk Havengebied of zo, ver weg van de normale mensen. ^O^
pi_133182653
Komt Anouk daar trouwens zingen? :')
  Admin dinsdag 12 november 2013 @ 14:04:14 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133182674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Intocht schijnen ze daar zondag te houden.

Maar dit soort "evenementen" mogen ze van mij ook best organiseren. Ergens in een achterhoekje in het Westelijk Havengebied of zo, ver weg van de normale mensen. ^O^
je ontkomt er natuurlijk maar nauwelijks aan dat je kinderen ermee geconfronteerd gaan worden.
overigens spreekt de reactie van de leerlingen van die 'we moeten zwarte pieten in elkaar slaan' idioot boekdelen
http://www.geenstijl.nl/m(...)school_van_de_z.html (filmpje even starten)
  Admin dinsdag 12 november 2013 @ 14:04:31 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133182685
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Ferdo het volgende:
Komt Anouk daar trouwens zingen? :')
zingen? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties