Nogmaals: Klagen over de berichtgeving/columns FP hoort elders en je weet dondersgoed waar.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef De_Coulance het volgende:
Racisme op de FP in deze column mag wel van Danny. A la Hitler wordt er gescholden op linkse landverraders en er wordt gesteld dat Allochtonen racisme verdienen: http://frontpage.fok.nl/c(...)ed-racisme-moet.html
Echter, wordt wel gedreigd met ban als je zegt dat de FP racisme verspreid. Erg hypocriet.
Ik praat toch met Danny?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nogmaals: Klagen over de berichtgeving/columns FP hoort elders en je weet dondersgoed waar.
En hij is om de week te vinden bij een radiostation bij mij om de hoek, voor als je eens één op één in discussie wil met 'm..quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef De_Coulance het volgende:
Quincy verkoopt anti-Pieten shirts mensen. 20 euro! Kan je hem ook meteen steunen. Dit mag u niet weten van Danny.
Wat wil je nu eigenlijk, behalve een ban om "je gelijk" via die weg te halen?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:49 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik die column niet door de beugel vindt kunnen en krijg geen serieus antwoord van Danny, dus ja.
Die column is blaartrekkend slecht en zou daarom alleen al niet geplaatst moeten worden wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:49 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik die column niet door de beugel vindt kunnen en krijg geen serieus antwoord van Danny, dus ja.
Het 'Theo van Gogh' arrest beschermt helaas ook de echte randdebielen met een internetverbinding. Daar doe je inderdaad weinig aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk, behalve een ban om "je gelijk" via die weg te halen?
Aan columnisten wordt door de Nederlandse rechter een grote mate van vrijheid toegekend in hun columns. Deze vrijheid kan zich ook uitstrekken tot teksten die, als ze buiten een column geschreven zouden zijn, als kwetsend of beledigend gekenmerkt worden.
Je kunt over de inhoud en stijl van de betreffende column discussiëren, maar waarom hem censureren?
Fixed that for you, verder zijn we het dus eens.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het 'Theo van Gogh' arrest beschermt helaas ook de echte randdebielen met een internetverbinding. Daar doe je inderdaad weinig aan.
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het 'Theo van Gogh' arrest beschermt helaas ook de echte randdebielen met een internetverbinding. Daar doe je inderdaad weinig aan.
De stijlfiguur 'ironie' is niet aan elke schrijver besteed. Ook mensen die het wel kunnen moeten oppassen, omdat het publiek het ook niet altijd begrijpt:quote:Op woensdag 13 november 2013 10:54 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Die column is blaartrekkend slecht en zou daarom alleen al niet geplaatst moeten worden wat mij betreft.
Hij is zo slecht dat het gebruikte stijlfiguur niet tot uiting komt en er bij iets minder slimme lezers de illusie kan ontstaan dat het inderdaad een racistisch stukkie tekst zou kunnen zijn.
De user die ´m schreef staat volgens mij juist bekend als een tikkie linksig...
Volgens mij weet jij dit echter ook best, want je bent niet op je achterhoofd gevallen. Je maakt er een nu een persoonlijke hakpartij richting Danny van en/of je probeert het topic zodanig te laten ontsporen dat het gesloten wordt (beproefde tactiek van de -edit-kliek). Hoe dan ook, het is mijns inziens beneden je niveau.
Eens. Daarom inderdaad oppassen. De FP column had ik dan ook nooit geplaatst. Maar goed, het is Danny's site en dus zijn feestje. Dit pleit dan niet voor hem, wat dan weer wel voor hem pleit is dat 'ie hem onwelgevallige meningen wel gewoon laat staan en dat je tot op zekere hoogte zelfs flink tegen 'm aan kunt pissen. Zelfs zijn 'personeel' kan 'm en plein publique tegen de schenen schoppen. Dat siert 'm. Als ik zijn banknop tot mijn beschikking had gehad was het hier een stuk rustiger. En waarschijnlijk ook saaierquote:Op woensdag 13 november 2013 11:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
De stijlfiguur 'ironie' is niet aan elke schrijver besteed. Ook mensen die het wel kunnen moeten oppassen, omdat het publiek het ook niet altijd begrijpt:
Mooi voorbeeld hiervan is ook de column van de Koning over de Zwarte Piet:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)n-van-Martijn-Koning
In de Nieuwe Revu gaf Martijn aan heel erg geschrokken te zijn van het grote aantal debielen dat daar dus de ironie niet in herkende, en hem steunbetuigingen opstuurde. Wat ook wel weer droevig is.
Een bijzonder betreurenswaardige beschuldiging.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:54 schreef IntensiveGary het volgende:
Je maakt er een nu een persoonlijke hakpartij richting Danny van en/of je probeert het topic zodanig te laten ontsporen dat het gesloten wordt (beproefde tactiek van de POL-SC kliek).
U heeft gelijk. Correctie dan: Een deel van de POL-SC kliek.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Een bijzonder betreurenswaardige beschuldiging.
wie zegt dat IK die column heb geplaatst? Ik vind 'm ook abominabel slecht. Er zijn er zelfs twee die ik belabberd vind en die eigenlijk nooit geschreven hadden moeten worden. Maar als ik alles wat ik zelf niet leuk vind weg zou moeten halen dan zou FOK! 90% minder gevuld zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:08 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Eens. Daarom inderdaad oppassen. De FP column had ik dan ook nooit geplaatst. Maar goed, het is Danny's site en dus zijn feestje. Dit pleit dan niet voor hem, wat dan weer wel voor hem pleit is dat 'ie hem onwelgevallige meningen wel gewoon laat staan en dat je tot op zekere hoogte zelfs flink tegen 'm aan kunt pissen. Zelfs zijn 'personeel' kan 'm en plein publique tegen de schenen schoppen. Dat siert 'm. Als ik zijn banknop tot mijn beschikking had gehad was het hier een stuk rustiger. En waarschijnlijk ook saaier
fixed that tooquote:Op woensdag 13 november 2013 11:10 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
U heeft gelijk. Correctie dan: Een aanzienlijk deel van de -edit- kliek.
Dat bedoelde ik ook niet. Ik ga er niet vanuit dat je de redactie voert over alle content. Maar je hebt wel degelijk de macht om 'm te verwijderen en hoewel ik begrijp dat je dat zo min mogelijk wil doen om gezeik met je staf te voorkomen, had ik dat in dit geval toch zeker gedaan. Niet vanwege de controverse, maar vanwege de inderdaad abominabel slechte kwaliteit. Duidelijker zo?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:10 schreef Danny het volgende:
[..]
wie zegt dat IK die column heb geplaatst? Ik vind 'm ook abominabel slecht. Er zijn er zelfs twee die ik belabberd vind en die eigenlijk nooit geschreven hadden moeten worden. Maar als ik alles wat ik zelf niet leuk vind weg zou moeten halen dan zou FOK! 90% minder gevuld zijn.
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
De stijlfiguur 'ironie' is niet aan elke schrijver besteed. Ook mensen die het wel kunnen moeten oppassen, omdat het publiek het ook niet altijd begrijpt:
Mooi voorbeeld hiervan is ook de column van de Koning over de Zwarte Piet:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)n-van-Martijn-Koning
In de Nieuwe Revu gaf Martijn aan heel erg geschrokken te zijn van het grote aantal debielen dat daar dus de ironie niet in herkende, en hem steunbetuigingen opstuurde. Wat ook wel weer droevig is.
Ik word er ook niet echt warm van, maar gezien al hetgeen het betreffende stukje hier heeft losgemaakt zou je haast veronderstellen dat het als column niet eens een volledige mislukking is....quote:Op woensdag 13 november 2013 11:14 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet. Ik ga er niet vanuit dat je de redactie voert over alle content. Maar je hebt wel degelijk de macht om 'm te verwijderen en hoewel ik begrijp dat je dat zo min mogelijk wil doen om gezeik met je staf te voorkomen, had ik dat in dit geval toch zeker gedaan. Niet vanwege de controverse, maar vanwege de inderdaad abominabel slechte kwaliteit. Duidelijker zo?
Tjah, op die fiets kan je zelfs de grootste drol een succes noemen. Een onleesbare column getikt door een aap ook. Zolang mensen het maar onleesbaar vinden en het dus 'iets losmaakt'.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:22 schreef Jian het volgende:
Ik word er ook niet echt warm van, maar gezien al hetgeen het betreffende stukje hier heeft losgemaakt zou je haast veronderstellen dat het als column niet eens een volledige mislukking is....
Waar zeg ik ook al weer dat het een succes is?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, op die fiets kan je zelfs de grootste drol een succes noemen. Een onleesbare column getikt door een aap ook. Zolang mensen het maar onleesbaar vinden en het dus 'iets losmaakt'.
Nu dacht ik altijd dat de meest foute reacties en columns op de fp verwijderd werden.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:10 schreef Danny het volgende:
[..]
wie zegt dat IK die column heb geplaatst? Ik vind 'm ook abominabel slecht. Er zijn er zelfs twee die ik belabberd vind en die eigenlijk nooit geschreven hadden moeten worden. Maar als ik alles wat ik zelf niet leuk vind weg zou moeten halen dan zou FOK! 90% minder gevuld zijn.
Spuit elf geeft modder hoor..quote:Op woensdag 13 november 2013 11:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nu dacht ik altijd dat de meest foute reacties en columns op de fp verwijderd werden.
Waarom gedoog je/jullie dan wel dit racisme ineens. ?
Naar mijn idee was dit nooit mogelijk vroeger
Heb het gelezen, maar zie daar geen racisme in.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef De_Coulance het volgende:
Racisme op de FP in deze column mag wel van Danny. A la Hitler wordt er gescholden op linkse landverraders en er wordt gesteld dat Allochtonen racisme verdienen: http://frontpage.fok.nl/c(...)ed-racisme-moet.html
Echter, wordt wel gedreigd met ban als je zegt dat de FP racisme verspreid. Erg hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |