quote:
Ik babbel graag met Ang3lquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel een mooie, en hij heeft er een magnetische strip bij gedaan zodat ik ze op kan hangen boven het aanrecht.
Maar toch, het blijft huishoudelijk
En wat denk je weer slecht over meZeker met die Ang3l gebabbeld..
Ik hou van barbamamaquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu dat niet maar wel barbamama[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Jongens, ik moet jullie wat vertellen, ik ben homo"
"Nou en, gisteren was je een helikopter"
Dat is barbapapa, die is roze.quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Jongens, ik moet jullie wat vertellen, ik ben homo"
"Nou en, gisteren was je een helikopter"
Tss, wat een barbafaggotquote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is barbapapa, die is roze.
Ik zou je kat maar in de gaten houdenquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef missbehavin het volgende:
Nu alleen hopen dat zoonlief zichzelf niet verminkt met die dingen, die zat er net iets te verlekkerd naar te kijken
quote:Op maandag 11 november 2013 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou je kat maar in de gaten houden
LYLL?quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik ga er zo eens vandoor. Vergeten jullie niet tegen Rhu te zeggen dat jullie nu gezien hebben dat ik geen WYLF ben ?
Niet zo negatief he..quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik ga er zo eens vandoor. Vergeten jullie niet tegen Rhu te zeggen dat jullie nu gezien hebben dat ik geen WYLF ben ?
Lolly you'd like to lick ?quote:
Lesbian, de rest is goedquote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lolly you'd like to lick ?
Een echte mooie set is keramischquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel een mooie, en hij heeft er een magnetische strip bij gedaan zodat ik ze op kan hangen boven het aanrecht.
Maar toch, het blijft huishoudelijk
Nah, ik hou juist wel van staal.quote:Op maandag 11 november 2013 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een echte mooie set is keramisch
In mijn volgende keuken wil ik een zespits fornuisquote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
In mijn volgende keuken wil ik alleen maar keramische messen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |