New York is idd wel een goed idee maar eigenlijk trekt het me niet zo. Niet genoeg om de prijs te rechtvaardigen.quote:
Ken mensen die zijn gaan rondtrekken door oost Europa, schijnt ook erg mooi te zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 15:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
New York is idd wel een goed idee maar eigenlijk trekt het me niet zo. Niet genoeg om de prijs te rechtvaardigen.
Zou Rio goed te doen zijn in je eentje? Qua veiligheid enzo...
Vakanties zijn een eerste levensbehoefte. Vroeger ging ik elke maand op vakantie. Maar dat is nu super lastig met mijn studie.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Goh waar zou hij toch op kunnen besparen?
Misschien niet vetter, maar Hong Kong is toch zeker ook wel echt foking hardquote:Op woensdag 13 november 2013 02:08 schreef Trebo het volgende:
New York natuurlijk. Geen vettere stad op de wereld dan NYC.
Nooit geweest, dus kan er niet over oordelen. Maar staat wel op m'n lijstje. Tot nu toe NYC in ieder geval het vetst.quote:Op woensdag 13 november 2013 02:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Misschien niet vetter, maar Hong Kong is toch zeker ook wel echt foking hard
Pfff...quote:Op woensdag 13 november 2013 03:23 schreef Roadtrip het volgende:
Kan je ergens vliegtickets op afbetaling kopen? Ik heb op het moment een beetje een lege bankrekening. Mijn salaris komt pas de 24ste
Hoe kan je anders boven je stand leven? Maar last minute een ticket boeken is duurder dan lenen. Ik heb alleen geen zin enorm rood te staan.quote:
100% srsquote:
In Beijing kost 1 metrorit 2Y (25 euro cent), maakt niet uit waar je dan naar toe gaat. Taxi is wat duurder, begint op 13Y en gaat dan per 2 omhoog oid. 10 min. rijden ben je denk rond de 30-40Y kwijt (zo'n 4 eu). Met de metro kom je bijna overal, nadeel is dat deze al rond half 11 sluit.quote:Op woensdag 13 november 2013 04:28 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zit trouwens sterk aan Beijing te denken. Worst case scenario als ik nergens geld kan lenen, kost de vliegticket ¤500. Voor ¤350 heb je hotels. Het is allemaal erg goedkoop in vergelijking met Japan bijvoorbeeld.
Weet iemand of het openbaar vervoer daar goed is? Of kan ik beter met de taxi. Zijn die daar duur?
Oh dat valt nog hardstikke mee. Voor dat soort tarieven zijn taxi's te doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 04:36 schreef andreas612 het volgende:
[..]
In Beijing kost 1 metrorit 2Y (25 euro cent), maakt niet uit waar je dan naar toe gaat. Taxi is wat duurder, begint op 13Y en gaat dan per 2 omhoog oid. 10 min. rijden ben je denk rond de 30-40Y kwijt (zo'n 4 eu). Met de metro kom je bijna overal, nadeel is dat deze al rond half 11 sluit.
Dan kan ik beter even rood staan op mijn betaalrekening.quote:Op woensdag 13 november 2013 06:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
TS, wat dacht je van een creditcard? Nu kopen, betalen wanneer je wil.
Haha yhea right, je maakt jezelf nu echt belachelijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 02:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Vakanties zijn een eerste levensbehoefte. Vroeger ging ik elke maand op vakantie. Maar dat is nu super lastig met mijn studie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |