quote:Op maandag 11 november 2013 10:42 schreef leeell het volgende:
klacht: te weinig van zulke dodelijke stormen per jaar.
En dit!quote:Op maandag 11 november 2013 10:42 schreef leeell het volgende:
Een stormpje overgekomen.quote:Op maandag 11 november 2013 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zal wel weer niet opletten, wat is er aan de hand?
Dan geef je toch lekker nix?quote:Op maandag 11 november 2013 10:39 schreef plintladdertje het volgende:
Giro 555 is weer open voor de Fillipijnen
Waar we weer massaal geld gaan geld gaan geven wat toch niet op de juiste plaats terecht komt.
Hoe erg het ook is voor die mensen, maar geld geven is geen optie.
Maar voor het goedgevoel van de Nederlander die zich dan met kerst weer lekker kan volvreten onder het motto van sociaal bezig geweest te zijn.
Klacht geld helpt niet bij rampen.
Dat is echt fantastisch!quote:Op maandag 11 november 2013 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke, maak ik gelijk 450 euro over.
Net alsof er daar niet genoeg mensen zijn die dat ook kunnen. Het gaat helemaal niet om handjes maar om spullen.quote:Op maandag 11 november 2013 10:57 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
idd geef mij een vliegreis en ik ga helpen daar
quote:Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Is je begeleider uit het zicht? We hebben het over meer dan 10.000 doden KNEUS
Fixed.quote:Op maandag 11 november 2013 10:39 schreef plintladdertje het volgende:
Giro 555NL08INGB0000000555 is weer open voor de Fillipijnen
Waar we weer massaal geld gaan geld gaan geven wat toch niet op de juiste plaats terecht komt.
Hoe erg het ook is voor die mensen, maar geld geven is geen optie.
Maar voor het goedgevoel van de Nederlander die zich dan met kerst weer lekker kan volvreten onder het motto van sociaal bezig geweest te zijn.
Klacht geld helpt niet bij rampen.
Waar zeg ik dat ik het niet belangrijk vindt dat ze hulp krijgen?quote:Op maandag 11 november 2013 14:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Weer zo'n PVV-tokkie die een nieuwe 3D televisie belangrijker vindt dan humanitaire hulp
Met jequote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het niet belangrijk vindt dat ze hulp krijgen?
Jou wel dus? Wat doe je er precies aan naast mensen op FOK! minderwaardig noemen en jezelf daardoor beter voelen dan anderen?quote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Met jex1000 reactie op > 10.000 doden laat je wel zien dat het je allemaal niet heel veel doet iig.
Waar noem ik iemand minderwaardig: ik geef alleen aan dat hij andere keuzes maakt die mijn keuze niet zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jou wel dus? Wat doe je er precies aan naast mensen op FOK! minderwaardig noemen en jezelf daardoor beter voelen dan anderen?.
Nee, PVV-tokkie is algemeen als positieve term bedoeld zeker?quote:Op maandag 11 november 2013 14:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar noem ik iemand minderwaardig: ik geef alleen aan dat hij andere keuzes maakt die mijn keuze niet zijn.
boehoequote:Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Al(...)gen-ELSEVIER256372W/quote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Argumenten waarom giro 555 niet deugt?
Beetje aanstellerig gedrag van jouw nu hé?quote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Met jex1000 reactie op > 10.000 doden laat je wel zien dat het je allemaal niet heel veel doet iig.
Het enige argument uit dit stuk is dat Haïti niet wist wat ze met held geld aanmoest. En niet eens echt onderbouwd..quote:Op maandag 11 november 2013 14:21 schreef very het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Al(...)gen-ELSEVIER256372W/
Overdreven gebruik van de huillach maakt je in ieder geval wel irritant.quote:Op maandag 11 november 2013 14:26 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Beetje aanstellerig gedrag van jouw nu hé?
Natuurlijk is het erg wat er daar gebeurt.. Maar omdat ik op een forum iets grappig vindt wat iemand erover zegt ben ik gelijk maar een PVV-tokkie die het allemaal niets intresseert?
God ruimt op.quote:Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
Ze steken alles in eigen zak.quote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Argumenten waarom giro 555 niet deugt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |