Inderdaad, geniaal. Die wedstrijd van Twente tegen Az ook heerlijk trouwens. Met Douglas, en die Preud D`Homme, die echt hels wasquote:Op maandag 11 november 2013 01:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of Suarez die Bakkali (?) beetIk kwam niet meer bij
Eh ja, volgens mij heb je daarvoor clubcard nodig maar die kan je zo gratis laten bezorgen. Moet je wel op feyenoord.bl kijken daarvoor.quote:
Feyenoord - De Graafschap 0-1 komt naar boven als slechtste laatste jaren, toen heb ik echt zitten janken en was ik er zeker van dat we naar de juup gingenquote:Op maandag 11 november 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
Wat is jullie beste en slechtste voetbalmoment? En dan dus niet een hele wedstrijd maar iets korts
Ik heb alleen al een clubcard van PEC, en je kunt er maar één tegelijk hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 01:14 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Eh ja, volgens mij heb je daarvoor clubcard nodig maar die kan je zo gratis laten bezorgen. Moet je wel op feyenoord.bl kijken daarvoor.
Lastig, ff nadenkenquote:Op maandag 11 november 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
Wat is jullie beste en slechtste voetbalmoment? En dan dus niet een hele wedstrijd maar iets korts
Primeras in omgeving Rotterdam hebben ook nog wel eens wat clubcards slingerenquote:Op maandag 11 november 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb alleen al een clubcard van PEC, en je kunt er maar één tegelijk hebbenMaar ik ga wel eens vragen of ik iemand kan porren mee te gaan.
Dat ik bij de goal van Makaay tegen Twente voor de beker d trap afpleurde. Ziek veel schaafwondenquote:Op maandag 11 november 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
Moet je hebben om kaarten te kopen.quote:Op maandag 11 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is dat voor kaart dan? Ik heb er echt nog nooit eerder van gehoord...
Al die wedstrijden toen.quote:Op maandag 11 november 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar wedstrijd blijft natuurlijk Feyenoord-Dortmund, dat lijkt me vrij logisch.
Pi-Air van Hooijdonk!quote:Op maandag 11 november 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord - PSV toen in 2002 in UEFA![]()
Van Bommel kreeg rood en het gras was groen.
Om te beperken dat er allemaal Ajacieden op de tribune gaan zitten bij Feyenoord (die twee namen zijn inwisselbaar met alle andere clubs) stiekem hebben ze ingevoerd dat je een clubcard aan moet vragen (is gratis) en daarmee kun je tickets van die club kopen. Maar je kunt maar één clubcard tegelijk hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is dat voor kaart dan? Ik heb er echt nog nooit eerder van gehoord...
Kan je je echt niet voorstellen dat ze 2 jaar geleden gewoon nog Juup speeldenquote:Op maandag 11 november 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
Voor mij: slechtste moment was FC Zwolle - RKC in 2011. RKC was al weken bezig Zwolle in te halen en met nog twee wedstrijden stonden ze drie punten achter. Zwolle speelde afschuwelijk slecht en verloor kansloos door twee lullig gegeven penalty's en een rode kaart. En iedereen in het stadion wist dat we geen kampioen zouden worden dus die gingen allemaal kankerhoer naar Kevin Blom schreeuwen die toen de wedstrijd ook nog stillegde
Pi-Airquote:Op maandag 11 november 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Die penaltyreeks heb ik toen niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |