quote:
Bij AZ hebben ze klappertjesquote:Op maandag 11 november 2013 01:04 schreef Tchock het volgende:
Elke club heeft zo zijn leuke dingen. Bij Utreg schieten ze kanonnen af als ze scoren, ook vetDaarom is voetbal en voetbalfans zo geweldig. Ook al zijn het soms mongolen.
Ultra's Vak-Pquote:Op maandag 11 november 2013 01:04 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
Maar het is wel zo dat al die acties gehouden worden bij het fanatiekere deel (bij Feyenoord Vak S, bij Ajax VAK-410)
Kan 'm nog niet vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 01:05 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
Wie kan er voor mij die actie van vanmiddag laten zien? Feyenoord-AZ.
En ik blijf die woede van sommige spelers ook zo heerlijk vinden om naar te kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 01:04 schreef Tchock het volgende:
Elke club heeft zo zijn leuke dingen. Bij Utreg schieten ze kanonnen af als ze scoren, ook vetDaarom is voetbal en voetbalfans zo geweldig. Ook al zijn het soms mongolen.
Ik moet nog steeds lachen als ik denk aanquote:Op maandag 11 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik blijf die woede van sommige spelers ook zo heerlijk vinden om naar te kijken
quote:Op maandag 11 november 2013 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen als ik denk aan
geen psv'ers hier toch?
dat Pieters zijn hand kapotsloeg omdat PEC voorstond in Eindhoven
Jaquote:Op maandag 11 november 2013 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen als ik denk aan
geen psv'ers hier toch?
dat Pieters zijn hand kapotsloeg omdat PEC voorstond in Eindhoven
Klassiekers zijn wel dood.quote:Op maandag 11 november 2013 01:12 schreef Tchock het volgende:
Ik wil sowieso nog naar een wedstrijd in de ArenA en de Kuip. Eigenlijk het liefst de klassieker![]()
Ik zou zeggen koop er een voor Feyenoord-Ajax ergens in Maart volgens mij. Vak P is wel goeie als je de sfeer wilt meemaken!quote:Op maandag 11 november 2013 01:12 schreef Tchock het volgende:
Ik wil sowieso nog naar een wedstrijd in de ArenA en de Kuip. Eigenlijk het liefst de klassieker![]()
Vak P zat ik als kind.quote:Op maandag 11 november 2013 01:12 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Ik zou zeggen koop er een voor Feyenoord-Ajax ergens in Maart volgens mij. Vak P is wel goeie als je de sfeer wilt meemaken!
Kan iedereen dat zo kopen?quote:Op maandag 11 november 2013 01:12 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Ik zou zeggen koop er een voor Feyenoord-Ajax ergens in Maart volgens mij. Vak P is wel goeie als je de sfeer wilt meemaken!
Zeker zonder uitpubliek. Maar volgend jaar zijn ze er hopelijk weer, die 5-jaar regel is dan voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |