quote:Op maandag 11 november 2013 20:54 schreef mujentas het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_piep_piep_piep.html
Je airmiles kwijt omdat je een nieuwe bonuskaart krijgt? Te dom om te denken ja.quote:Op maandag 11 november 2013 20:54 schreef mujentas het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_piep_piep_piep.html
Dit dus.quote:Op maandag 11 november 2013 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je airmiles kwijt omdat je een nieuwe bonuskaart krijgt? Te dom om te denken ja.
Maakte jij nou enkel de iOS versie van die plaza app of ben je ook verantwoordelijk voor de android versie?quote:
Android versie is Sven van den Tweel, die dacht ik ook de iOS versie aan het maken is.quote:Op maandag 11 november 2013 22:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maakte jij nou enkel de iOS versie van die plaza app of ben je ook verantwoordelijk voor de android versie?
Geen. Sven maakt beide.quote:Op maandag 11 november 2013 22:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maakte jij nou enkel de iOS versie van die plaza app of ben je ook verantwoordelijk voor de android versie?
Ah, dat was dus het andere twitter account wat ik vond.quote:Op maandag 11 november 2013 22:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Geen. Sven maakt beide.
Ik ben ermee gestopt, kreeg te weinig feedback/replies van de kant van AH toendertijd.
Woeijh. Hoera voor de it'ers van AHquote:Op maandag 11 november 2013 23:16 schreef SausDip het volgende:
Die Sven heeft het project overgedragen aan AH zelf. Project ligt nu stil en wordt op langere termijn hervat. (Bron: teamleidersgroep op FB)
Elke dag beter.quote:Op maandag 11 november 2013 23:49 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja ook dat verwacht met van een goede buur.
Is op zich wel leuk. Eens wat anders dan zeurende mensen de hele dag.quote:
Mijn Twitter-account van de ontwikkeling bestaat ook nog steeds.quote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, dat was dus het andere twitter account wat ik vond.
Tyfus webcal
Ja daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mijn Twitter-account van de ontwikkeling bestaat ook nog steeds.
quote:Op maandag 11 november 2013 23:46 schreef OudeBok het volgende:
Lichtpuntje vandaag:
Kleine kindertjes die aan de balie komen zingen met hun lampionnen en dan snoep krijgen van ons. Waren een heel leuke 20 minuten die ik daar stond.
Eventjes later gelijk ook dieptepunt. Verkocht een klant z'n shag en zag in m'n ooghoek een meute kinderen. Tegelijkertijd hoorde ik geritsel. Het duurde nog 2 seconden voordat ik doorhad en kon beseffen dat die brutale kutkoters die hele bak aan het leeggraaien waren, zonder te zingen of iets. Ik die handjes vastpakken in de hoop dat ze het laten vallen, na eerst een korte vermaning te hebben uitgesproken. Werkt niet. Dan maar flink knijpen. Hey, effect. Eenieder liet los en ze stonden me schaapachtig aan te staren, quasi-verbaasd dat ze geen snoep krijgen. En dan nog het lef hebben te vragen waarom ze niks kregen ook. Niet zingen = geen snoep. Bleven maar staan en vragen, toen maar de beveiling geroepen en ze eruit laten zetten.
Duurde nog geen 2 minuten, maar zo naar. Des te leuker dat er een groepje echte kleintjes wel bleef wachten tot die eikels weg waren, om daarna wel echt een liedje te zingen. Zo schattig.
Je gaat kinderen knijpen omdat ze snoep pakken? En de beveiliging roepen? Kom op man, het zijn kinderen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:46 schreef OudeBok het volgende:
Lichtpuntje vandaag:
Kleine kindertjes die aan de balie komen zingen met hun lampionnen en dan snoep krijgen van ons. Waren een heel leuke 20 minuten die ik daar stond .
Eventjes later gelijk ook dieptepunt. Verkocht een klant z'n shag en zag in m'n ooghoek een meute kinderen. Tegelijkertijd hoorde ik geritsel. Het duurde nog 2 seconden voordat ik doorhad en kon beseffen dat die brutale kutkoters die hele bak aan het leeggraaien waren, zonder te zingen of iets. Ik die handjes vastpakken in de hoop dat ze het laten vallen, na eerst een korte vermaning te hebben uitgesproken. Werkt niet. Dan maar flink knijpen. Hey, effect. Eenieder liet los en ze stonden me schaapachtig aan te staren, quasi-verbaasd dat ze geen snoep krijgen. En dan nog het lef hebben te vragen waarom ze niks kregen ook. Niet zingen = geen snoep. Bleven maar staan en vragen, toen maar de beveiling geroepen en ze eruit laten zetten. Duurde nog geen 2 minuten, maar zo naar. Des te leuker dat er een groepje echte kleintjes wel bleef wachten tot die eikels weg waren, om daarna wel echt een liedje te zingen. Zo schattig .
Als jij morgen een setje boze ouders aan je balie hebt kan ik ze nog niet eens ongelijk geven.quote:Op maandag 11 november 2013 23:46 schreef OudeBok het volgende:
Lichtpuntje vandaag:
Kleine kindertjes die aan de balie komen zingen met hun lampionnen en dan snoep krijgen van ons. Waren een heel leuke 20 minuten die ik daar stond.
Eventjes later gelijk ook dieptepunt. Verkocht een klant z'n shag en zag in m'n ooghoek een meute kinderen. Tegelijkertijd hoorde ik geritsel. Het duurde nog 2 seconden voordat ik doorhad en kon beseffen dat die brutale kutkoters die hele bak aan het leeggraaien waren, zonder te zingen of iets. Ik die handjes vastpakken in de hoop dat ze het laten vallen, na eerst een korte vermaning te hebben uitgesproken. Werkt niet. Dan maar flink knijpen. Hey, effect. Eenieder liet los en ze stonden me schaapachtig aan te staren, quasi-verbaasd dat ze geen snoep krijgen. En dan nog het lef hebben te vragen waarom ze niks kregen ook. Niet zingen = geen snoep. Bleven maar staan en vragen, toen maar de beveiling geroepen en ze eruit laten zetten.
Duurde nog geen 2 minuten, maar zo naar. Des te leuker dat er een groepje echte kleintjes wel bleef wachten tot die eikels weg waren, om daarna wel echt een liedje te zingen. Zo schattig.
In de teamleidersgroep op FB had iemand dat ook gedaan: omdat er geen geld is wordt de app nu niet verder ontwikkeld. Misschien handig voor je om te weten..quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zal eens kunnen mailen met AH, hoe ze er nu tegenover staan.
Geen geld in een miljardenconcernquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:57 schreef SausDip het volgende:
[..]
In de teamleidersgroep op FB had iemand dat ook gedaan: omdat er geen geld is wordt de app nu niet verder ontwikkeld. Misschien handig voor je om te weten..
Kun je geen aangifte doen via internet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:21 schreef mujentas het volgende:
Gisteren een fles drank gestolen door iemand wiens dochter op de uitkijk stond. Straks maar even aangifte doen. Echt zo'n vervelende familie, ben blij als ze straks zijn opgehoepelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |