abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133146616

:') :') :') :') :')
pi_133146654
Krijgen we allemaal boze Chinezen over de vloer zeker..
pi_133147540
Geld is binnen maar ik zie nog nergens een bijschrijving staan in mijn ING :')
  maandag 11 november 2013 @ 14:44:30 #54
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_133147552
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef d4v1d het volgende:
ING :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_133147868
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef d4v1d het volgende:
Het duurt soms even voordat een en ander is bijgewerkt. Overschrijvingen via de app zie je ook niet direct terug in mijn ing. Vaak worden de bij en afschrijvingen later zichtbaar dan het aangepaste totaalbedrag van je rekening.
pi_133147880
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 14:54 schreef mujentas het volgende:

[..]

Het duurt soms even voordat een en ander is bijgewerkt. Overschrijvingen via de app zie je ook niet direct terug in mijn ing. Vaak worden de bij en afschrijvingen later zichtbaar dan het aangepaste totaalbedrag van je rekening.
Maakt ook niet heel veel uit zolang het maar niet opeens weg is :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2013 14:54:42 ]
pi_133148077
Ik zie net dat ik volgende periode 75 euro personeelskorting krijg. Het lijkt wel alsof ik steeds meer uitgeef aan de boodschappen :')
pi_133148264
Weet iemand of de blower bij de ingang automatisch uitgaat? Ik dacht wanneer je de lampen van de winkel uit deed de blower ook uit ging. Moest gisteren heen voor alarm, maar de blower was nog aan het blazen. Gaat deze aan wanneer alarm (en de lampen aan gaan) afgaat of moet je dit van te voren handmatig uitschakelen. Kreeg het alarm pas 's middags, dus meer dan 12 uur later. Zou raar zijn dat wanneer de blower wel nog aanstond het alarm dan pas af ging.
  maandag 11 november 2013 @ 15:08:05 #59
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133148292
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:50 schreef bigbass het volgende:
Een collega van mij wordt structureel onder haar contract (van 10 uur) ingepland. Ze is tegen haar wil van de zaterdag af gehaald en heeft nu moeite genoeg beschikbaar te zijn naast school en de uren die ze beschikbaar is wordt ze niet genoeg ingepland. ASM scheept haar af met dat prima deze week 3 uur kan werken omdat ze vorige week 16 uur werkte, maar aan het eind van de periode komt ze zo niet uit, vorige periode kwam ze ook maar aan de 28 uur. SM houdt zich niet bezig met personeel en van hem verwacht ik hierin heel weinig. Heeft iemand een suggestie voor een mogelijk volgende stap? Ze moet immers gewoon haar contracturen kunnen maken, gegeven dat haar beschikbaarheid voldoende is (ze is sowieso gewoon beschikbaar op de zaterdag die ze de afgelopen +/-4 jaar heeft gewerkt).
Dan moet die collega gaan zorgen dat de SM in kwestie zich er wel even tegenaan gaat bemoeien, omdat je anders nog een stap omhoog gaat en dat kunnen ze meestal niet waarderen. Uren verspreiden over een periode mag, dus als ze in een periode 16-16-4-4 werkt is het samen 40 en dat mag. Verworven rechten op vaste uren bestaan ook niet, dus dat moet met passen en meten in overleg. Het einde van het liedje is dat een contract wederzijdse verplichtingen schept - dus ook voor AH om haar in te plannen mits voldoende beschikbaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 11 november 2013 @ 15:08:45 #60
346939 Janneke141
pi_133148309
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:07 schreef Fivel het volgende:
Weet iemand of de blower bij de ingang automatisch uitgaat? Ik dacht wanneer je de lampen van de winkel uit deed de blower ook uit ging. Moest gisteren heen voor alarm, maar de blower was nog aan het blazen. Gaat deze aan wanneer alarm (en de lampen aan gaan) afgaat of moet je dit van te voren handmatig uitschakelen. Kreeg het alarm pas 's middags, dus meer dan 12 uur later. Zou raar zijn dat wanneer de blower wel nog aanstond het alarm dan pas af ging.
Niets van te zeggen, verschilt per filiaal.

Ik ken ze geschakeld op de lichten, op het alarm, met een aparte tijdschakelaar en met een aan/uitknop.
  maandag 11 november 2013 @ 15:10:31 #61
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_133148359
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan moet die collega gaan zorgen dat de SM in kwestie zich er wel even tegenaan gaat bemoeien, omdat je anders nog een stap omhoog gaat en dat kunnen ze meestal niet waarderen. Uren verspreiden over een periode mag, dus als ze in een periode 16-16-4-4 werkt is het samen 40 en dat mag. Verworven rechten op vaste uren bestaan ook niet, dus dat moet met passen en meten in overleg. Het einde van het liedje is dat een contract wederzijdse verplichtingen schept - dus ook voor AH om haar in te plannen mits voldoende beschikbaar.
Als je naar p&o gaat wat zijn dan de consequenties voor de (A)SM in kwestie dan?
BAM dit is 3KB
pi_133148391
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Niets van te zeggen, verschilt per filiaal.

Ik ken ze geschakeld op de lichten, op het alarm, met een aparte tijdschakelaar en met een aan/uitknop.
Volgende keer even beter op letten met afsluiten. Mocht het niet de blower zijn waardoor het alarm afging, dan kan het de volgende keer weer fout gaan.
  maandag 11 november 2013 @ 16:14:58 #63
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_133150862
Voor de mensen die wat langer moesten wachten op hun salaris:

quote:
Salaris uitbetaling voor het eerst via IBAN-rekeningnummers

Vandaag, 11 november, worden voor het eerst de salarisuitbetalingen van Ahold via IBAN rekeningnummers verzorgd. Het moment van bijstorten op je rekening kan anders zijn dan je gewend bent, omdat banken hiervoor in de nieuwe situatie de hele dag mogen gebruiken.

In verband met de stroomlijning en veiligheid van het betalingsverkeer in Europa, moet al het betalingsverkeer volgens het SEPA credit Transfer systeem plaats vinden. Concreet betekent dit dat er voor alle vormen van betalingen gebruik gemaakt moet worden van IBAN-bankrekeningnummers en er door banken een gewijzigde afhandelingsprocedure wordt gevolgd.

Dit geldt ook voor de salarisbetalingen. Vandaag, 11 november, worden voor het eerst de salarisuitbetalingen van Ahold via IBAN rekeningnummers verzorgd. Deze overgang is met de grootst mogelijke zorg voorbereid, zodat er voor jou niets verandert en je salaris gewoon gestort krijgt. Wel kan het precieze moment van bijstorten anders zijn dan je gewend bent, aangezien banken in de nieuwe procedure de gehele dag mogen gebruiken om het salaris te storten. Wij zullen de betalingen van deze periode vanzelfsprekend extra monitoren. En er het maximale aan doen om een en ander soepel te laten verlopen.

Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 11 november 2013 @ 16:35:39 #64
346939 Janneke141
pi_133151710
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:10 schreef Loll het volgende:

[..]

Als je naar p&o gaat wat zijn dan de consequenties voor de (A)SM in kwestie dan?
Op zich niet zoveel, maar de meesten worden niet graag van bovenaf gecorrigeerd.
pi_133151995
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Op zich niet zoveel, maar de meesten worden niet graag van bovenaf gecorrigeerd.
deuk in hun ego? :')
pi_133152160
quote:
DEN HAAG – Een korte heftige brand in een magazijn van de Albert Heijn in winkelcentrum De Stede in Den Haag heeft in de nacht van zondag op maandag voor flinke schade gezorgd.
Brand in magazijn Haagse AH (Update)

Dit meldt Omroep West. De brand ontstond buiten aan de achterzijde van het magazijn, maar sloeg via het dak naar binnen. De brand, die flinke rook- en roetschade veroorzaakte, was snel onder controle. Hoe groot de schade precies is, kan nog niet worden vastgesteld. Ook is het nog niet duidelijk of de supermarkt van 1600 vierkante meter maandag gewoon geopend zal zijn.

Oorzaak
Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor.

Inmiddels heeft AH laten weten dat de winkel weer geopend is.
pi_133152286

quote:
DEN HAAG - De brand zondagnacht bij de Albert Heijn in winkelcentrum De Stede in Den Haag is vermoedelijk aangestoken. Ook op vier andere plaatsen in Den Haag woedde brand, en ook daar gaat het volgens de politie waarschijnlijk om brandstichting.
Er zijn afvalcontainers in brand gestoken in de Lijsterbesstraat, de Appelstraat en op de kruising van de Thorbeckelaan met de Oude Haagweg. Dat gebeurde allemaal rond 1.30 uur.

Een uur later bleek er brand te zijn op de Leyweg en bij de Albert Heijn in winkelcentrum De Stede. Bij die laatste brand raakten verschillende auto’s beschadigd. Ook liep het interieur van de winkel rookschade op.
Laf
pi_133152361
Jammer dat ie van ons niet geraakt is. ;(
pi_133152426
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Laf
Zunne grote vuurbal, jongeh!
pi_133152452
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:55 schreef einschtein het volgende:

[..]

Zunne grote vuurbal, jongeh!
ghehe.

Filiaal is weer open trouwens, enkel de magazijndeur was kapot.
pi_133153841
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 16:56 schreef d4v1d het volgende:
Filiaal is weer open trouwens, enkel de magazijndeur was kapot.
Mooi mazzel dan, brand- en rookschade levert een hoop ellende op.
pi_133154087
Bij ons was trouwens weer eens de deur van de zuivelcel kapot, het bovenste scharnier was met schroeven en al uit de wand gekomen. Heb het ding maar even vastbebonden en met plastic containerzakken een tijdelijke afsluiting geimproviseerd.
pi_133155263
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:44 schreef Ferry_76 het volgende:
Bij ons was trouwens weer eens de deur van de zuivelcel kapot, het bovenste scharnier was met schroeven en al uit de wand gekomen. Heb het ding maar even vastbebonden en met plastic containerzakken een tijdelijke afsluiting geimproviseerd.
if you can't fix it with duct tape you haven't used enough!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2013 18:20:46 ]
pi_133155531
Is die "persoonlijke exclusieve" deal ook meerdere keren te gebruiken of voor bijvoorbeeld 2 stuks van de artikelen?
Kreeg vandaag die vraag van een klant, maar ik wist het niet en de TL ook niet. Heb de mail zelf al weggegooid. :')
pi_133155657
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef donald500 het volgende:
Is die "persoonlijke exclusieve" deal ook meerdere keren te gebruiken of voor bijvoorbeeld 2 stuks van de artikelen?
Kreeg vandaag die vraag van een klant, maar ik wist het niet en de TL ook niet. Heb de mail zelf al weggegooid. :')
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')